۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   بلندگو و اسپیکر   اسپیکر بلوتوث Bavin BM10 توان 25 وات رم و فلش خور با 2 میکروفون
اسپیکر بلوتوث Bavin BM10 توان 25 وات رم و فلش خور با 2 میکروفون
اسپیکر بلوتوث Bavin BM10 توان 25 وات رم و فلش خور با 2 میکروفون
اسپیکر بلوتوث Bavin BM10 توان 25 وات رم و فلش خور با 2 میکروفون
اسپیکر بلوتوث Bavin BM10 توان 25 وات رم و فلش خور با 2 میکروفون

اسپیکر بلوتوث Bavin BM10 توان 25 وات رم و فلش خور با 2 میکروفون

 تعداد
۱
 قیمت
۵,۹۹۰,۰۰۰ تومان

اسپیکر بلوتوث Bavin BM10 توان 25 وات رم و فلش خور با 2 میکروفون

اسپیکر بلوتوث Bavin BM10 دارای یک تقویت کننده ی قدرتمند است و می تواند برای دوست داران موسیقی با صدای بلند جذاب باشد و علاوه‌بر پخش با کیفیت صدا، مناسب برای کاربری‌های دیگری نیز خواهد بود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مشخصات اسپیکر بلوتوث Bavin BM10

شکل و ساختار ظاهری این اسپیکر به گونه ای است که می توانید از آن در حالت های مختلف استفاده کرده و از آن بهره ببرید. منظور از این مورد آن است که هم می‌توانید آن را با خود به خارج از خانه برده و در فضاهای باز به موسیقی گوش دهید و جمع‌های خود را در سفر و... بسیار شاد کرده و فضا و اتمسفری که می‌خواهید را ایجاد کنید، همچنین می توانید در جلسات و سمینار های خود نیز از اسپیکر بلوتوث Bavin BM10 برای سخنرانی استفاده کنید.

اسپیکر بلوتوث Bavin BM10 دارای یک وُفر 5.25 اینچی قوی و دو توییتر 40 میلیمتری می باشد.علاوه بر پخش با کیفیت موسیقی اسپیکر بلوتوث Bavin BM10 دارای دو میکروفون است که با بلوتوث به اسپیکر متصل شده و می توان از آن برای خواندن و کارائوکه نیز استفاده کرد.

کلیدهای کنترل صدا و موسیقی نیز روی بدنه تعبیه شده است و می توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کرده و دسترسی داشته باشید.

برای اینکه به راحتی قادر به حمل این اسپیکر باشید، یک دستگیره روی آن قرار داده شده است که بتوانید با در دست گرفتن آن به راحتی اسپیکر را بلند کرده و با خود جابجا کنید. به این ترتیب امکان استفاده ازاسپیکر بلوتوث Bavin BM10 برای شما بسیار راحت‌تر خواهد بود.

اسپیکر بلوتوث Bavin BM10 دارای یک نوار رنگی است که از رنگ های مختلف تشکیل شده است و یک حالت پخش نور را پشتیبانی می کند.

اسپیکر بلوتوث Bavin BM10 در رنگ مشکی عرضه می شود.دستگاه اسپیکر بلوتوث Bavin BM10 در ابعاد 270*147*290 میلیمتر ساخته میشود. وزن اسپیکر بلوتوث Bavin BM10 به طور خالص 2570 گرم و با بسته بندی به 3060 گرم می رسد.

روش های اتصال بلوتوث 5.0، درگاه AUX، درگاه microSD، درگاه USB،درگاه کواکسیال، درگاه گیتار

اسپیکر وایرلسی Bavin BM10 دارای امکان اتصال بلوتوث است و با کمک بلوتوث ورژن 5.0 به کار رفته در آن می‌توانید به راحتی و بدون قطعی به دستگاه‌های خود وصل شوید. این نسخه از بلوتوث قابلیت پخش تا 10 متر (بدون وجود مانع) را داراست، البته بهتر است که بین گوشی و اسپیکر مانعی مانند دیوار وجود نداشته باشد تا انتقال دیتا بین دستگاه منبع و اسپیکر در بهترین حالت خود صورت گیرد. اگر گوشی شما نیز از بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی کند تاخیر در اتصال کاهش یافته، انتقال صدا سریع انجام شده و میزان مصرف باتری هم کاهش می‌یابد.

علاوه بر توانایی استفاده از این اسپیکر به عنوان یک اسپیکر بلوتوثی ، قابلیت اتصال دستگاه‌هایی مثل موبایل به اسپیکر بلوتوث Bavin BM10 از طریق درگاه 3.5 میلی‌متری صدا یا همان AUX نیز امکان پذیر است. اسپیکر بلوتوث Bavin BM10 دارای درگاه رم microSD نیز هست و می توانید موسیقی هایی که مد نظر دارید را روی آن ریخته و اجرا نمایید. مورد دیگر، قابلیت وصل کردن فلش مموری USB به اسپیکر بلوتوث Bavin BM10 است که می توانید از آن طریق نیز موسیقی مورد نظر خود را بشنوید.همچنین با استفاده از کابل کواکسیال نیز می توانید به این اسپیکر متصل شوید.

از دیگر روش های اتصال اسپیکر بلوتوث Bavin BM10 اتصال گیتار به این اسپیکر بوده که شما می توانید کابل گیتار خود را به درگاه تعبیه شده متصل کرده و صدای گیتار را از آن پخش کنید.

باتری 4800 میلی آمپر ساعت

اسپیکر بلوتوث Bavin BM10 دارای یک باتری قوی4800 میلی آمپر بوده که شما 6 تا 8 ساعت می توانید از این اسپیکر استفاده کنید. برای شارژ کامل باتری به 5 تا 6 ساعت شارژ با استفاده از کابل تایپ C نیاز دارد.

کلیدهای کنترل موسیقی و قابلیت کارائوکه

کلیدهای کنترلی اسپیکر بلوتوث Bavin BM10 در قسمت بالایی محصول تعبیه شده‌اند. این دکمه‌ها دارای کاربردهای گسترده‌ای هستند که امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهند را بسیار بیشتر خواهند کرد. کنترل کردن موسیقی، زدن آهنگ به ترک قبلی و بعدی، تغییر حالت موسیقی و... از موارد مختلفی هستند که می‌توان با این کلیدها تغییر داد.

قابلیت کاراکئوکه نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که برای اسپیکر بلوتوث Bavin BM10 در نظر گرفته شده است. توسط 2 میکروفونی که در کنار این محصول قرار داده شده است، می‌توانید کارائوکه کرده و جمع‌های دوستانه خود را گرم‌تر کنید. این 2 میکروفون از قابلیت بلوتوث بهره‌مند بوده و می‌توان به سادگی آن را متصل کرد.

برندباوین
ابعاد270*147*290 میلیمتر
وزن2570 گرم
میکروفونهمراه با دو میکروفون
سایر ویژگی هادارای 2 میکروفون و قابلیت کارائوکه | رم و فلش خور
  امتیاز کاربران به:

اسپیکر بلوتوث Bavin BM10 توان 25 وات رم و فلش خور با 2 میکروفون

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط