۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
جارو شارژی رسی مدل RA27
جارو شارژی رسی مدل RA27
جارو شارژی رسی مدل RA27
جارو شارژی رسی مدل RA27

جارو شارژی رسی مدل RA27

 تعداد
۱
 قیمت
۳,۶۹۰,۰۰۰ تومان

جاروشارژی قابل حمل رسی RA27
نیاز به همراه داشتن جارو های کوچک باعث شده تا جاروبرقی های قابل حمل اخیراً توسعه یافته به همان جاروبرقی های کلاسیک کارآمد باشند. Recci Cleaner Cordless Portable RA27 به لطف استفاده از یک باتری داخلی پرظرفیت و ابعاد مناسب و وزن کم 0.36 کیلوگرمی بسیار قابل جابجایی و کارآمد طراحی و ساخته شده است و برای نظافت داخل خودرو، محل کار و زندگی گزینه ای قدرتمند به شمار می آید.

مکش قوی
قدرت مکش جارو شارژی شما مشخص می کند که تا چه اندازه می تواند گرد و غبار، زباله ها را از روی زمین یا فرش بلند کند. جاروبرقی Recci RA27 قدرت مکشی برابر با 4000pa دارد. این توان با توجه به وزن 360 گرمی و ابعاد آن بسیار قابل توجه است. یک کلید برای روشن و خاموش کردن روی بدنه در نظر گرفته شده که به راحتی در دسترس است.

فیلتر قابل شستشو
فیلتر مورد استفاده در Recci Cleaner Cordless  یک فیلتر غیرپارچه ای است که می تواند ذراتی مانند گرد و غبار، انواع آلرژن ها و هاگ ها، کپک و موی حیوانات خانگی را که از محیط حذف می شود در خود نگهداری کند، اما مانند هر فیلتر دیگری پس از مسدود شدن با زباله ها کارایی آن به شدت کاهش می یابد. خوشبختانه فیلتر به کار رفته در این دستگاه قابل شستشو است و می توانید در صورت لزوم از آن بارها استفاده کنید که به کاهش هزینه نگهداری از دستگاه کمک می کند.

مجموعه ابزار برای هر کار
برای فضاهای خاص یک تیغه بلند در نظر گرفته شده تا برای مکیدن خرده‌ها و خاک در هر گوشه یا مناطقی که دسترسی به آن سخت است می توانید از آن استفاده کنید. همچنین یک برس بلند نیز وجود دارد که برای نظافت شیارهایی مانند دریچه هوای خودور یا صفحه کلید کامپیوتر به صورت مشخصی موثر عمل می کند.

باتری
به لطف یک باتری لیتیوم پلیمری قدرتمند 3000 میلی آمپر ساعتی این محصول می تواند تا 15 دقیقه به صورت مداوم قدرت مکش بالا را در اختیار شما قرار می دهد. درگاه شارژ این جاروی قابل حمل و کوچک یک پورت تایپ سی است که روی بدنه جارو تعبیه شده و در کمترین زمان و از طریق انواع شارژر دیواری یا شارژر فندکی خودرو، قابل شارژ است.

برندرسی
سایر ویژگی هاجاروی شارژی 50 وات میزان شارژ 10 تا 15 دقیقه دارای سری قابل تعویض ظرفیت باتری: 3000 میلی آمپر فیلتر قابل شستشو
  امتیاز کاربران به:

جارو شارژی رسی مدل RA27

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط