جستجو   لوازم خانگی   جاروبرقی   جارو رباتیک شیائومی Roborock Qrevo
جارو رباتیک شیائومی Roborock Qrevo
جارو رباتیک شیائومی Roborock Qrevo
جارو رباتیک شیائومی Roborock Qrevo
جارو رباتیک شیائومی Roborock Qrevo

جارو رباتیک شیائومی Roborock Qrevo

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۶۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان

جارو رباتیک Roborock Qrevo با شعار “تجربه لذت نظافت هوشمند”، به شما اجازه می‌دهد که در دنیای نظافت مدرن قدم بگذارید و بدون زحمت اضافی، خانه‌ای تمیز و عاری از گرد و غبار داشته باشید. این مدل جارو رباتیک شیائومی برای انجام وظایف خود نیازی به حضور مستمر شما ندارد؛ چرا که می‌تواند به طور خودکار شارژ شود، از برخورد با موانع مختلف اجتناب کند، مخزن گرد و غبار خود را تخلیه کند و حتی پدهایش را بشوید و با حرارت خشک کند.

جارو رباتیک Qrevo با مکش قدرتمند 5500 پاسکالی، باتری 5200 میلی‌ آمپری، قابلیت شستشوی خودکار پدها، قابلیت خشک کردن خودکار پدهای چرخشی، تحلیه خودکار سطل زباله، موپ‌های چرخشی دوگانه (با قابلیت بالابر خودکار برای نظافت فرش) و بهره‌مندی از ناوبری PreciSense LiDAR جارو کشیدن و تی کشیدن را برای شما به کاری آسان همچون تفریح تبدیل می‌کند.

طراحی بدنه جارو رباتیک Roborock Q revo
ارتفاع 96 میلی متری
تی گردان
دارای برس اصلی، برس جانبی و دو پد چرخان
ابعاد داک: 340 در 487 در 561 میلی متر
مخزن گرد و غبار 570 میلی‌لیتری
مخزن آب 300 میلی‌لیتری

جارو رباتیک هوشمند Roborock Qrevo از برند شیائومی در دو رنگ کلاسیک سفید و مشکی تولید شده است. در بالای ربات، گنبد لیدار (LiDAR) قرار گرفته که با اسکن 360 درجه‌ای، نقشه‌ سه بعدی محیط اطراف را تولید می‌کند. مانند اکثر جاروهای رباتیک این برند، Qrevo نیز از طراحی دایره‌ای شکل تبعیت می‌کند. قطر این دایره 35 سانتی متر است و ارتفاع آن نیز کمتر از 10 سانتی متر اعلام شده است. بنابراین، می‌تواند به نواحی تنگ و باریک بدون احتمال گیر کردن یا برخورد با موانع، نفوذ کند. در زیر جارو، می‌توانید پدهای تی کشی، چرخ‌ها، سنسورها و برس مرکزی آن را مشاهده کنید.

انحنای بدنه جارو رباتیک موجب می‌شود که در نظافت کنج‌ها و گوشه‌ها عملکرد ایده‌آلی نداشته باشد. البته شیائومی برای رفع این مشکل، یک برس جانبی در نظر گرفته پکه گرد و غبار نواحی دور از دسترس جارو را به سمت دهانه مکنده آن هدایت می‌کند. برس زیری و کناری هر دو از جنس لاستیک ساخته شده‌اند تا در برابر گره‌خوردگی موهای بلند مقاومت خوبی نشان دهند. به همین دلیل، جارو رباتیک هوشمند Roborock Qrevo انتخاب مناسبی برای صاحبان حیوانات خانگی به شمار می‌رود.

پایه داک چندمنظوره
کیسه زباله 2.7 لیتری (دوام 7 هفته)
مخزن آب 5 لیتری
خشک‌کننده خودکار پد با دمای 45 درجه
تخلیه خودکار زباله


یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جاروی Roborock Qrevo، “خود تمیز شونده” بودن آن است. در داک این جارو، مخزن آب و مخزن زباله قرار دارد. مخزن گرد و غبار موجود داخل خود ربات به طور خودکار در یک کیسه یکبار مصرف با ظرفیت 2.7 لیتری (که داخل داک قرار دارد) تخلیه می‌شود. با این ظرفیت، تا 7 هفته نیاز به تخلیه مخزن زباله موجود در داک نخواهید داشت.

این ایستگاه همچنین پدهای پاک‌کننده ربات را می‌شوید و با حرارت 45 درجه، خشک می‌کند تا از رشد قارچ‌ و ایجاد بوی نامطبوع در پدها جلوگیری شود. همچنین مخزن آب تمیز را دوباره پر کرده و برای استفاده‌های آتی پر نگه می‌دارد. سینی شستشوی پدها نیز به سادگی از داک جدا می‌شود تا کاربر بتواند آن را در هر زمان تمیز کند.

علاوه بر شستشوی پدها، مخزن آب ربات نیز به صورت اتوماتیک پر می‌شود. همانطور که انتظار می‌رود، مخزن آب ایستگاه داک از ظرفیت فوق‌العاده 5 لیتری برای نظافت مرطوب یا تی کشی بهره می‌برد. این حجم از آب برای نظافت مرطوب 400 متر مربع کفایت می‌کند.

تی کشی با شستشو و خشک‌ کردن خودکار موپ‌ها
شستشوی خودکار پدها
خشک کردن خودکار پدها
چرخش پدها با سرعت 200 دور در دقیقه
قابلیت تنظیم آب خروجی
قابلیت auto mop pad lifting با 7 میلی متر


پدهای چرخان جارو رباتیک شیائومی Q revo با سرعت 200 دور در دقیقه و ایجاد فشار ثابتی رو به پایین، واقعاً نظافت مرطوب را با دقت و راندمالی عالی انجام می‌دهد. برخلاف بسیاری از مدل‌ها که صرفاً دو پد خیس را روی زمین می‌چرخانند، سیستم شستشوی VibraRise در جارو رباتیک روبوروک Q revo حتی لکه‌های خشک‌شده و سرسخت را از بین می‌برد. اگر کف منزل شما از جنس پارکت است، نگران خیس شدن آن‌ نباشید؛ چرا که ربات نظافتچی Q revo می‌تواند در 30 سطح جریان آب تنظیم کند و مطابق نیاز شما، مقدار مناسبی از آب را برای نظافت مرطوب روی کف پخش کند.

بلند کردن خودکار پدهای دوگانه در مواجه با سطوح فرش شده یا همان “auto mop pad lifting” برگ برنده دیگر در Roborock Q revo در مقایسه با ربات‌های رده‌بالا به حساب می‌آید. اگر کفپوش منزل شما همزمان با سرامیک و پارکت و فرش پوشیده شده، این ربات نظافتچی می‌تواند تنها در یک مرحله، نظافتی همه‌جانبه ارائه دهد؛ یعنی با رسیدن به محدوده فرش و موکت، پدهای مرطوب خود را کمی به سمت بالا می‌کشد تا رطوبت احتمالی با سطح فرش برخوردی نکند. همچنین در هنگام بازگشت به سوی داک برای شستشوی پدها، پدهای آلوده با سطوح پاک شده برخوردی نخواهند داشت. جارورباتیک هوشمند Qrevo تنها مدلی نیست که این قابلیت را ارائه می‌دهد؛ اما خوب است بدانید که موپ‌های آن می‌توانند به جای لیفتینگ 5 میلی‌متر رایج در مدل‌های رقیب، 7 میلی متر از سطح زمین فاصله بگیرد!

سیستم ناوبری LiDAR و نقشه برداری 3D
فناوری PreciSense LiDAR
قابلیت Smart Suggestions for No-Go Zones
فناوری ReactiveAI Tech


برای آنکه ربات بی‌پروا به سمت موانع حرکت نکند، با فناوری PreciSense LiDAR به نقشه‌برداری از محیط منزل شما می‌پردازد. البته نیازی نیست که موانع را از مسیر جارو رباتیک Roborock Q revo بردارید؛ زیرا در جلوی این ربات، سنسورهای اجتناب از موانعی به نام ReactiveAI Tech تعبیه شده است که بر پایه هوش مصنوعی، ریسک سقوط و گیر کردن دستگاه را کاهش می‌دهد.

علاوه بر این، تنظیمات منحصربه‌فرد دیگری نیز در اختیار شما قرار دارد. یعنی هنگامی که جارو رباتیک فرش را شناسایی ‌کند، به طور خودکار پدهایش را بالا می‌کشد و اساساً هر کار دیگری که برای آن تعریف کرده باشید، اجرا خواهد کرد. برای مثال، شاید دوست داشته باشید که مکش جارو در ناحیه فرش به طور خودکار تقویت شود.

با استفاده از اپلیکیشن Roborock یا Mi Home، می‌توانید نقشه مجازی خانه خود را دستکاری کنید و روتین‌های نظافتی برای ربات طراحی کنید. به عنوان مثال، موانع مجازی را برای جلوگیری از ورود QRevo به مناطق ممنوعه نظیر راه پله در نظر بگیرید و یا به سادگی آن را از ورود به اتاقی که تمیز است، منع کنید.

قابلیت Smart Suggestions for No-Go Zones یا «پیشنهادات هوشمند برای مناطق ممنوعه» در جاروبرقی رباتیک، قابلیتی است که به وسیله آن، خودِ دستگاه با یادگیری و آنالیز محیط، به شما پیشنهاد می‌دهد که کدام نواحی را به عنوان مناطق ممنوعه برای جاروبرقی تعریف کنید.

سیستم Obstacle Avoidance

سیستم Obstacle Avoidance در جاروبرقی رباتیک QRevo، به ربات کمک می‌کند تا اشیاء و موانع را در مسیر خود تشخیص داده و از برخورد با آن‌ها جلوگیری کند. این سیستم از سنسورهای مختلفی مانند حسگرهای مادون قرمز، حسگرهای التراسونیک، دوربین‌ها و Lidar کمک می‌گیرد.

عملکرد سیستم Obstacle Avoidance بر تشخیص موانع، محاسبه مسیر و اجتناب از موانع استوار بوده و مبتنی بر حسگرهای زیر، راندمان کاری خود را بالا می‌برد:

حسگر مادون قرمز: این سیستم‌ از حسگرهای مادون قرمز برای تشخیص موانع کمک می‌گیرد. سنسورهای مادون قرمز پرتوهای مادون قرمز را به سمت موانع ارسال می‌کنند و با تجزیه و تحلیل بازتاب این پرتوها، فاصله ربات تا مانع را محاسبه خواهند کرد.
حسگر التراسونیک: این سیستم از حسگرهای التراسونیک برای تشخیص موانع استفاده می‌کنند. حسگرهای التراسونیک امواج صوتی را به سمت موانع ارسال می‌کنند و با تجزیه و تحلیل بازتاب این امواج، فاصله ربات تا مانع را محاسبه می‌کنند.
دوربین: این سیستم‌ها از دوربین‌ها برای تشخیص موانع استفاده می‌کنند. دوربین‌ها تصاویر محیط اطراف ربات را ضبط کرده و با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، موانع را در تصاویر شناسایی می‌کنند.
Lidar: Lidar مخفف عبارت Light Detection and Ranging است. این سیستم‌ها از پرتوهای لیزر برای تشخیص موانع استفاده می‌کنند. سیستم‌های Lidar می‌توانند نقشه‌های دقیقی از محیط اطراف ربات ایجاد کنند و به ربات کمک کنند تا مسیریابی دقیق‌تری داشته باشد.

پشتیبانی از طریق اپلیکیشن

می‌توانید جارو رباتیک شیائومی Roborock Q revo را برای تمیز کردن اتاق‌های مختلف در روزهای مختلف هفته با تنظیمات مختلف مکش، برنامه‌ریزی کنید و با کمک دستیارهای صوتی، در هر لحظه فرمان شروع نظافت را صادر کنید.

گزینه‌های بی‌شماری وجود دارد که حالت نظافت، قدرت مکش و میزان آب خروجی را مطابق نیازهای خود شخصی‌سازی کنید. یا تعیین کنید که ربات هر چند وقت یک‌بار موپ‌هایش را بشوید و یا برای خالی کردن زباله در حین جاروکشی به سمت داک شارژ بازگردد. حتی می‌توانید مدت زمان خشک شدن موپ‌ها را تغییر دهید و ابعاد ذرات روی سطح را نیز برای مکش ربات مشخص کنید.

برندشیائومی
ابعاد350 در 353 در 96.5 میلی متر
ابعاد داک340 در 487 در 561 میلی متر
باتری5200 میلی آمپر ساعت
سایر ویژگی هاشارژدهی 180 دقیقه قابلیت نظافت مرطوب: دارد شستشوی خودکار پدها: دارد مخزن گرد و غبار 570 میلی‌لیتری مخزن آب 300 میلی‌لیتری کیسه زباله 5 لیتری فناوری ناوبری LIDAR تخلیه خودکار مخزن زباله شستشوی خودکار پدها پشتیبانی از WiFi 2.4G پشتیبانی از دستیارهای صوتی گوگل، الکسا و سیری قابلیت کنترل از طریق اپلیکیشن Mi Home قابلیت Smart Suggestions for No-Go Zones سیستم Obstacle Avoidance
  امتیاز کاربران به:

جارو رباتیک شیائومی Roborock Qrevo

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط