جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   هندزفری بی سیم دو گوش   هندزفری بلوتوثی شیائومی ردمی بادز 5 پرو (Redmi Buds 5 Pro)
هندزفری بلوتوثی شیائومی ردمی بادز 5 پرو (Redmi Buds 5 Pro)
هندزفری بلوتوثی شیائومی ردمی بادز 5 پرو (Redmi Buds 5 Pro)
هندزفری بلوتوثی شیائومی ردمی بادز 5 پرو (Redmi Buds 5 Pro)
هندزفری بلوتوثی شیائومی ردمی بادز 5 پرو (Redmi Buds 5 Pro)

هندزفری بلوتوثی شیائومی ردمی بادز 5 پرو (Redmi Buds 5 Pro)

 تعداد
۱
 قیمت
۴,۲۹۰,۰۰۰ تومان

طراحی ردمی بادز 5 پرو

طراحی ساقه‌دار ایربادهای ردمی بادز 5 پرو در امتداد ساختار سیلیکونی In-Ear، دقیقاً مشابه نسخه پایه دیده می‌شود. ایربادها در کلاس وزنی سبک هستند و توزیع وزنی حساب‌شده‌ای داخل کانال گوش و بیرون آن دارند. بنابراین بعد از استفاده طولانی‌مدت و مداوم، با احتمال کمتری باعث آزردگی گوش شما خواهند شد. (البته به شرطی که سایز مناسب از بالشتک‌های سیلیکونی را انتخاب کرده باشید)

به‌طور کلی این طراحی استاندارد در بادز 5 پرو، برای ورزشکاران و موسیقی‌دوستان بسیار دلچسب است. فیت شدن ایربادها داخل گوش برای ورزشکاران با فعالیت‌های شدید بدنی، یک پوینت مثبت بوده و برای موسیقی دوستان، از ورود صدای مزاحم جلوگیری می‌کند.

هیچ مجوزی برای غوطه‌ور کردن هندزفری بلوتوثی ردمی بادز 5 پرو داخل آب وجود ندارد، اما ایربادها در برابر نفوذ رطوبت با گواهی IP54 مهروموم شده‌اند؛ به این معنی که تعریق (خصوصاً هنگام ورزش) و برخورد باران با ایربادها، آسیبی به قطعات داخلی این محصول نمی‌زند.



کیفیت صدای هندزفری بلوتوثی شیائومی Redmi Buds 5 Pro


ردمی بادز 5 پرو برای پخش صدای واضح و باکیفیت، از درایورهای 11 و 10 میلی‌متری کمک می‌گیرد. در واقع این هدفون درایور 11 میلی متری با مساحت ارتعاش بزرگتر و باس قوی‌ در کنار درایور 10 میلی متری حاوی فلز گرانبها نقره با حساسیت بالا، کیفیت صدا را به معنای واقعی به تصویر می‌کشد. اگر اعتقاد دارید موسیقی زبان بی‌کلام احساس است، مطمئن باشید که ردمی بادز 5 پرو در بیان این احساسات بی‌رقیب است.

به همان اندازه که درایور قطور مسئول بی‌چون و چرای تولید باس برای پخش موسیقی‌های کوبشی است، کاهش نویز عمیق و آکوستیک دو موتوره نیز پخش جزئیات صدا را تضمین می‌دهد. شیائومی برای درک قدرت باس ایربادها اصطلاح textured bass را به کار برده تا نشان دهد این هدفون شیائومی کوبشی عمیق و به قول معروف، «بافتی» تولید می‌کند.

این هدفون ها دارای گواهینامه صوتی حرفه ای از سه پلتفرم اصلی QQ Music “Zhenpin Mastering” و “Zhenpin Space Audio” گواهینامه دوگانه NetEase Cloud Music “NetEase Cloud Sound” گواهینامه Kugou Music “Viper Atmos” هستند.

مود transparency

همیشه قطع ارتباط صوتی شما با محیط با استفاده از فناوری حذف نویز کارآمد نیست و در برخی شرایط، خطری به دنبال دارد یا در فعالیت شما اختلالی ایجاد می‌کند. خوشبختانه در این مدل، می‌توانید به جای حذف نویز از مود transparency یا همان مود شفافیت استفاده کنید که باز هم برای سناریوهای مختلف، سه حالت قابل تنظیم زیر ارائه می‌دهد و اجازه می‌دهد صداهای اطراف را بشنوید

Transparency mode
Vocal enhancement
environmental enhancement

پشتیبانی از SoundID

Redmi Buds 5 Pro از کالیبراسیون SoundID پشتیبانی می‌کند که می‌تواند صدا را بر اساس کانال گوش و شنوایی هرشخص، سفارشی کند. پشتیبانی از پروتکل صوتی با وضوح بالا LHDC5.0 نیز دیده می‌شود و در نهایت، کیفیت صدای همه‌جانبه در این سیستم توسط Hi-Res Audio Wireless تایید شده است. یک فناوری خاص برای ارائه تجربه صوتی نیز وجود دارد که سازنده از آن با عنوان Multi-scene independent spatial audio یاد می‌کند و مودهای مختلفی نظیر حالت موسیقی، حالت ویدئو، دو حالت صوتی فضایی زیرمجموعه خود دارد.

در ردمی بادز 5 پرو، از صدای فضایی یا پخش 360 درجه پشتیبانی می‌شود.

تاخیر صدا در نسخه Pro تا حداقل 49 میلی‌ثانیه کاهش یافته که نسبت به نسل قبلی یک پوینت مثبت است. این تجربه بی‌تاخیر به شما کمک می‌کند تا صدا را بشنوید و فوراً موقعیت خود را در میدان بازی شناسایی کنید، شما را به ناقابل شکست تبدیل می‌کند. این هدفون یک نسخه گیمینگ نیز دارد که تاخیر صدای آن 20 میلی ثانیه است!

باتری ردمی بادز 5 پرو

طبق اخبار انتشار یافته، به نظر می‌رسد که باتری و شارژدهی ردمی بادز 5 پرو نسبت به نسخه پایه، تغییری نداشته است. یعنی شارژدهی این مدل 38 ساعت اعلام شده و هر بادز با یکبار شارژ، تا 10 ساعت نیاز به شارژ مجدد ندارند. این نرخ اعلامی، برای وضعیتی است که ANC خاموش باشد، چرا که فعال بودن مود حذف نویز، به کاهش عمر باتری تا 6.5 ساعت منتهی خواهد شد!
Xiaomi Redmi Buds 5 Pro از لحاظ باتری و شارژدهی، در رده هدفون‌های بادوام شناخته می‌شود. شارژدهی 10 ساعته بادزها با یکبار شارژ، در مقایسه با رنج میانگین 5 تا 7 ساعته در دیگر هدفون‌های بی‌سیم، اثبات پیشتازی بادز 5 پرو از لحاظ باتری و شارژدهی است.

برندشیائومی
سایر ویژگی هاشارژدهی 40 ساعته عمر باتری هر بادز: 10 ساعت (حالت ANC خاموش) قطر درایور: 14.2 میلی متر بلوتوث 5.3 حذف نویز ANC مود Low-latency: ندارد مود transparency: دارد پشتیبانی از اپلیکیشن Xiaomi Headph مقاوم در برابر رطوبت با گواهی IP54
  امتیاز کاربران به:

هندزفری بلوتوثی شیائومی ردمی بادز 5 پرو (Redmi Buds 5 Pro)

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط