هندزفری بلوتوثی شیائومی Buds 4 Pro
هندزفری بلوتوثی شیائومی Buds 4 Pro
هندزفری بلوتوثی شیائومی Buds 4 Pro
هندزفری بلوتوثی شیائومی Buds 4 Pro

هندزفری بلوتوثی شیائومی Buds 4 Pro

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱۱,۸۹۰,۰۰۰ تومان

طراحی هندزفری بلوتوثی شیائومی Buds 4 Pro

زیبایی آمیخته با تکنولوژی، طراحی ظاهری این مدل را تشکیل داده است. ترکیب بافت مات و آینه‌ای در بدنه این محصول، بیشتر از چیزی که تصور می‌کردیم جذاب بود. یک سبک و سیاق جدید که شاید از طرح‌های سر تا پا مینیمال شیائومی بعید بود. البته اگر می‌خواهید با تمام وجود این ظاهر جدید را لمس کنید، رنگ Gold بهترین انتخاب است. هرچند احساس خنثایی که رنگ مشکی القا می‌کند، هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. شاید باقی ماندن اثر انگشت روی بافت آینه‌ای، دلیل دیگری باشد که نظر خریداران را به رنگ مشکی جلب کند.

هر ایرباد هندزفری بلوتوثی شیائومی Buds 4 Pro حدود 5 گرم وزن دارد و از لحاظ آرگونومی طراحی، استاندارد و خوش ساخت است. بالشتک سیلیکونی در سه سایز مختلف داخل پکیج قرار گرفته تا انتخاب سایز مناسب آن، توسط خود کاربر انجام بگیرد. هر دو ایرباد، با استاندارد IP54 مهروموم شده‌اند و اجازه نفوذ آب و تعریق به قطعات داخلی را نمی‌دهند. به جز بالشتک سیلیکونی که داخل گوش قرار می‌گیرد، ساقه‌های ایربادها خارج از مجرای گوش جای می‌گرند و در بخش انتهایی، میکروفون TALK MIC را برای مکالمه تلفنی دارند.

استاندارد صوتی Hi-Res

عجیب نیست اگر در مورد استاندارد صوتی Hi-Res چیزی نشنیده باشید. Hi-Res Standard یک استاندارد طراحی روی تجهیزات صوتی است که مستقیما روی افزایش کیفیت صدا تمرکز دارد. افتخار بهره مندی از این استاندارد صوتی، تا حالا نصیب تعداد کمی از هدفون‌ها شده است. علاوه بر هندزفری بلوتوثی شیائومی Buds 4 Pro، ما در موبوتل هندزفری بلوتوثی هواوی FreeBuds 5i را داریم که دارای استاندارد Hi-Res Gold است و به شیفتگان موسیقی شدیدا توصیه می‌شود.

تکنولوژی Hi-Res اولین بار توسط کمپانی سونی پیشنهاد شد، اما برای پیاده‌سازی آن، انجمن صوتی ژاپن و انجمن فناوری مصرف کننده آمریکا به طور مشترک دست به کار شدند. در سال 2020، برچسب Hi-Res به اوج شهرت خود رسید و به بسیاری از تلفن‌های همراه راه یافت. موبایل‌هایی که برچسب Hi-Res داشتند، نوید قابلیت‌های صوتی گسترده را به خریدار خود می‌دادند. از همین برهه تاریخی بود که بسیاری از کاربران دنیای تکنولوژی، به مرور صدای باکیفیت با چاشنی «Hi-Res» را شناختند. محصولات دارای این گواهینامه، قیمت پایینی ندارند اما در عوض، گوش‌های شما را به ضیافت دل انگیزی از کیفیت صدا وعده می‌گیرند. تعریف رسمی Hi-Res “قابلیت بازیابی موسیقی با دامنه کامل و بدون افت” است. یعنی فرآیند انتقال بلوتوثی بین موبایل و هندزفری، در بالاترین سرعت و حداکثر کیفیت جریان دارد.

مجهز به فناوری Noise reduction

هندزفری بلوتوثی شیائومی Buds 4 Pro مجهز به حذف نویز پویا و هوشمند است. از لحاظ فنی، حداکثر عمق کاهش نویز این هدفون 48dB بوده و می‌تواند تا 99.6% نویز پس زمینه را کاهش دهد. پهنای باند کاهش نویز نیز تا 4000 هرتز می‌باشد تا طیف وسیع‌تری از نویزها را پوشش می‌دهد. با این هدفون شیائومی، حتی در مرکز شهر، مترو و فرودگاه پر سر و صدا سکوت را تجربه خواهید کرد.

این هدست می‌تواند به طور هوشمند محیط‌های مختلف نویز را شناسایی کرده و به طور خودکار، 3 حالت کاهش نویز مختلف را اعمال کند. این سه حالت شامل Mild برای محل کار و کتابخانه، حالت balance برای خیابان و باشگاه و همچنین حالت Deep برای بزرگراه‌ها و فرودگاه‌ها می‌شود. به جز کاهش نویز 3 سرعته خودکار، می‌توانید از طریق اپلیکیشن به کاهش نویز 6 حالته دست یابید که به صورت دستی تنظیم می‌شود.

یکی از دلایلی که بادز 4 پرو را متمایز کرده، همکاری هوش مصنوعی با سنسور bone voiceprint و سه میکروفون داخلی ایربادها (FF میکروفون، TALK میکروفون و FB میکروفون) برای انتقال شگفت انگیز صدای شما به مخاطب پشت خط است. در نتیجه این همکاری، حتی در برابر وزش باد با سرعت 32.4 کیلومتر بر ساعت، وضوح صدا زیرسوال نخواهد رفت.

مود transparency در هندزفری بلوتوثی شیائومی Buds 4 Pro

برخلاف فناوری Noise reduction که مخالف سرسخت نویزها است، مود transparency اجازه می‌دهد که نویزها با آزادی عمل بیشتری به گوش شما راه پیدا کنند. در حالی که همه کمپانی‌ها برای حذف مزاحمت نویزها در تلاشند، مود transparency شاید احمقانه به نظر برسد. با این که فناوری کاهش نویز شرایطی فراهم می‌کند تا با کمترین مزاحمت صدای اطراف موسیقی گوش کنید، اما در این فرآیند، ارتباط شما را به طور کامل با محیط اطراف قطع خواهد کرد. مثلا اگر در محل کارتان باشید و بخواهید با اطراف تعامل داشته باشید، مود transparency به دادتان می‌رسد.

مود transparency در هندزفری بی سیم شیائومی Buds 4 Pro در سه سطح قابل تنظیم است. هدفون به صورت پیشفرض روی “standard transparent” بوده و تنظیم دو حالت دیگر، فقط از طریق اپلیکیشن امکانپذیر می‌باشد. از طریق اپلیکیشن به مودهای “Ambient Enhancement” و “Voice Enhancement” نیز دسترسی پیدا می‌کنید.

کیفیت صدای هندزفری بلوتوثی شیائومی بادز 4 پرو

شیائومی با رونمایی از قابلیت ویژه‌ای به نام “Independent Spatial Audio” یا “صوت فضایی مستقل” به شما شانس گوش دادن به صدای مجازی 360 را می‌دهد. با این فناوری، گویی صدا همراه شما حرکت می‌کند و این حس را به شما القا می‌کند که در صحنه اصلی صدا حضور دارید! برای این منظور، از طریق سنسور شش محوره داخلی، به طور هوشمند جهت سر را تشخیص داده و به صورت پویا ردیابی را پیش می‌گیرد. اینجاست که تجربه‌ای فراگیر و سه بعدی از لمس صدا، نصیبتان می‌شود.

از طرف دیگر، با درایور 11 میلی متری تلاش کرده تا موسیقی‌های کوبشی را با کیفیت بالاتری پخش کند. شیائومی این درایور مغناطیسی دوگانه را به صورت سفارشی طراحی کرده تا صدای بی رنگ و واضح Hi-Fi را تولید کند. شاید بهتر باشد بگوییم که این هندزفری غنای بیس را از هندزفری ردمی بادز 4 پرو به ارث برده و تاحدودی در صدد تقویت آن برآمده است.

با صدای HiFi همراه و قابلیت پخش مجازی 360 درجه، به درک جدیدی از کیفیت پخش موسیقی می‌رسید که برای پخش ژانرهای مختلف موسیقی، هیچ مشکلی نخواهند داشت.

باتری هدفون Xiaomi Buds 4 Pro

هدفون بی سیم Xiaomi Buds 4 Pro، به باکس شارژ 560 میلی آمپر ساعتی و ایربادهای 53 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. با شارژ کامل ایربادها تا 9 ساعت به موسیقی گوش دهید؛ اگر از کیس شارژ نیز کمک بگیرید، می‌توانید این تایم 9 ساعته را به 38 ساعت افزایش دهید. هدفون ها در عرض 30 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شوند ولی اگر عجله داشتید، تنها با سه دقیقه شارژ، با هدفون‌ها تا 3 ساعت به موسیقی گوش کنید. تخمین دوام باتری در شرایط آزمایشگاهی با ولوم 50 درصد و کاهش نویز غیرفعال اعلام شده است. اگر حذف نویز فعال باشد، عمر باتری از 9 ساعت به 5 ساعت کاهش می‌یابد. همچنین کیس شارژ از فناوری شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند که باید پایه شارژ آن را جداگانه خریداری کرده باشید.

برندشیائومی
قطر درایور11 میلی متر
بلوتوثبلوتوث 5.3
سایر ویژگی هاضد آب: IP54 تاخیر 59 میلی ثانیه ای در گیمینگ صدای داینامیک دوگانه HiFi پخش مجازی 360 درجه گواهی صوتی Hi-Res 3 میکروفون فناوری حذف نویز پیشرفته مود transparency با سه تنظیمات مختلف قابلیت اتصال به اپلیکیشن: دارد شارژدهی: 5 تا 9 ساعت تراشه چندهسته‌ای 12 نانومتری
  امتیاز کاربران به:

هندزفری بلوتوثی شیائومی Buds 4 Pro

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط