جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی خودرو   دوربین خودرو   دوربین خودرو شیائومی مدل Xiaomi 70mai 4K A810 HDR Dash Cam Set همراه دوربین عقب
دوربین خودرو شیائومی مدل Xiaomi 70mai 4K A810 HDR Dash Cam Set همراه دوربین عقب
دوربین خودرو شیائومی مدل Xiaomi 70mai 4K A810 HDR Dash Cam Set همراه دوربین عقب
دوربین خودرو شیائومی مدل Xiaomi 70mai 4K A810 HDR Dash Cam Set همراه دوربین عقب
دوربین خودرو شیائومی مدل Xiaomi 70mai 4K A810 HDR Dash Cam Set همراه دوربین عقب

دوربین خودرو شیائومی مدل Xiaomi 70mai 4K A810 HDR Dash Cam Set همراه دوربین عقب

 تعداد
۱
 قیمت
۱۰,۹۹۰,۰۰۰ تومان

دوربین خودرو شیائومی Xiaomi 70mai 4K A810 HDR Dash Cam Set همراه دوربین عقب

یکی از مواردی که برای هر فرد در سفر، خصوصا در ایران پیش می آید، رسیدن به جاده های زیبای سرسبز، برفی، بیابانی و اعجاب انگیز است. در این لحظات یا باید صحنه های جذاب را از دست بدهید که حواستان به جاده باشد، یا کل سفر خود را گوشی به دست باشید و فیلمبرداری کنید که خود موجب حواس پرتی و غفلت از جاده و خدایی ناکرده منجر به بروز حادثه می شود. می توانیم با راهکاری خیلی ساده، این وظیفه را به آدوربین خودرو شیائومی Xiaomi 70mai 4K A810 HDR Dash Cam Set همراه دوربین عقب سپرد.با معرفی این محصول جذاب و پرکاربرد همراه ما باشید.

طراحی و کیفیت ساخت دوربین خودرو Xiaomi 70mai A810

اولین نکته‌ای که در مورد دوربین خودرو شیائومی 70mai A810 به چشم می‌آید، این است که در پک این محصول با دو دوربین مواجه می‌شوید: یکی دوربین جلو که همان دوربین A810 و دیگری یک دوربین RC12 نیز مخصوص بخش عقب است که می‌تواند به شما کمک کند پشت خودروی خود را به خوبی ببینید. ابعاد مانیتور دوربین فیلم برداری خودرو Xiaomi 70mai A810 نیز 3 اینچ است.

نصب راحت به کمک چسب

دوربین فیلم‌برداری Xiaomi 70mai A810 Set بسیار ساده است. برای این کار می‌بایست گام‌های زیر را طی کنید:

ابتدا چک کنید که این دش کم کاملاً سالم باشد
برچسب الکتریسیته ساکن موجود در پک محصول را روی شیشه بچسبانید
کارت حافظه را داخل دوربین قرار دهید
دوربین را به برچسب روی شیشه بچسبانید
برق فندکی را داخل درگاه فندکی خودروی خود قرار دهید
با اهرم سیم‌کشی کابل برق را وارد نوار کنار در کنید
کابل محصول را از یک سو به دوربین و از سوی دیگر به شارژر فندکی وصل کنید
برای استفاده از دوربین RC12 که مخصوص عقب خودرو است نیز باید به کمک چسب آن را به شیشه عقب بچسبانید و سپس با کابل به دوربین A810 وصل کنید.

کیفیت تصویربرداری و نحوه عملکرد دوربین خودرو 70mai A810

سنسور تصویربرداری بخش جلویی دوربین خودرو Xiaomi 70mai A810 از نوع Sony IMX678 است که کیفیت تصویربرداری را به شدت بالا برده است. این سنسور می تواند فیلمبرداری با کیفیت 4K را برای شما به خوبی انجام دهد و رزولوشن تصویر نیز در این دوربین برابر با 3840x2160 خواهد بود. دوربین عقبی نیز با رزولوشن 1080 فیلم‌برداری کرده و مجهز به فناوری HDR است. نرخ فریم تصاویر ثبت شده توسط دوربین جلویی 60 فریم برثانیه در رزولوشن 1080 و 30 فریم و 25 فریم در کیفیت‌های بالاتر است.دوربین فیلم برداری خودرو Xiaomi 70mai A810دارای فناوری HDR است که به شفافیت تصاویر گرفته شده کمک دو چندان می‌کند. زاویه دید این دوربین نیز از جلو 150 درجه و از عقب 130 درجه است. قابلیت ™️MaiColor Vivid+ Solution نیز بر روی این دوربین قرار گرفته که شفافیفت دو چندانی به رنگ‌ها می‌بخشد. همچنین شما امکان عکس‌‎برداری را نیز به کمک این دوربین خودرو دارید.

فناوری STARVIS 2

یکی از فناوری‌های پیشرو شرکت سونی که بر روی بعضی از دوربین‌های خودرو قرار گرفته، تکنولوژی STARVIS 2 است. از این فناوری در دوربین خودرو Xiaomi 70mai A810 نیز استفاده شده است. این فناوری کمک می‌کند که شما بتوانید در فضاهایی با نور تاریک، تصاویری واضح و با رنگ‌هایی شفاف‌تر مشاهده کنید. در نتیجه دیگر نیاز نیست نگران کیفیت پایین تصاویر در تاریکی هوا باشید.

قابلیت‌های AI Motion Detection و Time-Lapse

دو ویژگی بسیار کاربردی در دوربین خودرو شیائومی 70mai A810 قرار داده شده که کمک می‌کند بتوانید یک سفر مطمئن و راحت را در صورت نصب این دوربین روی خودروی خود تجربه کنید.

قابلیت AI Motion Detection یکی از این دو ویژگی است. به کمک حسگر هوش مصنوعی که بر روی محصول قرار داده شده، هنگام نزدیک شدن افراد به محدوده تعیین شده، دست به ارزیابی وضعیت آن‌ها می‌زد. در صورتی که افراد بیش از حد به خودروی شما نزدیک شده و تهدید ارزیابی شوند، به صورت خودکار ویدئویی از لحظه نزدیک شدن فرد مورد نظر تهیه شده و در حافظه دوربین ذخیره می‌شود. این ویژگی می‌تواند به امنیت خودروی شما کمک شایان توجهی کند.

قابلیت جذاب دیگری که بر روی دوربین فیلم برداری خودرو Xiaomi 70mai A810 قرار گرفته، امکان فیلمبرداری به صورت Time-Relapse است. در این حالت، دوربین جلوی دش کم در حالت ایستاده به صورت یک فریم بر ثانیه تصویربرداری می‌کند. سپس تصاویر فیلم‌برداری شده از 15 دقیقه زمان را به صورت یک ویدئویی یک دقیقه‌ای ذخیره می‌کند. در نتیجه شما گذر زمان را در این ویدئو می‌توانید مشاهده کنید. این شکل فیلم‌برداری همچنین باعث می‌شود تصاویر حجم بسیار کمتری را نیز اشغال کند.
برای استفاده از این دو قابلیت، می‌‎بایست کیت سخت افزاری 70mai UP03 را تهیه کنید.

رانندگی ایمن با فناوری ADAS و GPS

یکی از مجموعه فناوری‌های بسیار متنوعی که بر روی دوربین خودرو شیائومی 70mai A810 قرار گرفته، فناوری ADAS است. این دوربین خودرو شامل حسگر فوق‌العاده دقیق و حساسی است که مجموعه‌ای متنوعی از هشدارها از جمله هشدار عبور عابر پیاده، هشدار عبور دوچرخه و موتور ، هشدار خروج از خطوط خیابان و همچنین هشدار برخورد از جلو را به راننده می‌دهد. در نتیجه چه در رانندگی در مسیرهای شهری و چه مسیرهای بین شهری، کمک می‌کند رانندگی ایمن‌تری داشته باشید. همچنین فناوری GPS که به صورت پیش‌فرض بر روی این دوربین خودرو قرار گرفته، کمک می‌کند سرعت و موقعیت خود را در هر لحظه دانسته و اگر تصادفی برای خودرو شما پیش بیاید، مکان دقیق آن را ثبت و ضبط می‌کند.

پشتیبانی از رم میکرو اس دی تا حجم 256 گیگ

برای ضبط و ذخیره سازی فیلم‌ها روی دوربین خودرو شیائومی 70mai A810 باید یک رم میکرو اس دی به آن متصل کنید. این دوربین از حافظه میکرو اس دی 128 تا 256 گیگ پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید بسته به نیاز خود حافظه با یکی از این ظرفیت‌ها برای ضبط تصاویر تهیه کنید.

کنترل از طریق اپلیکیشن 70Mai

برای مشاهده تصاویر ضبط شده و تنظیمات دوربین خودرو شیائومی 70mai A810 باید از طریق اپلیکیشن ( 70mai ) به آن متصل شوید. این عمل از طریق اتصال WiFi دوربین و گوشی به یکدیگر اتفاق می‌افتد و با استفاده از نرم افزار، کنترل ها و تنظیمات دلخواه خود مانند تنظیم رزولوشن تصاویر، تنظیم HDR و نوع فرمت ذخیره‌سازی تصاویر را روی دوربین پیاده کنید. می‌توانید تصاویر و ویدئوها را روی موبایل خود ضبط کرده و آن ها را همیشه همراه داشته باشید.
همچنین می‌توان با تهیه یک کیت 4G، از هر فاصله‌ای به دوربین خودرو Xiaomi 70mai A810 دسترسی داشت. با این حال چنین امکانی در ایران میسر نیست.

سازگاری

از دوبین خودرو شیائومی 70mai A810 می‌توانید در انواع مدل خودرو استفاده کنید و این دوربین مشکلی از نظر عدم سازگاری با خودرویی ندارد. برای تامین برق این دوربین نیز باید آن را به پورت فندکی ماشین خود متصل کنید.

اقلام همراه

در بسته بندی دوربین خودرو Xiaomi 70mai A810 علاوه بر خود دوربین، ابزارهای نصب و راه‌اندازی آن از جمله کابل،برق فندکی، چسب الکتریسیته ساکن، اهرم سیم‌کشی و همچنین دفترچه راهنمای آن وجود دارد.

برندشیائومی
سایر توضیحاتزاویه دوربین 150 درجه در جلو | زاویه دوربین عقب 130 درجه
سایر توضیحاتدارای صفحه نمایش 3 اینچی IPS | کیفیت تصویربرداری 4K | قابلیت دید در شب | کمک به رانندگی ایمن | فناوری GPS | نصب ساده و آسان
رزولوشندوربین جلو 4K | دوربین عقب 1080
  امتیاز کاربران به:

دوربین خودرو شیائومی مدل Xiaomi 70mai 4K A810 HDR Dash Cam Set همراه دوربین عقب

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط