۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
هدست بیسیم رسی مدل REP-W77
هدست بیسیم رسی مدل REP-W77
هدست بیسیم رسی مدل REP-W77
هدست بیسیم رسی مدل REP-W77

هدست بیسیم رسی مدل REP-W77

 تعداد
۱
 قیمت
۲,۵۹۰,۰۰۰ تومان

برای تجربه‌ی لذت‌بخش شنیدن موسیقی موردعلاقه‌تان درحین انجام کارهای روزانه، ورزش، پیاده‌روی، رانندگی و …، پیش از هر چیزی به یک هندزفری وایرلس نیاز دارید تا دیگر خبری از یک سیم دست‌وپاگیر نباشد که فعالیت‌هایتان را محدود کند. هندزفری بلوتوث REP-W77 رسی این آزادی عمل را در اختیار شما قرار می‌دهد و از آن مهم‌تر، به دلیل مجهز بودن به نسخه‌ی 5.3 بلوتوث که هم سریع‌تر است و هم پایدارتر، تا شعاع 10 متر به تلفن همراه، تبلت یا لپ‌تاپ شما متصل می‌ماند. البته این تنها مزیت این ایرپاد نیست. ایربادهای این محصول دارای ساختاری ارگونومیک‌اند که دارای سری های سیلیکونی هستند که باعث جای گیری بهتر داخل گوش میشوند. به همین سبب علاوه‌بر این‌که موجب درد و آزار نمی‌شوند چون با فرم گوش هماهنگ هستند، از گوش سر نمی‌خورند و حتی درطی فعالیت‌های سنگین ورزشی نیز بیرون نمی‌افتند تا لازم باشد که نگران گم شدن و آسیب دیدنشان باشید! هندزفری بلوتوث رسی، درایورهای قدرتمندی دارد. از آنجا که قطر این قطعه به‌طور مستقیم بر فرکانس‌های پایین صوت می‌گذارد، بزرگی درایورهای این محصول خود نشانگر قوی بودن بیس آن است. همچنین REP-W77 به فناوری صدای HiFi مجهز است. این تکنولوژی نویز و به‌هم‌ریختگی امواج صوت را آن‌چنان کاهش می‌دهد که صدایی که درنهایت به گوش شما می‌رسد، صدایی با وضوح بالا، زنده و دارای تمام جزئیات فرکانسی خواهد بود. ایرپاد W77 از قابلیت ANC برخوردار است که که نویز را به شدت محدود میکند . ایرپاد W77 دارای گواهی IP54 با توجه به S برابر 4 در برابر گرد و غبار و ذرات مقاوم است. هم‌چنین عدد 5 نشان‌دهنده‌ی محافظت در برابر جریان‌های کم فشار آب است. این گوشی در واقع ضد آب نیست اما در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.این هندزفری بیسیم کیس شارژی 300 میلی‌آمپرساعتی دارد که حدودا زمانی بالغ بر دو ساعت برای شارژ کردن آن کافیست . و هر کدام از گوشی ها باتری با ظرفیت 35 میلی آمپر دارد . به‌عنوان آخرین نکته باید به وجود بدنه لمسی گوشی ایربادها اشاره کرد. این پنل با دریافت دستورات لمس شما، مدیریت آهنگ‌های درحال پخش و پاسخ یا رد تماس را آسان می‌کند.

برندرسی
سایر ویژگی هاورژن بلوتوث: 5.3 ظرفیت باتری: 300 میلی آمپر مدت زمان مکالمه: تا 5 ساعت مدت زمان پخش موسیقی: تا 6 ساعت ANC پورت شارژ: تایپ سی
  امتیاز کاربران به:

هدست بیسیم رسی مدل REP-W77

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط