جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   هندزفری بی سیم دو گوش   هندزفری بلوتوثی ردمی بادز 5 نسخه AAPE TRENDY LIMITED
هندزفری بلوتوثی ردمی بادز 5 نسخه AAPE TRENDY LIMITED
هندزفری بلوتوثی ردمی بادز 5 نسخه AAPE TRENDY LIMITED
هندزفری بلوتوثی ردمی بادز 5 نسخه AAPE TRENDY LIMITED
هندزفری بلوتوثی ردمی بادز 5 نسخه AAPE TRENDY LIMITED
هندزفری بلوتوثی ردمی بادز 5 نسخه AAPE TRENDY LIMITED

هندزفری بلوتوثی ردمی بادز 5 نسخه AAPE TRENDY LIMITED

 تعداد
۱
 قیمت
۳,۷۹۰,۰۰۰ تومان

طراحی هندزفری بلوتوثی ردمی بادز 5 نسخه AAPE TRENDY LIMITED

هندزفری بلوتوثی ردمی بادز 5 نسخه AAPE TRENDY LIMITED دارای طراحی ساقه‌ای است. با متریال ABS، در کلاس وزنی سبک قرار گرفته و هر ایرباد با طراحی half-in-ear، کاملاً داخل گوش قرار می‌گیرد. طرح و رنگ خاص این بادز شیائومی، اولین چیزی است که نظر شما را جلب می‌کند. این ظاهر خاص و اسپرت، به مذاق ورزشکاران و خاص‌پسندان خوش آمده و به لطف بالشتک‌های سیلیکونی ایربادها، برای فعالیت‌های فیزیکی و ورزش کاملاً ایده‌آل است. این بالشتک‌ها، از متریال بهداشتی و ضد حساسیت ساخته شده‌اند تا اگر پوست حساسی دارید، در اثر تعریق و مجاورت طولانی‌مدت سیلیکون‌ها با تعریق داخل گوش، دچار آلرژی پوستی نشوید.

یکی دیگر از مواردی که در مورد طراحی ایربادهای AAPE TRENDY LIMITED جلب توجه می‌کند، توزیع همگون وزن در داخل گوش است. بعد از این که ایربادها داخل کانال گوش قرار می‌گیرند، علاوه‌بر این که ثابت باقی می‌مانند، بعد از گذشت زمان مجرای گوش را آزرده و شما را کلافه نخواهند کرد. این مورد را مدیون طراحی آرگونومیک و توزیع وزن مناسب ردمی بادز 5 نسخه AAPE TRENDY LIMITED داخل گوش هستیم.

کیفیت صدای ردمی بادز 5 نسخه AAPE TRENDY LIMITED

اگر اولین اولویت شما برای خرید ردمی بادز 5 نسخه AAPE TRENDY LIMITED کیفیت صدا باشد، مطمئن باشید که انتخاب شایسته‌ای داشته‌اید. کیفیت صدای این هدفون شیائومی به درایور بزرگ 14.2 میلی متری و کویل 1.6 میلی متری متکی بوده که به لطف روکش تیتانیوم پلیمری، عملکرد صوتی آن بهبود یافته است. اگر روی کیفیت صدا حساس هستید و بین ردمی بادز 5 نسخه AAPE و ردمی بادز 4 تردید دارید، ما خرید درمی بادز 5 را توصیه می‌کنیم؛ زیرا کیفیت صدا در نسل جدید این هدفون ارتقای چشمگیری داشته و بسیاری از نقص‌‌های نسخه قبل خود را پوشش داده است.

این مدل بادز شیائومی موفق به دریافت گواهینامه سخت افزاری NetEase Cloud Music™ شده و با اپلیکیشن NetEase Cloud Music سازگار خواهد بود. NetEase Cloud Music جایگزین و رقیب سرسخت برای potify است که به صورت رایگان در دسترس شما قرار می‌گیرد. گواهی NetEase Cloud Sound™ مشهور به “سالن کنسرت” برای گوش‌های شما است که به عنوان تنظیمات اضافی، انتخاب چهار سطح از جلوه‌های صوتی EQ را در اختیارتان می‌گذارد. (این جلوه‌های صوتی شامل Default mode، Vocal enhancement، treble boost و bass boost هستند)

قابلیت حذف نویز فعال (ANC)

کیفیت صدا برای پخش موسیقی تنها عامل افزایش محبوبیت یک هدفون بلوتوثی نیست؛ چرا که اگر اهل تماس‌های تلفنی باشید، در کنار کیفیت صدای موسیقی به کیفیت مکالمات تلفنی نیز نیاز خواهید داشت. هندزفری بلوتوثی ردمی بادز 5 نسخه AAPE TRENDY LIMITED دارای قابلیت حذف نویز فعال ANC است و به گفته کمپانی سازنده، هرگونه صداهای مزاحم را تا عمق 46 دسیبل به دام می‌اندازد. اگر بخواهیم به دور از زبان آمار و ارقام گزارشی از بازده و عملکرد کلی ANC در ردمی بادز 5 نسخه AAPE TRENDY LIMITED ارائه دهیم، باید بگوییم که این فناوری تا 99.5 درصد صداهای مزاحم را فیلتر می‌کند. به جز حذف نویز، قابلیت transparency یا حالت شفافیت را در این هندزفری بلوتوثی (REDMI BUDS 5 AAPE TRENDY LIMITED EDITION) داریم که در ادامه به صورت مختصر هر دو مورد توضیح می‌دهیم:

ANC

شما در شرایط مختلف با میزان سروصدای متنوع، به سطوح مختلف از حذف نویز نیاز دارید. به همین دلیل، هدفون‌هایی که دارای مودهای مختلف حذف نویز هستند، به مراتب عملکرد بهترین برجای می‌گذارند. شیائومی سه سطح قابل تنظیم برای حذف نویز ردمی بادز 5 نسخه AAPE TRENDY LIMITED نظر گرفته تا در سناریوهای مختلف، یکی از موارد زیر را انتخاب کنید:

Deep noise reduction: مناسب برای ایستگاه مترو و فرودگاه
Balanced noise reduction: مناسب برای خیابان و ورزشگاه
Mild noise reduction: مناسب برای کتابخانه و اداره

مود transparency

قطع ارتباط با محیط اطراف، همیشه به نفع شما نیست. اگر در محیط کار یا در حال رانندگی باشید، قطع ارتباط صوتی شما با محیط، خطرآفرین و یا چالش‌آفرین خواهد شد، به همین دلیل به جای فعال کردن حذف نویز، از مود transparency کمک بگیرید که سه سطح قابل تنظیم زیر را دارد:

Transparency mode
Vocal enhancement
environmental enhancement

باتری و شارژدهی هدفون بی سیم Redmi Buds 5 نسخه AAPE LIMITED

عمر باتری هر ایرباد ردمی بادز 5، حدود 10 ساعت و با احتساب باکس شارژ، به 40 ساعت افزایش می‌یابد. با این شارژدهی طولانی‌مدت، این هدفون مناسب افرادی است که به دنبال هدفون بی سیم با باتری قوی هستند و تمایلی به شارژ کردن مداوم گجت خود ندارند. هرچند یک بار شارژ کامل حداقل برای 10 ساعت شما را از شارژ مجدد بی‌نیاز می‌کند، ولی اگر در شرایط اضطراری با باتری خالی بادزها روبرو شدید، نگران نباشید؛ چرا که 5 دقیقه قرار دادن بادزها داخل کیس شارژ حدود دو ساعت برای شما موسیقی پخش می‌کند. البته تمام آماری که از دوام باتری این گوشی گفتیم، در حالت ANC off است؛ چرا که فعال بودن حالت حذف نویز، دوام باتری را تا 8 ساعت/30 ساعت پایین می‌آورد. 

برندشیائومی
قطر درایور14.2 میلی متر
بلوتوث5.3
سایر ویژگی هاحذف نویز ANC مود Low-latency: ندارد مود transparency: دارد پشتیبانی از اپلیکیشن Xiaomi Headph
  امتیاز کاربران به:

هندزفری بلوتوثی ردمی بادز 5 نسخه AAPE TRENDY LIMITED

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط