هندزفری بلوتوثی ردمی بادز 5 (Redmi Buds 5)
هندزفری بلوتوثی ردمی بادز 5 (Redmi Buds 5)
هندزفری بلوتوثی ردمی بادز 5 (Redmi Buds 5)
هندزفری بلوتوثی ردمی بادز 5 (Redmi Buds 5)
هندزفری بلوتوثی ردمی بادز 5 (Redmi Buds 5)

هندزفری بلوتوثی ردمی بادز 5 (Redmi Buds 5)

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۲,۳۹۰,۰۰۰ تومان

طراحی هندزفری بلوتوثی ردمی بادز 5

برخلاف هدفون Redmi Buds 4، بادز 5 جدید طراحی ساقه‌ای و In-Ear دارد. هدفون‌ها در رنگ‌های مشکی، آبی روشن و سفید ارائه می‌شوند و در کلاس وزنی سبک قرار دارند. این طراحی در برابر چالش‌های استفاده روزانه مقاوم است و پس از قرار گرفتن در کانال گوش، ثابت باقی می‌ماند. به همین دلیل است که ورزشکاران از سبک طراحی آن استقبال می‌کنند و با خیال راحت، آن را در اولویت‌های سبد خرید خود می‌گذارند. اگر کیپ شدن ایربادها در داخل مجرای گوش شما را نگران تعریق و عوارض مربوط به آن می‌کند، بهتر است بدانید ایربادها در برابر رطوبت مقاوم هستند و بالشتک‌های سیلیکونی نیز در مجاورت رطوبت پوست، واکنش آلرژیکی به همراه ندارند.

چیزی که شما به چشم نمی‌بینید ولی طراحان شیائومی آن را در طراحی بادزهای Redmi Buds 5 دخیل کرده‌اند، توزیع وزن داخلی و خارجی هر بادز است؛ به طوری که وزن کلی هر بادز به سمت داخل گوش متمایل بوده تا علاوه‌بر ثبات، باعث آزردگی گوش در درازمدت نشود.

کیفیت صدا هدفون بلوتوثی ردمی Buds 5

اگر به دنبال کیفیت صدا هستید، از خرید هندزفری بلوتوثی ردمی بادز 5 با توجه به برچسب قیمتش، پشیمان نخواهید شد. شیائومی در مورد کیفیت صدای این هدفون شیائومی به درایور 14.2 میلی متری و کویل 1.6 میلی متری متکی شده و با روکش تیتانیوم پلیمری عملکرد صوتی آن را بهبود می‌دهد.

ردمی بادز 5 در دسته هدفون‌های دارای درایور بزرگ است. این هدفون گواهینامه سخت افزاری NetEase Cloud Music™ را گذرانده و با برنامه NetEase Cloud Music سازگار است. (در واقع جایگزینی قدر و رایگان برای potify است) گواهی سخت افزار NetEase Cloud Sound™ را می‌توان به “سالن کنسرت” اختصاصی برای گوش‌های شما تشبیه کرد که انتخاب چهار سطح از جلوه‌های صوتی EQ را در اختیار شما می‌گذارد. (جلوه‌های صوتی EQ شامل Default mode، Vocal enhancement، treble boost و bass boost)

اگر نسل قبلی این هندزفری یعنی هندزفری بلوتوثی ردمی بادز 4 ملاک مقایسه باشد، باید بگوییم که کیفیت صدا به شکل چشمگیری بهبود یافته و برای عاشقان موسیقی، خرید Redmi Buds 5 اولویت بالاتری دارد. شیائومی برای توصیف میزان باس ایربادها از اصطلاح textured bass استفاده می‌کند تا نشان باس تولیدی توسط واحد درایور، در عمیق و اصطلاحاً بافتی است.

قابلیت حذف نویز فعال (ANC)

حذف نویز 46 دسیبلی، یکی از 10 دلیلی است که ارزش خرید هندزفری بلوتوثی ردمی Buds 5 را بالا می‌برد. این هدفون شیائومی به حذف نویز فعال ANC مجهز شده و صداهای مزاحم را تا 46 دسیبل کاهش می‌دهد. این سطح از حذف نویز، در نهایت به بازده 99.5 درصدی منجر می‌شود و می‌تواند صداهای اطراف را تا 99.5 درصد حذف کند.

ANC

سناریوهای مختلف، به سطوح مختلف از حذف نویز نیاز دارند. به همین دلیل، شیائومی سه سطح قابل تنظیم برای حذف نویز را در نظر گرفته تا در شرایط و سناریوهای مختلف، یکی از موارد زیر را انتخاب کنید:

Deep noise reduction: مناسب برای ایستگاه مترو و فرودگاه
Balanced noise reduction: مناسب برای خیابان و ورزشگاه
Mild noise reduction: مناسب برای کتابخانه و اداره
مود transparency


در صورتی که قطع ارتباط صوتی شما با محیط، خطری به دنبال دارد یا در فعالیت شما اختلالی ایجاد می‌کند، می‌توانید به جای حذف نویز، از مود transparency استفاده کنید که باز هم برای سناریوهای مختلف، سه حالت قابل تنظیم ارائه می‌دهد.

Transparency mode
Vocal enhancement
environmental enhancement

باتری و شارژدهی هدفون بی سیم Redmi Buds 5

عمر باتری یک بادز 10 ساعت است و با باکس شارژ، می‌تواند تا 40 ساعت افزایش یابد. یک بار شارژ کامل برای طولانی‌مدت شما را از شارژ مجدد بی‌نیاز می‌کند، ولی اگر در شرایطی به هدفون نیاز داشتید و با باتری خالی بادزها روبرو شدید، کافی است 5 دقیقه بادزها را داخل کیس شارژ بگذارید تا برای پخش 2 ساعت موسیقی آماده باشد. البته این آمار و ارقام، در حالت ANC off است؛ چرا که فعال بودن حذف نویز، شارژدهی این محصول را به 8 ساعت/30 ساعت کاهش می‌دهد. 

برندشیائومی
قطر درایور14.2 میلی متر
بلوتوث5.3
سایر ویژگی هاحذف نویز ANC مود Low-latency: ندارد مود transparency: دارد پشتیبانی از اپلیکیشن Xiaomi Headph
  امتیاز کاربران به:

هندزفری بلوتوثی ردمی بادز 5 (Redmi Buds 5)

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط