جستجو   لوازم خانگی   جاروبرقی   جاروبرقی رباتیک   جارو رباتیک شیائومی Lydsto R1
جارو رباتیک شیائومی Lydsto R1
جارو رباتیک شیائومی Lydsto R1
جارو رباتیک شیائومی Lydsto R1
جارو رباتیک شیائومی Lydsto R1
جارو رباتیک شیائومی Lydsto R1

جارو رباتیک شیائومی Lydsto R1

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۲۲,۹۵۰,۰۰۰ تومان

طراحی جارو رباتیک شیائومی Lydsto R1

تمام طراحان جاروهای رباتی، روی بدنه بدون زاویه و دایره‌ای جارو رباتی‌ها اشتراک نظر دارند. این طراحی ظاهری که در جارو رباتیک شیائومی Lydsto R1 نیز وجود دارد، باعث می‌شود که حرکت جارو در خانه روان‌تر باشد و با لوازم برخورد نکند. بدنه این جارو رباتی بافتی براق دارد و در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. پس از باز کردن پکیج این محصول، علاوه بر جارو، داک شارژ و استند تخلیه آن را مشاهده خواهید کرد که باید در نقطه‌ای از خانه قرار بگیرد. در صورت کاهش باتری این ربات، دستگاه به سمت داک شارژ حرکت کرده و به صورت خودکار شارژ می‌شود.

وزن جارو 8.3 کیلوگرم اعلام شده و ارتفاع مناسب آن، حرکت روان را زیر لوازم خانه از جمله مبل یا میزها میسر می‌کند. اگر به بخش زیرین جارو رباتیک شیائومی نگاه کنید، سه چرخ شامل (دو تا بزرگ و یکی کوچک) را مشاهده میکنید که سادگی قابلیت چرخش دارند. سه بازوی چرخان هم دیده می‌شود که طبق انتظارمان، در قسمت انتهایی آنها یک برس تعبیه شده و هرگونه زباله یا آثار باقی مانده روی سطوح را به سمت مخزن هدایت می‌کند.

اگر بنا بر هر دلیلی به اپلیکیشن دسترسی نداشته باشید، شیائومی روی بدنه جارو Lydsto R1 دکمه پاور را قرار داده که برای خاموش و روشن کردن دستگاه کاربرد دارد.

مکش 2700 پاسکالی

در همین ابتدا باید آب پاکی را روی دستتان بریزیم و بگوییم قدرت جارو رباتی‌ها، با قدرت جارو برقی‌ها قابل مقایسه نیست. با توجه به این که جارو رباتی ها همچون جارو رباتیک شیائومی Lydsto R1 به صورت آهسته و پیوسته کف خانه یا محل کار شما را نظافت می‌کنند، میتوانیم امیدوار باشیم که از پس نظافت کف برمی‌آیند.

مکش 2700 پاسکال، جزو مشخصات فنی جارو هوشمند شیائومی Lydsto R1 دیده می‌شود. موتور از نوع Brushless بوده و با سرعت بسیار بالای 17000 دور در هر دقیقه، می‌چرخد. مکش این جارو برای استفاد روی فرش و موکت مناسب میباشد و میتواند کوچکترین ذرات گرد و غبار را از سطح پارکت یا سرامیک جمع کند. کمپانی شیائومی تمام تلاش خود را برای کاهش سر و صدای مزاحم موتور جارو به کار گرفته است. در واقع علاوه بر ساختار بدنه که به نوعی عایق صداست، به‌کارگیری الیاف نخ و فیبرهای 100 پلی‌استری نیز مزید بر علت شده تا حین کار، صدای کمی از این دستگاه هوشمند به گوش برسد.

مجهز به الگوریتم‌های پیشرفته ناوبری

یکی از مهمترین اقدامات برای هوشمندسازی جاروهای رباتیک، به کارگیری سنسورهای مختلف از جمله سنسور ناوربری و مسیریابی است. در جارو شیائومی Lydsto R1 شاهد رادار لیزری LDS 2.0 هستیم که میتواند مسیر را تشخیص دهد و موقعیت مکانی را به Lydsto R1 مخابره نماید. چه فایده‌ی دارد؟ باعث می‌شود که جارو حین حرکت موانع و سطوح مرتفع را تشخیص داده و همیشه در مسیرهای تعیین شده حرکت کند.

در مورد مسیریابی بد نیست بدانید که هر دقیقه، 6 بار و هربار در جهت 360 درجه از محیط اسکن گرفته می‌شود. می‌دانیم که جارو رباتی شعاع 8 متر را اسکن کرده و نرخ نمونه‌برداری آن 2300 بار در هر دقیقه خواهد بود.

برای پردازش اطلاعات استخراج شده از سنسورها، یک پردازنده دو هسته‌ای MR112 در نظر گرفته که با همکاری الگوریتم Lysmart V5، سرعت نظافت 20 درصد افزایش یافته و طی یک بار جاروکشی، بیش از 98 درصد فضا تمیز می‌شود. شما میتوانید این جارو را برای تمیز کردن یک فضای خاص (مثلا اتاق خواب یا آشپزخانه) برنامه ریزی کنید بدون آن که نگرانی بابت برخورد با وسایل یا سقوط از ارتفاع داشته باشید.

دارای استند مخصوص تخلیه زباله

ارتباط بی سیم جارو رباتی با استند تخلیه زباله، از طریق امواج وای‌فای و تحت استانداردهای IEEE 802.1 1b/g/n با فرکانسی 2.4 گیگاهرتزی انجام می‌شود. به لطف این قابلیت، نیاز به ارتباط مستقیم شما با گرد و غبار نبوده و تخلیه زباله‌ها کاملا اتوماتیک خواهد بود. بین جارو و استند یک لوله 430 میلی‌متری وجود دارد که با مکش بسیار قوی، مخزن جارو را تخلیه کرده و  به کیسه مخصوص 3 لیتری (6 برابر مخزن جارو) انتقال می‌دهد. نگران پر شدن حجم کیسه نباشید چرا که در صورت نیاز به تعویض کیسه، استند به شما هشدار میدهد. جالب اینجاست که برای تعویض کیسه، استند کیسه ای پلمپ به شما تحویل می‌دهد تا شما هیچ تماس مستقیمی با گرد و غبار نداشته باشید.

باتری 5200 میلی آمپر ساعتی

جارو رباتیک شیائومی Lydsto R1، پس از تشخیص احتمال تمام شدن باتری، به صورت خودکار به سمت داک شارژ حرکت می‌کند. البته قبل از حرکت به سمت داک شارژ، تخمین میزند که انرژی باقی مانده در باتری برای نظافت چه مساحتی کافی است تا آن مساحت را تمیز کند. پس از فول شارژ شدن، دقیقا به همان نقطه‌ای برمیگردد که نظافت را رها کرده و نظافت را دادمه میدهد. باتری 5200 میلی آمپر ساعتی این ربات نظافتچی به طور میانگین 180 دقیقه شارژدهی خواهد داشت.

برندشیائومی
  امتیاز کاربران به:

جارو رباتیک شیائومی Lydsto R1

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط