۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
هدست بیسیم رسی مدل REP-W75
هدست بیسیم رسی مدل REP-W75
هدست بیسیم رسی مدل REP-W75
هدست بیسیم رسی مدل REP-W75

هدست بیسیم رسی مدل REP-W75

 تعداد
۱
 قیمت
۲,۴۵۰,۰۰۰ تومان

موسیقی یکی از راه کارهای رسیدن به آرامش است؛ اینکه بتوانیم در هر موقعیتی به راحتی موسیقی مورد علاقه خود را گوش بدهیم می‌تواند یکی از دغدغه های ما باشد. هندزفری رسی REP-W75 در رنگ مشکی به بازار عرضه شده است . با ابعاد کوچک و وزن 40 گرم بسیار سبک هستند و بعد از قرار دادن در گوش احساس خستگی وجود نخواهد داشت. هندزفری رسی از بلوتوث نسخه 5.3 پشتیبانی می کند و می تواند به خوبی با هر دستگاهی جفت شود و تا فاصله 10 متر ارتباط پایداری را داشته باشد و قابل استفاده برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است. REP-W75 را می‌توانید با خیال راحت هنگام ورزش کردن و دوییدن استفاده کنید تست IP54 را گذرانده در برابر ، عرق و گردو غبار مقاوم است. هندزفری رسی توانایی نگهداری شارژ تا 5 ساعت با باتری 300 میلی آمپری دارد؛ رابط شارژر تایپ‌سی برای شارژ کردن این هندزفری مورد نیاز است.

برندرسی
سایر ویژگی هاورژن بلوتوث: 5.3 ظرفیت باتری: 300 میلی آمپر مدت زمان مکالمه: تا 3ساعت مدت زمان پخش موسیقی: تا 5 ساعت پورت شارژ: تایپ سی
  امتیاز کاربران به:

هدست بیسیم رسی مدل REP-W75

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط