هدفون گیمینگ بلک شارک JoyBuds SE
هدفون گیمینگ بلک شارک JoyBuds SE
هدفون گیمینگ بلک شارک JoyBuds SE

هدفون گیمینگ بلک شارک JoyBuds SE

 تعداد
۱
 قیمت
۳,۳۹۰,۰۰۰ تومان

طراحی هدفون گیمینگ بلک شارک JoyBuds SE

هدفون گیمینگ بلک شارک JoyBuds SE طراحی اسپرتی دارد و با نورپردازی RGB، یادآوری می‌کند که هیجان گیمینگ در راه است. ظاهر ایربادها اسپرت و In-Ear بوده و ساقه نسبتا تیزی در امتداد هریک دیده می‌شوند. خوشبختانه برخلاف هدفون گیمینگ بلک شارک مدل JoyBuds، بخش نوک گوش یک‌تکه و جامد نیست و به بالشتک سیلیکونی نرم مجهز شده است. بنابراین به خوبی داخل کانال گوش ثابت می‌ماند و از ورود صداهای مزاحم جلوگیری خواهد کرد.
سازنده از طراحی ایربادها با عنوان Punk یاد کرده که با نور سرد، احساس هیجان و فضای ورزشی را القا می‌کند. این ویژگی، قطعا امضای اختصاصی همه هدفون‌های گیمینگ است.

کیفیت صدای هدفون بلوتوثی بلک شارک JoyBuds SE

هندزفری بلوتوثی بلک شارک مدل JoyBuds SE به درایور 10 میلی متری مجهز شده و از کدک AAC پشتیبانی می‌کند. اگر این مورد را ملاک مقایسه قرار دهیم، این مدل نسبت به هدفون بلوتوثی JoyBuds با درایور دینامیک 14.2 میلی متری و دیافراگم تیتانیوم کمی عقب‌نشینی کرده است.

مشخصاتی نظیر درایور 10 میلی‌متری، پشتیبانی از AAC و بلوتوث 5.3، یک هدفون مدرن و پیشرفته را در دنیای تجهیزات صوتی یادآوری می‌کند. درایور 10 میلی‌متری، امکان انتقال صداهای با جزئیات بالا و پاسخ فرکانسی وسیع را فراهم کرده تا لذت گوش دادن به موسیقی، پادکست‌ها یا هر محتوای صوتی را با تمام وجود لمس کنید. تاثیر پشتیبانی از AAC را در فشرده‌سازی صدا مشاهده خواهید کرد. این فناوری مخصوصاً در دستگاه‌های اپل شناخته شده و می‌تواند بهبودی در انتقال صداهای با کیفیت در این دستگاه‌ها را ایجاد کند.

برندBlack Shark
سایر ویژگی هاوزن هر ایرباد: 4.5 گرم کاربری: گیمینگ قطر درایور: 10 میلی متر تاخیر صدا: 60 میلی ثانیه بلوتوث: بلوتوث 5.3 شارژدهی 24 ساعته شارژدهی ایربادها: 6 ساعت شعاع ارتباط بی سیم: 10 متر حذف نویز ANC کاهش نویز تماس DNN پشتیبانی از قابلیت شارژ وایرلس: ندارد رمزگشایی صوتی AAC
  امتیاز کاربران به:

هدفون گیمینگ بلک شارک JoyBuds SE

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط