۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   بلندگو و اسپیکر   اسپیکر بلوتوث شیائومی Xiaomi Sound Outdoor MDZ-38-DB توان 30 وات
اسپیکر بلوتوث شیائومی Xiaomi Sound Outdoor MDZ-38-DB توان 30 وات
اسپیکر بلوتوث شیائومی Xiaomi Sound Outdoor MDZ-38-DB توان 30 وات
اسپیکر بلوتوث شیائومی Xiaomi Sound Outdoor MDZ-38-DB توان 30 وات
اسپیکر بلوتوث شیائومی Xiaomi Sound Outdoor MDZ-38-DB توان 30 وات

اسپیکر بلوتوث شیائومی Xiaomi Sound Outdoor MDZ-38-DB توان 30 وات

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۳,۳۹۰,۰۰۰ تومان

اسپیکر بلوتوثی شیائومی Xiaomi Sound Outdoor MDZ-38-DB Bluetooth Speaker توان 30 وات
اسپیکر Xiaomi Sound Outdoor MDZ-38-DB یک اسپیکر 30 واتی با باتری 2600 میلی آمپر ساعتی بوده که دارای بلوتوث نسخه 5.4 است. اسپیکر Sound Outdoor MDZ-38-DB دارای استاندارد مقاومت در برابر آب IP67 بوده که باعث شده این اسپیکر شیائومی در برابر رطوبت و پاشش آب مقاومت مناسبی داشته باشد.

مشخصات اسپیکر Xiaomi Sound Outdoor MDZ-38-DB
اسپیکر Xiaomi Sound Outdoor MDZ-38-DB دارای ابعاد 66*68*196.6 میلی‌متر و وزن حدودی 597 گرمی است. نوع طراحی و ابعاد و وزن اسپیکر بلوتوثی Xiaomi MDZ-38-DB باعث شده شما بتوانید این محصول را به راحتی با خود به هرجای حمل کرده و از آن استفاده کنید. تواتن کلی اسپیکر بلوتوث شیائومی Sound Outdoor MDZ-38-DB برابر با 30 وات است. صدای تولید شده توسط اسپیکر بلوتوثی Xiaomi MDZ-38-DB بسیار شفاف بوده و می تواند صدا ها را با بیسی قوی به گوش شما برساند. بعلاوه اسپیکر بلوتوث شیائومی Sound Outdoor MDZ-38-DB دارای باتری داخلی قوی قابل شارژ بوده و شما می توانید از طریق درگاه تایپ سی آن را شارژ کنید.

روی اسپیکر بلوتوث شیائومی Sound Outdoor MDZ-38-DB کلیدهای کنترل تعبیه شده تا بتوانید عملکرد اسپیکر را کنترل کنید. بعلاوه یک بند نیز برای حمل راحت تر اسپیکر بلوتوث شیائومی Sound Outdoor MDZ-38-DB در نظر گرفته شده است.

قابلیت های اسپیکر بلوتوث شیائومی Sound Outdoor MDZ-38-DB

اسپیکر Xiaomi Sound Outdoor MDZ-38-DB دارای بلوتوث نسخه 5.4 بوده که باعث اتصال سریع و پایدار می شود و بُرد آن حدود 25 متر (بدونه مانع و دیوار) است. از ویژگی های بلوتوث نسخه 5.4 می توان به اتصال پایدار، بدون قطعی و مصرف کم باتری اشاره کرد.

یکی از قابلیت های مهم اسپیکر بلوتوث شیائومی Sound Outdoor MDZ-38-DB قابلیت TWS یا اتصال دو اسپیکر Sound Outdoor MDZ-38-DB به یکدیگر بوده که یک اسپیکر به کانال چپ و اسپیکر دیگر به کانال راست تبدیل خواهد شد و می توانید به صورت همزمان از آن‌ها استفاده کنید. برای این کار کافی است دکمه اتصال دو اسپیکر را چند ثانیه نگه داشته تا دو دستگاه به یکدیگر متصل شوند. طبق گفته ی شرکت شیائومی شما می توانید تا 100 اسپیکر شیائومی MDZ-38-DB را به همدیگر متصل کنید.
اسپیکر بلوتوث شیائومی Sound Outdoor MDZ-38-DB دارای یک میکروفون داخلی بوده که شما می توانید در هنگام تماس با زدن یک دکمه به تماس خود پاسخ داده و مکالمه ی شفاف و مناسبی را تجریه کنید.

دارای استاندارد مقاومت در برابر آب IP67
اسپیکر بلوتوثی Xiaomi Sound Outdoor MDZ-38-DB دارای استاندارد IP67 بوده که باعث شده این اسپیکر در برابر رطوبت و پاشش مستقیم آب مقاومت داشته باشد. البته بهتر است شما از ریخته شدن آب بر روی این اسپیکر بلوتوثی شیائومی جلوگیری کنید. بعلاوه برای جلوگیری از نفوذ آب مراقب باشیدکه درپوش سیلیکونی قسمت درگاه شارژ به صورت کامل بسته و محکم شده باشد.

پخش موزیک تا 12 ساعت با اسپیکر بلوتوثی Xiaomi MDZ-38-DB

اسپیکر Xiaomi Sound Outdoor MDZ-38-DB دارای باتری با ظرفیت اسمی 2600 میلی آمپر ساعت بوده و طبق گفته ی شرکت شیائومی با پر بودن شارژ اسپیکر و با صدای متوسط (صدای 50 درصد)، شما می توانید تا حدود 12 ساعت از آن استفاده کنید. برای پر شدن شارژ اسپیکر بلوتوث شیائومی Sound Outdoor MDZ-38-DB شما به حدود 2.5 ساعت شارژ احتیاج دارید. برای شارژ کردن اسپیکر شیائومی یک درگاه تایپ سی تعبیه شده است. این درگاه از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند.
قابل ذکر است این اعداد در حالت آزمایشگاهی بوده و احتمال دارد در استفاده روزمره مقداری متفاوت باشد.

برندشیائومی
ابعاد66*68*196.6 میلی‌متر
وزن597 گرم
بلوتوث5.4
سایر ویژگی هاقابلیت شارژ سریع / ظرفیت باتری 2600mAh با زمان پخش تا حدود 12 ساعت / بلوتوث پایدار نسخه 5.4 / بُرد بلوتوث تا حدود 25 متر / استاندارد مقاومت در برابر آب IP67 / قابلیت TWS یا اتصال دو اسپیکر / دارای میکروفون داخلی برای مکالمه
  امتیاز کاربران به:

اسپیکر بلوتوث شیائومی Xiaomi Sound Outdoor MDZ-38-DB توان 30 وات

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط