۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
هدست بیسیم رسی مدل REP-W76
هدست بیسیم رسی مدل REP-W76
هدست بیسیم رسی مدل REP-W76
هدست بیسیم رسی مدل REP-W76

هدست بیسیم رسی مدل REP-W76

 تعداد
۱
 قیمت
۲,۴۹۰,۰۰۰ تومان

هندزفری های القایی از سال 2000 به بعد وارد بازار شدند و کم کم به محبوبیتی میان کاربران رسیدند. اما به دلایل مختلفی مثل کیفیت صدای پایینتر به نسبت هندزفری های تو گوشی یا ترس از امتحان کردن یک کالای جدید که امتحان خود را پس نداده، باعث شده شرکت ها نیز زیاد به دنبال این ساخت این هندزفری ها نباشد . اما رسی که همواره برای سلایق مختلف کالاهای متفاوتی تولید کرده، اینبار دست به تولید یک هندزفری القایی زده است . هندزفری بلوتوث القایی رسی جدیدترین هندزفری تولیدی شرکت رسی می باشد. این هندزفری بصورتی طراحی شده که قسمت اصلی روی جمجمه در کنار گوش قرار می گیرد . این هندزفری از بهترین متریال ساخته شده و دارای استاندارد IP54 است بدین معنا که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و در نتیجه نیازی به نگرانی برای استفاده از آن در هنگام ورزش یا تعریق نیست . وزن این هندزفری نیز سبک بوده و باعث خستگی شما در استفاده طولانی مدت نخواهد بود . باتری قدرتمند هندزفری رسی می تواند شما را تا 5 ساعت برای گوش دادن موسیقی و تا 4 ساعت برای مکالمه همراهی کند . صدای این هندزفری مورد قبول است و کم از حجم صدای هندزفری های تو گوشی ندارد اما تنها مشکلی که طی تجربه ما در این هندزفری مشاهده شد، شنیده شدن صدا توسط اطرافیان، در حالتی است که صدای موسیقی با حجم 100 درصد پخش شود. میکروفون قرار داده شده در این هندزفری ها نیز کیفیت خوبی دارد و صدای شما را با کیفیت بالا به مخاطب می رساند.

برندرسی
سایر ویژگی هاورژن بلوتوث: 5.3 ظرفیت باتری: 300 میلی آمپر مدت زمان مکالمه: تا 4 ساعت مدت زمان پخش موسیقی: تا 5 ساعت مدت زمان شارژشدن: 2 ساعت پورت شارژ: تایپ سی
  امتیاز کاربران به:

هدست بیسیم رسی مدل REP-W76

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط