جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی خودرو   دوربین خودرو   دوربین ثبت وقایع خودرو A800S همراه دوربین عقب
دوربین ثبت وقایع خودرو A800S همراه دوربین عقب
دوربین ثبت وقایع خودرو A800S همراه دوربین عقب
دوربین ثبت وقایع خودرو A800S همراه دوربین عقب
دوربین ثبت وقایع خودرو A800S همراه دوربین عقب

دوربین ثبت وقایع خودرو A800S همراه دوربین عقب

 تعداد
۱
 قیمت
۹,۶۹۰,۰۰۰ تومان

دوربین داشبورد (دشکم)

احتمالا این اتفاق برای همه ما پیش آمده است که در هنگام رانندگی یا زمانی که در خودرو نبوده‌ایم، اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ داده است که قادر به ثبت آن نبودیم.
دوربین ثبت وقایع خودرو ابزاری است که با وصل شدن به شیشه جلویی ماشین، می‌تواند اتفاقات و حوادث رانندگی یا جاده‌ای را ثبت کرده و شما را از هر حادثه‌ای که برای خودروی‌تان رخ می‌دهد، مطلع کند. با وجود این حوادث و رخدادهای طبیعی، دوربین‌ها به شما کمک می‌کنند، رانندگی ایمن‌تری را تجربه کنید. همچنین ضبط خودکار این دوربین‌ها از مناظر و مکان‌هایی که در مسیر پیش رویتان قرار دارد، لذت تماشای دوباره آن مناظر را برایتان مهیا می‌کند. دوربین خودرو علاوه بر ثبت وقایع، قابلیت های دیگری مثل ضبط ویدیوهای تایم لپس و دوربین پارک خودرو هم ایفا کند.

دوربین ثبت وقایع خودرو شیائومی


دوربین ثبت وقایع خودرو شیائومی مدل A800S ، با کیفیت 4K و صفحه‌نمایشگر ال سی دی  3 اینچی IPS، قابلیت‌های بی‌نظیری مانند ضبط دوگانه، GPS داخلی، دید در شب، ضبط در حالت پارک، ضبط تایم‌لپس و حلقه دارد که انتخاب بسیار مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند، آنچه در داخل و خارج خودروی‌شان رخ می‌دهد را ضبط کنند و به اشتراک بگذارند.

مشخصات دوربین ثبت وقایع شیائومی

دوربین ثبت وقایع ، با وضوح بسیار بالای 4K UHD (رزولوشن 2160*3840 پیکسل) که تقریباً چهار برابر بیشتر از وضوح یک دوربین Full HD است، تصاویری برای شما ضبط می‌کند که از کیفیت، جزئیات و بافت بسیار خوبی برخوردارند. این افزایش تراکم پیکسلی و وضوح بیشتر، میدان دیدتان را وسیع‌تر کرده و تجربه‌ای بی‌نظیر از موقعیت‌های از راه دور و عمق، ظرافت رنگ‌ها و ظاهر سه‌بعدی اشیا، برایتان ایجاد می‌کند.
یکی از ویژگی‌های مثبت 4K UHD این است که می‌تواند شماره پلاک خودروهایی که در فاصله معقولی از شما قرار دارند را به راحتی ثبت کند.

دوربین ثبت وقایع ماشین 4k

عملکرد دوربین ثبت وقایع خودرو A800S، با داشتن 7 لایه لنز یا عدسی شیشه‌ای با کیفیت، برای پردازش سریع‌تر فریم‌ها، چندین برابر شده و باعث می‌شود، تصاویری که می‌بینید، واقعی‌تر، رنگارنگ‌تر و با وضوح بهتر به نظر برسند.

2.ضبط دوگانه جلو و عقب

این دوربین با قابلیت ضبط دوگانه و سازگار بودن آن با دوربین عقب RC06، به شما امکان می‌دهد، از جلو و پشت خودروی خود فیلم بگیرید و رانندگی ایمن و با خیال راحت داشته باشید. در این حالت، دوربین جلو تا رزولوشن 4K را حفظ می‌کند و دوربین عقب، با کیفیت 1080p، شروع به ضبط تصاویر و ویدئوهای بی‌نظیر می‌کند.

توجه داشته باشید، برای ضبط از پشت ماشین، دوربین عقب RC06 را باید به صورت جداگانه تهیه کنید.

3.حفاظت پیشرفته در داخل و خارج خودرو

دوربین ثبت وقایع خودرو A800S، علاوه بر ضبط ویدئو از جلو و عقب خودرو، از دوربین FC02 برای داخل خودرو هم پشتیبانی می‌کند. شما به وسیله این دوربین داخلی، می‌توانید نمای FHD و با کیفیت 1080p، از داخل کابین خودروی خود داشته باشید؛ البته دوربین FC02، نمی‌تواند همزمان با دوربین عقب، کار کند.

دوربین ثبت وقایع خودرو برای ضبط ویدئو از داخل ماشین

نصب دوربین داخلی، کار ساده‌ای است؛ برای استفاده از آن، باید دوربین FC02 به دوربین جلوی A800S متصل شود و بعد می‌توانید ضبط ویدئو را شروع کنید.

تصویری که دوربین داخلی به شما می‌دهد، وضوح و کیفیت مناسبی دارد؛ به طوری که می‌توانید بر روی رفتار راننده، سرنشینان یا مسافران ماشین، نظارت داشته باشید و وقایع داخل خودروی‌تان را ثبت کنید.
از ویژگی‌های دیگر دوربین داخلی، قابلیت دید در شب مادون قرمز است. این دوربین ثبت وقایع ماشین ، با مجهز بودن به 6 نور مادون قرمز، حتی در شب هم تصاویر با روشنایی خوبی به شما ارائه می‌دهد.

قابلیت دید در شب

دوربین ثبت وقایع خودرو A800S، با بهره‌گیری از دیافراگم F1.8 و الگوریتم‌های هوش مصنوعی، عملکرد بی‌نظیری در نور کم، برای کاهش نویز تصاویر و ویدئوهای ضبط شده دارد.
با این ویژگی در دوربین ثبت وقایع ماشین ، می‌توانید، در هر ساعت از شبانه‌روز یا در هر شرایط آب و هوایی، تصاویر واضح و روشنی از داخل و یا خارج خودرو ضبط کنید.

عملکرد 24 ساعته دوربین حتی در زمان پارک خودرو

امکان جذاب دیگری که دوربین ثبت وقایع خودرو 70mai، به شما می‌دهد، این است که در حالت پارک خودرو هم، این دوربین، به کار خود ادامه می‌دهد.

مجهز بودن دوربین 70mai به حسگر G داخلی، باعث شده است، تا کوچک‌ترین لرزش‌ها یا برخوردهای غیرمنتظره در زمان پارک خودروی شما و ساکن بودن آن، قابل تشخیص باشد و به طور خودکار، ضبط از حوادثی که احتمال دارد رخ دهد، شروع شود.
فیلم‌هایی که در این حالت، به صورت خودکار و اضطراری ضبط می‌شوند، پس از روشن شدن مجدد دوربین، از طریق هشدار صوتی به شما اطلاع داده می‌شود.

برای بهره‌گیری از این قابلیت دوربین ثبت وقایع خودرو ، نیاز به کیت سخت‌افزاری دوربین 70mai دارید که می‌توانید این قطعه را به صورت جداگانه تهیه کنید.

سیستم کمک‌راننده پیشرفته

قابلیت دیگر دوربین ثبت وقایع خودرو ، اعلان هشدار صوتی به شما است، زمانی که خودروی‌تان از خط خارج شده یا امکان برخورد رو به جلو به ماشین یا اشیای دیگر را دارد. این قابلیت می‌تواند، امنیت خاطر بیشتری برایتان در هنگام رانندگی ایجاد کند.7.GPS داخلی

دوربین ثبت وقایع خودرو A800S، دارای صفحه‌نمایشی است که از طریق آن، داده‌های مربوط به زمان دقیق، سرعت و مختصات خودروی شما را نمایش می‌دهد. از این قابلیت، می‌توان برای شناسایی زمان دقیق تصادفات و ارائه آن به پلیس راهنمایی و رانندگی و واحدهای خسارت بیمه، استفاده کرد.

ضبط تایم‌لپس

دوربین ثبت وقایع خودرو 70mai، امکان ضبط تایم‌لپس (به صورت مداوم) در حالت پارکینگ را دارد. برای افزایش فضای حافظه ذخیره‌سازی در این دوربین، ویدئوهای 30 دقیقه‌ای به 1 دقیقه‌ای، فشرده می‌شوند. این ویژگی، به پخش سریع‌تر ویدئوها کمک می‌کند تا بتوانید، فوراً رویدادهای مورد نظرتان را تماشا کنید.
برای استفاده از این امکان، باید کیت سخت‌افزاری 70mai را جداگانه تهیه کنید.

ضبط حلقه

دوربین 70mai، از یک کارت حافظه microSD با حداقل ظرفیت 32 گیگابایت، برای ذخیره‌سازی ویدئوهای ضبط شده استفاده می‌کند. قابلیت ضبط مداوم و حلقه در دوربین ثبت وقایع خودرو ، باعث می‌شود تا ویدئوهای جدید با ویدئوهای قدیمی، جایگزین شوند. با این کار، دیگر فضای کارت حافظه، تمام نمی‌شود.

شما می‌توانید ویدئوهای قدیمی را از طریق برنامه 70mai، مشاهده کرده و در صورت لازم، آن‌ها را دانلود کنید.

با افزایش تعداد تصادفات و حوادث رانندگی و همچنین رخدادهای طبیعی، نیاز به دوربین ثبت وقایع خودرو A800S، که می‌تواند ایمنی و آسایش خاطر بیشتری برای شما ایجاد کند، بیش از پیش، احساس می‌شود. این دوربین‌های کوچک، سابقه‌ای از فعالیت‌هایتان را در مسیر جاده ارائه می‌دهند. فیلم‌هایی که توسط این دوربین‌ها گرفته می‌شود، می‌تواند به عنوان شواهد غیرقابل‌انکار، در نظر گرفته شوند. این ویژگی به ویژه در زمانی که فرد مقصر، سعی در ترک محل حادثه را دارد، برای شما، بسیار سودمند است.

برندشیائومی
سایر ویژگی هاضبط دو کاناله برای جلو و عقب دید در شب عالی سیستم های پیشرفته کمک راننده(تشخیص خودرو جلویی و رادار خطوط) (ADAS) نظارت بر پارکینگ 24 ساعته(با کمک کیت سخت افزاری 70mai) GPS داخلی ضبط ها را در برنامه کنترل و به اشتراک بگذارید
  امتیاز کاربران به:

دوربین ثبت وقایع خودرو A800S همراه دوربین عقب

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط