جستجو   لوازم خانگی   جاروبرقی   جاروبرقی رباتیک   جارو رباتیک شیائومی مدل S10 Plus
جارو رباتیک شیائومی مدل S10 Plus
جارو رباتیک شیائومی مدل S10 Plus
جارو رباتیک شیائومی مدل S10 Plus
جارو رباتیک شیائومی مدل S10 Plus

جارو رباتیک شیائومی مدل S10 Plus

 تعداد
۱
 قیمت
۱۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان

طراحی جارو رباتیک شیائومی مدل +S10

طراحی دایره ای شکل همراه با داک شارژ باعث شد تا فضای بسیار کمی توسط این جارو اشغال شود. وزن خالص این جارو (با لوازم جانبی) 4.4 کیلوگرم و وزن بدون لوازم 3.8 کیلوگرم است و ابعاد آن 130×126×93 میلی متر است.

به همین ترتیب می توان مطمئن بود به راحتی زیر میز، مبل، کابینت و قسمت های مشابه تمیز می شوند. حالت جدیدی از شبیه‌سازی از جاروی دستی در طراحی این جاروی شیائومی دیده می‌شود. همین باعث می‌شود تا به طور موثر لکه ها را پاک کند و به استاندارد بالاتری از جارو کشیدن توسط جارو های دستی برسد.

جارو برقی رباتیک شیائومی مدل S10 Plus با مکش قدرتمند

گرد و غبار و زباله ها را با یک حرکت جاروبرقی بکشید. قدرت مکش دمنده فن قوی تر به شما این امکان را می دهد که خانه خود را با کارایی بیشتری تمیز کنید. با قدرت مکش دمنده فن 4000 پاسکال، نیازهای پاکسازی روزانه شما به راحتی برآورده می کند. 4 تنظیم قدرت مکش به شما این امکان را می دهد که گرد و غبار، مو و ذرات بزرگ را یکباره پاک کنید و با توجه به نوع کف یا فرش خود بهترین قدرت را انتخاب کنید.

باتری جارو Xiaomi Robot Vacuum S10 Plus

عمر باتری تا 2 ساعت باعث می شود تا به راحتی خانه های بزرگ را برای پاکسازی اداره کنید. ظرفیت اسمی باتری 5200 میلی آمپر ساعت (ظرفیت نامی : 4800 میلی آمپر ساعت) است که حدود 2 ساعت شارژدهی دارد. این ربات قادر است بیش از 200 متر مربع را با یک دور شارژ و فعالیت در حالت استاندارد تمیز کند، که بیش از اندازه کافی برای اداره اتاق های بزرگ است.

شستشوی فشاری در رطوبت ثابت

به طور موثر لکه ها را با 4 برابر قدرت پاک کنندگی پاک کنید. پدهای دوتایی با سرعت بالا می چرخند تا اثر پاکسازی دستی با فشار را شبیه سازی کنند و قدرت تمیز کنندگی را تا حد زیادی بهبود می بخشند. همچنین به طور موثر لکه های مرطوب، خشک و سایر لکه ها را از بین می برند.

جارو S10 Plus با پدهای کامپوزیتی دو لایه

جذب آب قوی و حذف موثر لکه ها با این جارو امکان پذیر است. پدهای موپ ساخته شده از پارچه های بافته شده (80٪ پلی استر + 20٪ فیبر پلی پروپیلن اصلاحی) رطوبت را به طور یکنواخت حفظ می کنند. عملکرد پاکسازی قدرتمند به طور موثر لکه های کف را پاک می کند و می تواند به طور موثر از سطوح کف در سراسر خانه محافظت کند.

مخزن جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل +S10

مخزن آب کنترل الکترونیکی هوشمند با ظرفیت بالا شستشوی کف تا 150 متر مربع را با یکبار پر کردن مخزن امکان پذیر کرد. این مخزن آب با ظرفیت افزایش 200 میلی لیتر آب را به طور یکنواخت و بدون نشتی آزاد می کند. شستشوی دائمی رطوبت تا 80 دقیقه، برای رفع نیازهای یک خانه 150 متر مربع کافی است.

سیستم شناسایی موقعیت فوق العاده حساس

اجتناب از موانع سه بعدی، با ناوبری لیزری به راحتی در دسترس است. حتی در محیط های کم نور می توانید بهترین عملکرد و کمترین احتمال برخورد را داشته باشد. شناسایی موانع در سطح میلیمتری بیش از 5 میلی متر حاشیه خطا بین فاصله شناسایی شده و فاصله واقعی وجود ندارد. این ربات از موانع اجتناب می‌کند و از سطوح رنگ‌شده مبلمان محافظت می‌کند. به طور قابل توجهی خطر گیر افتادن را کاهش می‌دهد و حتی در محیط‌های کم نور از برخورد کمتری اطمینان می‌دهد.

شناسایی لبه فرش

سنسوز شناسایی فرش برا احتمال خرابی کمتر و عدم آسیب رسانی به فرش در این جاروبرقی رباتیک تعبیه شد. هنگامی که ربات در حالت Mopping کار می کند، به طور خودکار از فرش دوری می کند تا پدهای موپ آن را خیس نکنند.

ناوبری لیزری برای اسکن کل خانه

مسیرهای نظافت را به طور دقیق برنامه ریزی کنید. با کمک لیزر دو خطی و LDS LIDAR، ربات می‌تواند اتاق‌ها را اسکن 360 درجه کند و بدون توجه به شرایط نور اتاق، به سرعت نقشه‌ای بسازد. سپس مسیر پاکسازی را بدون هیچ گونه حذف یا خطایی به‌طور دقیق برنامه‌ریزی کند.

برندشیائومی
  امتیاز کاربران به:

جارو رباتیک شیائومی مدل S10 Plus

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط