جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   هندزفری بی سیم دو گوش   هندزفری بلوتوث دوگوش شیائومی Xiaomi Buds 4 M2224E1

هندزفری بلوتوث دوگوش شیائومی Xiaomi Buds 4 M2224E1

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۷,۹۹۰,۰۰۰ تومان

هندزفری بلوتوثی شیائومی Xiaomi Buds 4 Earbuds M2224E1

هندزفری بلوتوث Xiaomi Buds 4 M2224E1 یکی از جدید‌ترین محصولات شرکت شیائومی بوده که روانه بازار شده و دارای طراحی شیک و جذابی می‌باشد.



مشخصات هندزفری Xiaomi Buds 4 M2224E1


طراحی ایرفون های هندزفری شیائومی Buds 4 به صورت هندزفری بلوتوث ایرپادی Semi In-Ear است که با زاویه 60 درجه برای راحتی بیشتر در گوش شما قرار می‌گیرد و به محض اینکه آن‌ها را درون گوش خود می‌گذارید، کم شدن نویز و صداهای اضافی محیط را متوجه می‌شوید. وزن 4.4 گرمی هر هندزفری را نیز در نظر بگیرید که در مجموع باعث شده تا در طولانی مدت امکان استفاده از آن را داشته باشید و کمتر خسته شوید.

درایور‌های استفاده شده در هندزفری شیائومی Buds 4 به صورت دینامیکی مغناطیسی دوگانه گرافنی است که باعث شده بیس و صدای اکوستیک قوی تری به شما ارائه دهد و تجربه شنیداری لذت بخشی به ارمغان بیاورد. علاوه بر آن این هندزفری دارای استناندارد Hi-Res شرکت سونی نیز می باشد.

هندزفری شیائومی Buds 4 دارای استاندارد IP54 که در برابر گرد و غبار و پاشش آب مقاومت نسبی دارد. همچنین کیس شارژ این هندزفری دارای استاندارد مقاومتی IPX4 می‌باشد.

دارای حذف نویز هوشمند مکالمات از طریق هوش مصنوعی

هندزفری Xiaomi Buds 4 دارای 3 میکروفن داخلی است؛ حذف نویز در هندزفری بلوتوث شیائومی بادز 4 از طریق VPU پیشرفته و هوش مصنوعی صورت می گیرد. تمام این قابلیت ها باعث می شوند صداهای اطراف و حتی صدای باد تا حد ممکن (تا 48dB) حذف شود و شما مکالمه ای شفاف و مناسب داشته باشید.

فرایندی که میکروفون‌ها برای قابلیت حذف نویز طی می‌کنند، به این صورت است که باد، صداهای اضافه و نویز محیط اطراف را دریافت نموده و سپس با به حداقل رساندن آن‌ها باعث می‌شوند که صدای شخص شما به خوبی به مخاطب برسد و شنیده شود. در نتیجه مکالمه‌ای بی‌نقص خواهید داشت.

Xiaomi Buds 4 می‌تواند با شناسایی «ساختار کانال گوش شما»، «سبک قرار دادن هندزفری در گوش توسط شما» و «صدای محیط»، و متعادل کردن فشار گوش برای راحتی استفاده و کاهش نویز، عمق و شدت کاهش نویز را در آن واحد تنظیم کند.
هندزفری بلوتوث شیائومی بادز 4 دارای سه حالت ترنسپرنسی است. این قابلیت باعث شده شما در هنگام استفاده از هندزفری صداهای اطراف را نیز بشنوید. این حالت در هنگام قدم زدن در خیابان و عبور از خیابان بسیار کاربردی بوده و باعث می شود شما صدای ماشین ها و صداهای موجود در اطراف خود را بشنوید و از اتفاقات ناگوار جلوگیری کنید.



بهره‌مندی از بلوتوث نسخه 5.3 برای پایداری بیشتر

هندزفری شیائومی Buds 4 دارای بلوتوث نسخه 5.3 است و می توان تفاوت اصلی آن را با نسخه های قبلی خود در پیشرفته‌تر شدن و به روز شدن چیپ بلوتوث آن دانست. با استفاده از این هندزفری می توان تا فاصله ده متری (بدون هیچ مانعی از منبع پخش صدا) بدون افت کیفیت صدا را شنید و به موسیقی گوش داد. از دیگر قابلیت‌های بلوتوث نسخه 5.3 این است که اتصال پایدارتری داشته و امکان انتقال دیتا نیز با سرعت بیشتری صورت می‌گیردو در نتیجه اینکه تاخیر در پخش صدا به طور محسوسی نسبت به نسل قبل کمتر شده است.

نکته دیگری که می‌توان در رابطه با این هندزفری عنوان کرد، این است که اگر گوشی شما نیز دارای نسخه 5.3 بلوتوث باشد، باتری استفاده شده از هندزفری و گوشی، کمتر خواهد بود. توجه داشته باشید، همان‌طور که گفته شد، این ویژگی تنها زمانی رخ خواهد داد که گوشی نیز مانند هندزفری دارای نسخه 5.3 بلوتوث باشد.

بعلاوه هندزفری بلوتوث شیائومی بادز 4 از کدک های LHDC، SBC و AAC پشتیبانی می کند.

اتصال همزمان به 2 دستگاه

از دیگر قابلیت های هندزفری شیائومی Buds 4 اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان بوده که می تواند بسیار کاربردی باشد. این قابلیت باعث می شود شما هندزفری خود را به صورت همزمان به گوشی و لپ تاپ (یا هر دستگاه دیگری) متصل کرده و در هنگام تماس بدون هیچ مشکل، و قطع و وصلی با هندزفری خود به تماس پاسخ دهید.

بهره مندی از صدای 3 بعدی Spatial Audio

هندزفری شیائومی Xiaomi Buds 4 همچنین به سیستم نوآورانه مستقل Spatial Audio مجهز شده است بنابراین محاسبات شنوایی صوتی فضایی دیگر به تلفن‌های همراه وابسته نیست. شما می توانید این هندزفری را به گوشی موبایل، تلویزیون، تبلت، کنسول بازی، لپ تاپ و ... متصل کنید و از پخش صدای فضایی لذت ببرید. هدفون Mi Buds 4 دارای یک سنسور شش محوره داخلی است که می‌تواند صدای پخش شده را به صورت هوشمند شناسایی ، جهت سر را به صورت پویا ردیابی و تجربه غوطه‌وری در صدای سه بعدی را برای شما به ارمغان می‌آورد. از نظر منابع صوتی، شیائومی با پلتفرم‌های صوتی و تصویری باکیفیت مانند iQiyi و Mango TV همکاری کرده است تا صدای فضایی با لینک کامل را برای شما به ارمغان بیاورد و تجربه دیدن فیلم و ویدیو را برای شما لذت بخش‌تر نماید.

کنترل بیشتر و راحت‌تر با پنل‌های لمسی

بر روی هندزفری شیائومی Buds 4 ، پنل‌های لمسی قرار داده شده است که با لمس کردن این پنل‌ها می‌توانید کاربردهای مختلفی را که شیائومی برای شما در نظر گرفته است انجام داده و در کل کاربری راحت‌تری داشته باشید.
نحوه کار با این پنل‌های لمسی به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید برخی نیازهای خود را با آن‌ها بر طرف کرده و نیاز کمتری به خود گوشی داشته باشید. این پنل‌های لمسی روی ایرفون ها قرار داده شده‌اند. کارایی‌های مختلفی که با این پنل‌ها در اختیار دارید برای روشن/خاموش کردن قابلیت حذف نویز، قطع و وصل کردن تماس و پخش و قطع کردن صدای موسیقی است و به طور کلی کنترل بیشتری را به شما می‌دهد.

شما با لمس کردن و نگه داشتن یکی از گوشی های چپ و راست می توانید قابلیت حذف نویز (noise cancellation) و ترنسپرنسی (transparency) را فعال و غیر فعال کنید.

با زدن یکبار بر روی پنل لمسی گوشی چپ یا راست می توانید موزیک را قطع/وصل کنید و در هنگام تماس، به تماس پاسخ داده و با یک ضربه به تماس پایان دهید.

با دو ضربه زدن بر روی پنل گوشی سمت راست یا چپ می توانید بعدی رفته و در هنگام تماس، تماس ورودی را رد کنید.
با سه ضربه زدن بر روی پنل گوشی سمت راست یا چپ می توانید به آهنگ قبلی بروید.

تا 30 ساعت پخش موسیقی، امکان شارژ سریع


هندزفری Xiaomi Buds 4 دارای یک باتری با عمر بالا و امکان شارژ سریع و شارژ وایرلس است. شما می توانید با پر بودن شارژ گوشی ها تا 6 ساعت به موسیقی گوش دهید (با صدای متوسط)؛ این مقدار با در نظر گرفتن میزان شارژ کیس به حدود 30 ساعت خواهد رسید.

از ویژگی های مهم این هندزفری شارژ سریع آن بوده که شما می توانید تنها با 10 دقیقه شارژ، تا 2.5 ساعت به موسیقی گوش دهید.

نرم افزار اتصال به موبایل Xiaomi EarBuds

برای استفاده از تمام قابلیت های هندزفری Xiaomi Buds 4 می توانید نرم افزار اختصاصی Xiaomi Earbuds را از Google Play یا App Store دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید. در این نرم افزار می توانید حالت تاخیر کم را تنظیم کنید؛ وضعیت باتری هندزفری را ببینید و دیگر قابلیت های هندزفری را شخصی سازی کنید.

برندشیائومی
ابعادهر گوشی : 18.62*30.68*19.70 میلی متر کیس شارژ :‌ 50.90*58.09*26.98 میلی متر
وزنهر گوشی : 4.4 گرم کیس شارژ :‌ 37.65 گرم
نسخه بلوتوث5.3
مدت زمان شارژ باتری برای پخش موسیقیگوشی ها: حدود 6 ساعت (حذف نویز خاموش) | با کیس شارژ: حدود 30 ساعت (حذف نویز خاموش)
مقاوم در برابر آبگوشی‌ها : IP54 کیس شارژ :‌ IPX4
ظرفیت اسمیهر گوشی : 35 میلی آمپر ساعت کیس شارژ :‌ 480 میلی آمپر ساعت
سایر ویژگی هاقابلیت حذف نویز مکالمات با استفاده از هوش مصنوعی | دارای استناندارد Hi-Res شرکت سونی | تراشه هوشمند و قدرتمند | دارای 3 میکروفن داخلی | بلوتوث نسخه 5.3 برای پایداری بیشتر | اتصال همزمان به 2 دستگاه | امکان شارژ سریع
  امتیاز کاربران به:

هندزفری بلوتوث دوگوش شیائومی Xiaomi Buds 4 M2224E1

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط