جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   بلندگو و اسپیکر   اسپیکر بلوتوث انکر Anker Soundcore Pyro Mini A31A0011 توان 6 وات
اسپیکر بلوتوث انکر Anker Soundcore Pyro Mini A31A0011 توان 6 وات
اسپیکر بلوتوث انکر Anker Soundcore Pyro Mini A31A0011 توان 6 وات
اسپیکر بلوتوث انکر Anker Soundcore Pyro Mini A31A0011 توان 6 وات

اسپیکر بلوتوث انکر Anker Soundcore Pyro Mini A31A0011 توان 6 وات

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۸۹۰,۰۰۰ تومان

اسپیکر بلوتوثی انکر Anker Soundcore Pyro Mini A31A0011 Bluetooth Speaker توان 6 وات

اسپیکر Anker Soundcore Pyro Mini یک اسپیکر 6 واتی با باتری 1200 میلی آمپر ساعتی بوده که دارای بلوتوث نسخه 5.3 است. اسپیکر Soundcore Pyro Mini دارای استاندارد مقاومت در برابر آب IPX7 بوده که باعث شده این اسپیکر انکر در برابر رطوبت و پاشش آب مقاومت مناسبی داشته باشد.

مشخصات اسپیکر Anker Soundcore Pyro Mini

اسپیکر Anker Soundcore Pyro Mini دارای ابعاد 125*83*86 میلی‌متر و وزن مناسبی است؛ این ابعاد و وزن باعث شده شما بتوانید این محصول را به راحتی با خود به هرجای حمل کنید. یکی از ویژگی های اسپیکر بلوتوث انکر Soundcore Pyro Mini قابلیت نورپردازی (RGB) بوده که باعث زیبای دوچندان این اسپیکر انکر شده است؛ شما می توانید با دکمه‌ی تعبیه شده در قسمت بالای اسپیکر، حالت های مختلف RGB این محصول را کنترل کنید. تواتن کلی اسپیکر بلوتوث انکر Soundcore Pyro Mini برابر با 6 وات بوده و دارای درایوری با قطر 57 میلی متری است که صدا را با کیفیت مناسب به گوش شما می رساند. اسپیکر بلوتوث انکر Soundcore Pyro Mini دارای باتری داخلی قابل شارژ بوده و شما می توانید از طریق درگاه تایپ سی آن را شارژ کنید.
روی اسپیکر بلوتوث انکر Soundcore Pyro Mini کلیدهای کنترل تعبیه شده تا بتوانید عملکرد اسپیکر را کنترل کنید. بعلاوه یک بند نیز برای حمل راحت تر اسپیکر بلوتوث انکر Soundcore Pyro Mini در نظر گرفته شده است.

اسپیکر بلوتوثی Anker Soundcore Pyro Mini دارا استاندارد IPX7 بوده که باعث شده این اسپیکر در برابر رطوبت و پاشش مستقیم آب مقاومت مناسبی داشته باشد. البته بهنر است شما از ریخته شدن آب بر روی این اسپیکر بلوتوثی انکر جلوگیری کنید.

قابلیت های اسپیکر بلوتوث انکر Soundcore Pyro Mini

اسپیکر Anker Soundcore Pyro Mini دارای بلوتوث نسخه 5.3 بوده که باعث اتصال سریع و پایدار می شود و بُرد آن حدود 10 متر (بدونه مانع و دیوار) است. از ویژگی های بلوتوث نسخه 5.3 می توان به اتصال پایدار، بدون قطعی و مصرف کم باتری اشاره کرد.
یکی از قابلیت های مهم اسپیکر بلوتوث انکر Soundcore Pyro Mini قابلیت TWS یا اتصال دو اسپیکر Soundcore Pyro Mini به یکدیگر بوده که یک اسپیکر به کانال چپ و اسپیکر دیگر به کانال راست تبدیل خواهد شد و می توانید به صورت همزمان از آن‌ها استفاده کنید.

یک میکروفون داخلی در اسپیکر بلوتوث انکر Soundcore Pyro Mini به کار رفته که باعث شده شما بتوانید از طریق این اسپیکر به مکالمات خود پاسخ دهید.

پخش موزیک تا 10 ساعت


اسپیکر Anker Soundcore Pyro Mini دارای باتری با ظرفیت اسمی 1200 میلی آمپر ساعت است تا در محیط داخل و فضای باز شارژدهی بالایی داشته باشد. طبق گفته ی شرکت انکر با پر بودن شارژ اسپیکر و با صدای متوسط (صدای 50 درصد بدون نور پردازی)، شما می توانید تا حدود 10 ساعت از آن استفاده کنید. برای پر شدن شارژ اسپیکر بلوتوث انکر Soundcore Pyro Mini شما به حدود 3 ساعت شارژ احتیاج دارید. برای شارژ کردن اسپیکر انکر یک درگاه تایپ سی تعبیه شده است. قابل ذکر است این اعداد در حالت آزمایشگاهی بوده و احتمال دارد در استفاده روزمره مقداری متفاوت باشد.

پنل کنترل

اسپیکر Anker Soundcore Pyro Mini دارای پنل کنترل در قسمت روی اسپیکر بوده تا به راحتی بتوانید صدا، حالت های نور و عملکرد دستگاه را کنترل کنید.

برندانکر
ابعاد125*83*86 میلی‌متر
بلوتوث5.3
سایر توضیحاتدارای حالت های مختلف نورپردازی RGB / ظرفیت باتری 1200mAh با زمان پخش تا حدود 10 ساعت / بلوتوث پایدار نسخه 5.3 / استاندارد مقاومت در برابر آب IPX7 / قابلیت TWS یا اتصال دو اسپیکر
  امتیاز کاربران به:

اسپیکر بلوتوث انکر Anker Soundcore Pyro Mini A31A0011 توان 6 وات

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط