جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   کابل و مبدل   مبدل و هاب   هاب 11 پورت JCPAl مدل JCP6227
هاب 11 پورت JCPAl مدل JCP6227
هاب 11 پورت JCPAl مدل JCP6227
هاب 11 پورت JCPAl مدل JCP6227

هاب 11 پورت JCPAl مدل JCP6227

 تعداد
۱
 قیمت
۷,۴۹۰,۰۰۰ تومان

هاب ۱۱ پورت JCPAl مدل JCP6227

JCPAL یکی از برندهای معروف و فعال در زمینه تولید اکسسوری و لوازم جانبی تلفن همراه و هاب است. JCPAL همیشه سعی می‌کند که محصولات خود را به ویژگی‌های منحصر به فردی مجهز کند تا رضایت کاربران را بدست بیاورد.

هاب JCPAL مدل ELEX USB-C 11-PORT


JCPAL در هاب جدید خود از ۱۱ پورت استفاده کرده است که هر کدام از آن‌ها یک نوع درگاه است و کاربرد خاص خود را دارد. در قسمت جلویی این هاب از یک درگاه VGA استفاده شده است و می‌تواند تصاویر و ویدیوها را با کیفیت ۱۰۸۰P پخش کند. علاوه بر آن یک درگاه HDMI نیز درنظر گرفته شده است که به گفته JCPAL از کیفیت ۴K به طور کامل پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این موارد، از یک درگاه USB-C PD نیز استفاده شده است که می‌توان با سرعت بسیار بالا داده‌ها را انتقال داد.

در قسمت پشتی هاب JCPAL مدل ELEX USB-C 11 PORT شاهد SD & Memory reader هستیم و می‌توانیم از آن برای انتقال اطلاعات مموری کارت استفاده کنیم. همچنین یک درگاه برای AUX 3.5mm نیز قرار گرفته است.

از دیگر درگاه‌ و پورت‌های موجود در قسمت پشتی این هاب می‌توانیم به درگاه USB-A نسل سه و USB-C نسل ۳.۱ اشاره کنیم که همه‌ی آن‌ها کیفیت و سرعت بسیار ایده‌آلی دارند. همچنین یک پورت اینترنت با استاندارد ۱۰۰/۱۰۰/۱۰ Gpbs در این هاب قرار گرفته است.

علاوه بر این طراحی هاب JCPAL به صورتی است که می‌توان لپ تاپ‌های سبک مانند مک بوک را روی آن قرار داد و به راحتی از اتصالات این هاب استفاده کرد.

مشخصات فنی هاب JCPAL مدل ELEX USB-C 11-PORT


دارای پورت HDMI و پشتیبانی از رزولوشن ۴K
دارای پورت VGA و پشتیبانی از رزولوشن ۱۰۸۰
دارای خروجی AUX با جک ۳.۵mm
پشتیبانی از USB 3.0 برای انتقال سریع داده‌ها و اطلاعات
دارای پورت اینترنت با مدل استاندارد ۱۰۰/۱۰۰/۱۰ Gbps

برندجی سی پال
مشخصات دیگردارای پورت HDMI و پشتیبانی از رزولوشن 4K دارای پورت VGA و پشتیبانی از رزولوشن 1080 دارای خروجی AUX با جک 3.5mm پشتیبانی از USB 3.0 برای انتقال سریع داده‌ها و اطلاعات دارای پورت اینترنت با مدل استاندارد 100/100/10 Gbp
  امتیاز کاربران به:

هاب 11 پورت JCPAl مدل JCP6227

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط