جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   هندزفری بی سیم دو گوش   ایربادز بلوتوثی ساندکور از انکر Anker Soundcore Life P2i – مدل A3991
ایربادز بلوتوثی ساندکور از انکر Anker Soundcore Life P2i – مدل A3991
ایربادز بلوتوثی ساندکور از انکر Anker Soundcore Life P2i – مدل A3991
ایربادز بلوتوثی ساندکور از انکر Anker Soundcore Life P2i – مدل A3991
ایربادز بلوتوثی ساندکور از انکر Anker Soundcore Life P2i – مدل A3991

ایربادز بلوتوثی ساندکور از انکر Anker Soundcore Life P2i – مدل A3991

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان

ایربادز بلوتوثی ساندکور از انکر Anker Soundcore P2i

ایربادز بلوتوثی Anker Soundcore P2i ، یکی دیگر از محصولات بی نظیر ساندکور است که با ظاهری ساده و شیک ارائه شده و مجهز به درایورهای 10 میلی متری است تا بتواند بهترین عملکرد صوتی را به نمایش بگذارد.

طراحی و تناسب


ایربادز بلوتوثی Anker Soundcore P2i با طراحی مناسب و گرد همراه است. این هدفون دارای پدهای نرم و روکش پلی کربنات است که در رنگهای مشکی و سفید روانه بازار گردید. با توجه به قیمت ارزان آن ، از طراحی مد روز برخوردار میباشد که می تواند توجه خریداران را به خود جلب کند.این بادز با طراحی داخل گوش ارگونومیک همراه بوده و ایرتیپ های (EARTIPS) مناسبی را در سه اندازه متفاوت دارد که می تواند مناسب تمامی افراد باشد. همچنین، گوشیها بسیار سبک میباشند و در یک کیس شارژ کوچک قرار می‌گیرند. ضمن آنکه Anker Soundcore P2i با درایورهای Dynamic 10 میلی متری طراحی شده است که دارای باس عمیق است.

بدنه محصول

می‌ توانید پخش موسیقی، تماس ‌های دریافتی، روشن و خاموش کردن، یا تنظیم مجدد هدفون را با یک فشار اندک روی گوشیها، کنترل کنید. علاوه بر این، ایربادز P2i، دارای استاندارد IPX5 است که از آن در برابر گرد و غبار و پاشش آب، محافظت می کند. Anker Soundcore P2i در دو گزینه رنگی سیاه و سفید موجود است. ظاهر این محصول، عالی به نظر می رسد و طراحی کیس شارژ نیز مناسب و بیضی شکل است که با درگاه USB Type-C برای شارژ سریع همراه است. لازم به ذکر است که این هدفون، به جای حسگر لمسی از یک دکمه کاربردی بهره می برد که عملکرد آن خوب است.

باتری هدفون

P2i از باتری لیتیومی برخوردار است که می تواند 8 ساعت شارژ را برای پخش داشته و به همراه سه بار شارژ اضافه از کیس همراه، 28 ساعت دوام باتری را تضمین کند. علاوه بر این، حدود 1.5 ساعت طول می کشد تا به طور کامل شارژ شود. کیس شارژ نیز ، دارای باتری 500 میلی آمپر ساعتی است. همچنین دارای یک پورت USB Type-C برای شارژ و یک نشانگر LED برای نمایش وضعیت شارژ است.

اتصالات

Anker Soundcore P2i دارای بلوتوث 5.3 با کدک SBC و AAC است. همچنین برد بی سیم تا 10 متر را ارائه می دهد و دارای درگاه شارژ USB نوع C است. هدفون P2i با جدیدترین فناوری سنسور عرضه می شود. این فناوری، اتصال بدون تاخیر را در عرض 3 ثانیه پس از باز کردن کیس تضمین می‌کند، عمر باتری را به حداکثر می ‌رساند و از زمان کارکرد باتری طولانی ‌تر پشتیبانی می‌ کند. ضمن آنکه اتصال دستگاه Anker Soundcore P2i آسان است، هنگام متصل کردن آن با تلفن هوشمند با مساله ای مواجه نخواهید شد و به محض اینکه هدفون را از کیس بیرون می آورید، به گوشی متصل می شود.

درایورهای عالی

این هدفون‌ ها با درایورهای دینامیک 10 میلی ‌متری، تجربه شنیداری جذاب و همه ‌جانبه‌ای را ایجاد می‌ کنند که برای نسل امروزی در نظر گرفته شده است. فناوری Bass Up آن فرکانس‌ های پایین را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل می ‌کند و فوراً آن ‌ها را تشدید می ‌نماید. این دستگاه مجهز به 2 میکروفون برای تجربه تماس عالی است که آن را به بهترین شکل ممکن می سازد، چه در حالت کار و چه در حالت بازی باشید، بهترین عملکرد را دریافت می کنید.

کیفیت ساخت


Anker Soundcore P2i به گونه ای ارگونومیک ساخته شده است تا برای راحتی بیشتر سازگار شود. با ارائه صدای دقیق و قدرتمند و با تناسب ایمن که برای ساعات طولانی استفاده طراحی شده است، نیازهای هر علاقه مند موسیقی را برآورده می کند. این بادز (BUDS) با طراحی جمع و جور و سبک عرضه شده است که از سیلیکون برای ایجاد راحتی عالی استفاده می کند و برای کنترل عملکردها، کنترل‌ خازنی روی هر هدفون تعبیه شده است. همچنین، با ایجاد مقاومت مناسب در برابر عرق، می تواند یک همراه خوب، هنگام ورزش کردن باشد.

کیفیت موسیقی

P2i با بهره مندی از از درایورهای 10 میلی متری و با فناوری BassUp عرضه می شوند. این بادز انکر، دارای دو حالت گوش دادن معمولی و باس بالا میباشد. ضمن آنکه حالت مونو را نیز ارائه می دهد که امکان گوش دادن با استفاده از یک هدفون را فراهم می کند. بنابراین با کیفیت صوتی بی نظیر، قادر است تا صدای بیس را در زمان واقعی افزایش داده و در عین حال میانه‌ها و بلندی ‌های واضح ‌تری را حفظ کند. شما می توانید بیس پیشرفته و یکسان سازی محدوده فرکانس را تجربه کنید. فناوری باس، خروجی صدای واقعی و شدت باس را از طریق یک الگوریتم سفارشی ارائه می دهد.

میکروفون

Anker Soundcore P2i مجهز به ۲ میکروفون است که نویز محیطی را فیلتر می ‌کند و مکالمه‌های فوق‌العاده واضح را در هر دو طرف ممکن می ‌سازند که این قابلیت برای زمانی که بیرون هستید، کاملا ایده ‌آل است. شما می توانید با استفاده از یکی از گوشی های هدفون، به صورت یکپارچه از موسیقی لذت ببرید یا با هر دو گوشی، تماس های تلفنی خود را پاسخگو باشید.

برندانکر
سایر مشخصاتمجهز به بلوتوث نسخه 5.2 شارژدهی گوشی ها تا 8 ساعت در ولوم متوسط شارژدهی کلی تا 28 ساعت به همراه کیس فناوری شارژ سریع (10 دقیقه شارژ : 1 ساعت استفاده) مقاومت در برابر آب با استاندارد IPX5 مجهز به 2 میکروفون مکالمه با فناوری هوش مصنوعی قابلیت استفاده گوشی ها به صورت تکی مجهز به درایور های صدا 10 میلی متری قابلیت انتخاب بین دو مود بیس و پادکست
  امتیاز کاربران به:

ایربادز بلوتوثی ساندکور از انکر Anker Soundcore Life P2i – مدل A3991

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط