۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
اسپیکر مدل RSK-W33
اسپیکر مدل RSK-W33
اسپیکر مدل RSK-W33
اسپیکر مدل RSK-W33

اسپیکر مدل RSK-W33

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۹۹۰,۰۰۰ تومان

اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل، یک پدیده در عصر جدید هستند که امواج موسیقی را به هر مکانی می‌برند. پخش کردن موسیقی دلخواه به‌ویژه در مراسم‌هایی مانند تولد، دورهمی و غیره یکی از کارهای بسیار سخت در گذشته بوده اما امروزه به لطف همین اسپیکرهای بلوتوثی این مشکل تا حدود زیادی برطرف شده و افراد حاضر در مراسم می‌توانند از شنیدن صدای موسیقی لذت ببرند. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل رسی مدل RSK-W33 یک محصول فوق‌العاده بوده که دارای اندازه معقول وزن سبک است و همین موضوع این اسپیکر را به یکی از پرطرفدارترین محصولات تبدیل کرده است.این محصول قادر به خروج صدا 5 واتی است البته فراموش نکنیم که یک محصول بی سیم بوده و شما می‌توانید آن را از طریق بلوتوث به دستگاه خود سینک کرده و به راحتی آهنگ مورد نظر خود را پخش کنید. همچنین در صورت شارژ کردن این دستگاه قادر خواهید بود تا 3 ساعت از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

برندرسی
سایر ویژگی هاورژن بلوتوث: 5.3 ظرفیت باتری: 1200 میلی آمپر مدت زمان پخش موسیقی: 3 ساعت مدت زمان شارژ شدن: 3 ساعت پورت شارژ: تایپ سی دارای پورت USB, TF card, AUX
  امتیاز کاربران به:

اسپیکر مدل RSK-W33

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط