۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
پاوربانک رسی مدل RPB-P12
پاوربانک رسی مدل RPB-P12
پاوربانک رسی مدل RPB-P12
پاوربانک رسی مدل RPB-P12

پاوربانک رسی مدل RPB-P12

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۲,۲۹۰,۰۰۰ تومان

پاوربانک یا همان شارژر همراه یک منبع انرژی قابل حمل است که به شما این امکان را می‌دهد تا دستگاه‌‌های الکترونیکی خود را در هر زمان و هر مکان شارژ کنید. پاوربانک 22.5 وات 10000 رسی مدل RPB-P12 با ظرفیت 10000 میلی‌آمپرساعت یک شارژ همراه با اندزه کوچک است که با عملکرد پشتیبانی از شارژ سریع و صفحه نمایش LED شارژی ایمن را برایتان به ارمغان می‌آورد.بدنه شارژر رسی مواد پلاستیک ABS و پلی کربنات نسوز مقاوم در برابر حرارت ساخته شده تا محصول در مقابل افزایش حرارت ایمنی قابل توجهی داشته باشد. با این وزن کم و ابعاد جمع و جور به راحتی در کیف یا جیب جا می‌شود و به شما امکان حمل آسان و استفاده در سفرها را می‌دهد. با ظاهری شیک و مینیمالیستی به راحتی در دستان شما قرار می‌گیرد.این پاوربانک با توجه به ظرفیت مناسب و امکانات متعددی که ارائه می‌دهد، به عنوان یک همراه در سفرها، کمپینگ، مسافرت‌‌های کوتاه یا حتی در مواقع اضطراری بسیار مفید است.از سوی دیگر پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی برند رسی مدل RPB-P12 ، از فناوری PD20W Power Delivery پشتیبانی کرده، فرآیند شارژ را سریع می‌کند . این پاوربانک دارای کابل لایتنینگ و تایپ سی متصل به دنه است که شما را از حمل کابل جداگانه بی نیاز میکند.

برندرسی
سایر ویژگی هاظرفیت 10000 میلی آمپر خروجی پورت USB 22.5W خروجی کابل تایپ سی: 22.5 وات خروجی کابل لایتنینگ: 20 وات خروجی پورت تایپ سی: 20 وات ورودی پورت تایپ سی: 18 وات
  امتیاز کاربران به:

پاوربانک رسی مدل RPB-P12

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط