۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
شارژر فندکی رسی مدل RQ08
شارژر فندکی رسی مدل RQ08
شارژر فندکی رسی مدل RQ08
شارژر فندکی رسی مدل RQ08
شارژر فندکی رسی مدل RQ08

شارژر فندکی رسی مدل RQ08

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۲۹۰,۰۰۰ تومان

ساختار این محصول رسی از ABS است مقاومت بالایی در برابر آسیب و ضربه دارد. رنگ آن مشکی مات بوده و بسیار شیک است. ابعاد آن 47.5*145*90 میلی متر است؛ جای بسیار کمی را اشغال می‌کند و به راحتی قابل نصب است. بعد از نصب در جافندکی خودرو هم لغزشی نخواهد داشت و در جاده‌های ناهموار هم از جای خود تکان نمی‌خورد.

شارژر موبایل داخل ماشین RQ08 دارای یک خروجی تایپ سی با حداکثر توان 15 وات و خروجی یو اس بی هم با توان 15 وات است و امکان اتصال دو دستگاه همزمان جهت شارژ با قابلیت شارژ سریع PD را فراهم می کند. خروجی Type-C برابر با 5V 3.1A و خروجی USB 1 +2 برابر با 5V 3.1A+5V 1.0A است؛ همچنین این شارژر فندکی از تراشه حفاظت ایمنی برخوردار بوده و از باتری دستگاه شما در برابر آسیب‌هایی مانند شارژ بیش از حد، ولتاژ بیش از حد، جریان بیش از حد، اضافه بار، گرمای بیش از حد و اتصال کوتاه محافظت می‌کند.

فناوری بلوتوث روشی است که می‌توان با کمک این گیرنده بلوتوث و شارژر فندکی رسی اتصالی آسان را برای پخش موسیقی رقم زد. نسخه آن 5.0 بوده و اتصالی پایدار و سریع را همراه دارد. روش دیگری که می‌توان دستگاه را با استفاده از آن به تلفن همراه خود متصل کرد استفاده از فلش مموری است.

تراشه بی‌سیم هوشمند 5.0 سازگار با سیستم‌های اندروید و IOS ، پردازش کاهش نور پس زمینه، پخش موسیقی بوده و تماسهای تلفن‌های همراه را واضح تر می‌کند.

شارژر فندکی رسی مدل RQ08 امکان پاسخ به تماس هارا برای شما فراهم کرده است؛ با فشار طولانی کلید تماس می‌توانید تماس ها را قطع کنید و با یک بار فشار کلید به تماس ها پاسخ دهید. این فناوری شارژر ایمنی هنگام رانندگی را برای شما بالاتر می‌برد.

برندرسی
سایر ویژگی هاپخش کننده FM خودرو پورت USB 15W پورت Type-C 15W پورت USB برای پخش موسیقی
  امتیاز کاربران به:

شارژر فندکی رسی مدل RQ08

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط