جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   کابل و مبدل   مبدل و هاب   کابل تبدیل Type C به LAN کوتتسی Coteetci 83002
کابل تبدیل Type C به LAN کوتتسی Coteetci 83002
کابل تبدیل Type C به LAN کوتتسی Coteetci 83002
کابل تبدیل Type C به LAN کوتتسی Coteetci 83002

کابل تبدیل Type C به LAN کوتتسی Coteetci 83002

 تعداد
۱
 قیمت
۶۹۰,۰۰۰ تومان

کابل تبدیل Type-c به LAN کوتتسی Coteetci 83002

بعضی از لپ تاپ ها پورت LAN ندارند و یا اگر دارند مشغول است و شما نیاز به پورت دیگری دارید تا مودم خود را به آن وصل کنید. کمبود پورت یکی از مشکلات رایج کاربران است و راه حل‌ های متنوعی مانند خرید تبدیل و هاب دارد.کابل تبدیل Type-c به LAN کوتتسی Coteetci 83002 محصولی از کمپانی Coteetci بوده که می‌ تواند پورت Type-c لپ تاپ شما را به پورت RJ45 تبدیل کند.

ظاهر

جنس بدنه مبدل Type-c به شبکه Coteetci 83002 از آلیاژ آلومینیوم بوده و این امر باعث شده تا مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار داشته باشد و همچنین با بیشتر شدن دما، به خوبی در تهویه آن کمک می کند و مانع از بالاتر رفتن بیش از آن خواهد شد. ابعاد این تبدیل 53*20*15 میلی متر است که باعث می‌شود به راحتی بتوانید آن را در کوله یا کیف دستی خود حمل کنید.

سرعت

استفاده از شبکه سرعت Gigabit سبب شده تا کانکتور RH45 کابل تبدیل Type-c به LAN کوتتسی 83002 بتواند با سرعت 10/100/1000Mbps به انتقال داده در بستر اینترنت بپردازد. این اتصال کابلی از اتصال وای فای بسیار سریع‌تر و پایدارتر است و مناسب بازی های سنگین آنلاین می‌باشد. از آنجایی که نوت بوک ها معمولا درگاه RJ45 ندارند، این تبدیل می‌تواند با فراهم کردن اتصال کابلی سرعت دانلود و لود کردن صفحات اینترنت را برای این لپ تاپ ها افزایش دهد.

سازگاری

کابل تبدیل Type-c به LAN کوتتسی Coteetci 83002 را می‌توانید به سادگی و تنها با نصب یک درایور روی Mac OS و یا ویندوز 10 نصب کنید. به این ترتیب به راحتی می‌توانید از این تبدیل بر روی لپ تاپ یا مک بوک خود استفاده کنید.

برندکوتتسی
سرعت انتقال دادهحداکثر 1Gbps
تعداد درگاه خروجی1 عدد
سایر مشخصاتدارای یک کانکتور Type-c | یک پورت RJ45
  امتیاز کاربران به:

کابل تبدیل Type C به LAN کوتتسی Coteetci 83002

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط