جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی خودرو   دوربین خودرو   آینه هوشمند خودرو شیائومی مدل Xiaomi 70mai Rearview Dash Cam S500 Set
آینه هوشمند خودرو شیائومی مدل Xiaomi 70mai Rearview Dash Cam S500 Set
آینه هوشمند خودرو شیائومی مدل Xiaomi 70mai Rearview Dash Cam S500 Set
آینه هوشمند خودرو شیائومی مدل Xiaomi 70mai Rearview Dash Cam S500 Set
آینه هوشمند خودرو شیائومی مدل Xiaomi 70mai Rearview Dash Cam S500 Set

آینه هوشمند خودرو شیائومی مدل Xiaomi 70mai Rearview Dash Cam S500 Set

 تعداد
۱
 قیمت
۸,۹۹۰,۰۰۰ تومان

آینه هوشمند خودرو شیائومی Xiaomi 70mai Rearview Dash Cam S500 Set همراه دوربین عقب

یکی از مواردی که برای هر فرد در سفر، خصوصا در ایران پیش می آید، رسیدن به جاده های زیبای سرسبز، برفی، بیابانی و اعجاب انگیز است. در این لحظات یا باید صحنه های جذاب را از دست بدهید که حواستان به جاده باشد، یا کل سفر خود را گوشی به دست باشید و فیلمبرداری کنید که خود موجب حواس پرتی و غفلت از جاده و خدایی ناکرده منجر به بروز حادثه می شود. می توانیم با راهکاری خیلی ساده، این وظیفه را به آینه هوشمند خودرو شیائومی Xiaomi 70mai Rearview Dash Cam S500 سپرد.با معرفی این محصول جذاب و پرکاربرد همراه ما باشید.

طراحی و کیفیت ساخت دوربین خودرو Xiaomi 70mai S500

اولین نکته‌ای که در مورد دوربین خودرو شیائومی 70mai S500 به چشم می‌آید، این است که از دو دوربین تشکیل شده است: یک دوربین که به همراه مانیتور پشت جلو آینه نصب می‌شود. یک دوربین RC13 نیز مخصوص بخش عقب است که دارای راهنمای پارک کردن است. ابعاد مانیتور آینه هوشمند خودرو Xiaomi 70mai S500 Setنیز 9.3 اینچ است. منبع تغذیه دوربین جلو از نوع Super Capacitor بوده که از سازگاری بسیار بالا با شرایط آب و هوایی مناسب و همچنین طول عمر طولانی برخوردار است. برای استفاده، می‌بایست این دوربین را به شارژر فندکی خودرو وصل کنید.

نصب راحت به کمک بند

برای نصب آینه هوشمند خودرو Xiaomi 70mai S500 Set کافی است که مانیتور را به کمک بندهای آن روی آینه به صورت سگکی نصب کنید. در نتیجه بسته به ابعاد آینه می‌توانید نحوه بسته شدن را تنظیم کنید. همچنین طول بدنه نیز قابل افزایش بوده تا بتوانید روی آینه خودرو نصب کنید.

کیفیت تصویربرداری و نحوه عملکرد دوربین خودرو 70mai S500

سنسور تصویربرداری بخش جلویی دوربین خودرو Xiaomi 70mai S500 از نوع Sony IMX675 است که کیفیت تصویربرداری را به شدت بالا برده است. این سنسور می تواند فیلمبرداری با کیفیت 3K را برای شما به خوبی انجام دهد و رزولوشن تصویر نیز در این دوربین برابر با 2592*1944 خواهد بود. دوربین عقبی نیز با رزولوشن 1080 فیلم‌برداری می‌کند. نرخ فریم تصاویر ثبت شده توسط دوربین شیائومی 30 فریم برثانیه است. آینه هوشمند خودرو Xiaomi 70mai S500 Set دارای فناوری HDR است که به شفافیت تصاویر گرفته شده کمک دو چندان می‌کند. زاویه دید این دوربین نیز از جلو 138 درجه و از عقب 130 درجه است.

فناوری STARVIS 2

یکی از فناوری‌های پیشرو شرکت سونی که بر روی بعضی از دوربین‌های خودرو قرار گرفته، تکنولوژی STARVIS 2 است. از این فناوری در دوربین خودرو Xiaomi 70mai S500 نیز استفاده شده است. این فناوری کمک می‌کند که شما بتوانید در فضاهایی با نور تاریک، تصاویری واضح و با رنگ‌هایی شفاف‌تر مشاهده کنید. در نتیجه دیگر نیاز نیست نگران کیفیت پایین تصاویر در تاریکی هوا باشید.

قابلیت‌های Collision Control و Time-Lapse

دو ویژگی بسیار کاربردی در دوربین خودرو شیائومی 70mai S500 قرار داده شده که کمک می‌کند بتوانید یک سفر مطمئن و راحت را در صورت نصب این دوربین روی خودروی خود تجربه کنید.

قابلیت Collision Control یکی از این دو ویژگی است. به کمک حسگر G-sensor که بر روی محصول قرار داده شده است، در صورت اینکه برخوردی با خودروی شما رخ دهد، این دوربین فعال شده و تصاویری 30 ثانیه‌ای از این برخورد ضبط می‌کند. پس از اینکه دوباره وارد خودرو شده و این سیستم را روشن کنید، با یک اعلان شما وقوع حادثه را اطلاع می‌دهد.

قابلیت جذاب دیگری که بر روی آینه هوشمند خودرو Xiaomi 70mai S500 Set قرار گرفته، امکان فیلمبرداری به صورت Time-Relapse است. در این حالت، دوربین جلوی دش کم در حالت ایستاده به صورت یک فریم بر ثانیه تصویربرداری می‌کند. سپس تصاویر فیلم‌برداری شده از 30 دقیقه زمان را به صورت یک ویدئویی یک دقیقه‌ای ذخیره می‌کند. در نتیجه شما گذر زمان را در این ویدئو می‌توانید مشاهده کنید. این شکل فیلم‌برداری همچنین باعث می‌شود تصاویر حجم بسیار کمتری را نیز اشغال کند. برای استفاده از این دو قابلیت، می‌‎بایست کیت سخت افزاری 70mai UP02 را تهیه کنید. این کیت در سایت مستر کالا نیز موجود است.

پشتیبانی از رم میکرو اس دی تا حجم 128 گیگ

برای ضبط و ذخیره سازی فیلم‌ها روی دوربین خودرو شیائومی 70mai S500 باید یک رم میکرو اس دی به آن متصل کنید. این دوربین از حافظه میکرو اس دی 32 تا 128 گیگ پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید بسته به نیاز خود از یکی ازین ظرفیت‌ها برای ضبط تصاویر تهیه کنید.

کنترل از طریق اپلیکیشن 70Mai

برای مشاهده تصاویر ضبط شده و تنظیمات دوربین خودرو شیائومی 70mai S500 باید از طریق اپلیکیشن ( 70mai ) به آن متصل شوید. این عمل از طریق اتصال WiFi دوربین و گوشی به یکدیگر اتفاق می‌افتد و با استفاده از نرم افزار، کنترل ها و تنظیمات دلخواه خود را روی دوربین پیاده کنید. می توانید تصاویر و ویدئوها را روی موبایل خود ضبط کرده و آن ها را همیشه همراه داشته باشید.

دستیار صوتی برای راحتی استفاده

آینه هوشمند خودرو Xiaomi 70mai S500 برای استفاده راحت‌تر، دارای قابلیت دستیار صوتی است. به کمک این قابلیت می‌توانید فرمان‌هایی مانند عکس گرفتن و یا سوییچ بین دوربین عقب و جلوی خودرو استفاده کنید.

سازگاری

از دوبین خودرو شیائومی 70mai S500 می‌توانید در انواع مدل خودرو استفاده کنید و این دوربین مشکلی از نظر عدم سازگاری با خودرویی ندارد. برای تامین برق این دوربین نیز باید آن را به پورت فندکی ماشین خود متصل کنید.

اقلام همراه

در بسته بندی دوربین خودرو Xiaomi 70mai S500 علاوه بر خود دوربین، ابزارهای نصب و راه‌اندازی آن از جمله کابل،برق فندکی، بند و پیچ و همچنین دفترچه راهنمای آن وجود دارد.

برندشیائومی
سایر توضیحاتزاویه دوربین 138 درجه در جلو | زاویه دوربین عقب 130 درجه
سایر ویژگی هادارای صفحه نمایش 9.35 اینچی IPS | پشتیبانی از Micro SD تا ظرفیت 128 گیگابایت | قابلیت دید در شب | راهنمای پارک کردن
  امتیاز کاربران به:

آینه هوشمند خودرو شیائومی مدل Xiaomi 70mai Rearview Dash Cam S500 Set

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط