۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   لوازم شخصی و سلامت   ساعت و مچ بند هوشمند   ساعت هوشمند و هندزفری بلوتوث گرین لاین Green Lion Fit-Gear GNFITGRSW
ساعت هوشمند و هندزفری بلوتوث گرین لاین Green Lion Fit-Gear GNFITGRSW
ساعت هوشمند و هندزفری بلوتوث گرین لاین Green Lion Fit-Gear GNFITGRSW

ساعت هوشمند و هندزفری بلوتوث گرین لاین Green Lion Fit-Gear GNFITGRSW

 تعداد
۱
 قیمت
۳,۴۹۰,۰۰۰ تومان

ساعت هوشمند و هندزفری بلوتوث گرین لاین Green Lion Fit-Gear GNFITGRSW
ساعت‌ های هوشمند علاوه‌ بر اینکه ما را از زمان آگاه می‌ کنند، کاربرد های بسیار فراوان دیگری نیز دارند که می‌ توان با توجه به آن‌ ها فعالیت‌ های بیشتری داشت و همچنین می‌ توان به خوبی وضعیت سلامتی را پایش کرد. ساعت هوشمند و هندزفری بلوتوث گرین لاین Green Lion Fit-Gear GNFITGRSW یکی از ساعت‌ هایی است که می‌ توان با استفاده از آن کارهای بسیار زیادی مانند مکالمه و به پایش مؤلفه‌ های مختلف سلامتی پرداخت. در ادامه به توضیح قابلیت های این ساعت خواهیم پرداخت.

مشخصات ساعت هوشمند Green Lion Fit-Gear
ساعت هوشمند Green Lion Fit-Gear دارای صفحه نمایش IPSمستطیلی با ابعاد 2.01 اینچی است. ساعت هوشمند گرین لاین Fit-Gear از جنس ترکیبی از آلومینیوم و پلی کربنات ساخته شده که باعث مقاومت مناسب این ساعت شده است. رزولوشن صفحه این ساعت 240*296پیکسلی است. صفحه این ساعت همچنین دارای قابلیت صفحه همیشه روشن یا Always On Display است.

از آنجایی که بسیاری از افراد برای نظارت بر خوابشان از ساعت هوشمند استفاده می‌ کنند مهم است که ساعت هنگام خواب در دست راحت باشد. وزن پایین 70 گرمی و طراحی دقیق ساعت هوشمند Green Lion Fit-Gear سبب شده تا این ساعت در استفاده های طولانی مدت باعث خستگی مچ نشود.

بعلاوه در قسمت کناری این ساعت یک دکمه چرخشی قرار گرفته که به کمک آن به سادگی می‌‌توانید کارکردهای مختلف این ساعت را کنترل کنید.

هم هندزفری هم ساعت هوشمند؛ یک محصول دو کاره
در داخل ساعت هوشمند Green Lion Fit-Gear، یک جفت هندزفری بلوتوثی با کیفیت مناسب قرار نیز قرار گرفته است. در نتیجه شما با خرید این محصول، می‌توانید یک محصول دوکاره داشته باشید که هم نقش ساعت را داشته و در مواقع نیاز هندزفری‌های قرار گرفته داخل آن را درآورده و استفاده کنید. این هندزفری‌ها مجهز به پنل لمسی بوده و شارژ آن‌ها نیز داخل همان ساعت انجام می‌شود.

ورزش و سلامتی با ساعت هوشمند Green Lion Fit-Gear
یکی از ویژگی‌های جذاب ساعت و هندزفری گرین لاین Fit-Gear این است که می‌تواند چندین حالت ورزشی مختلف را به کمک آن پایش و ردیابی کنید. چه ورزشکار عادی باشید و چه ورزشکار حرفه‌ای، این قابلیت می‌‌توانید به پایش بدن شما در حین ورزش کمک کند. همچنین این ساعت قابلیت ردیابی فعالیت‌های روزمره شما را نیز دارد.

علاوه بر این ردیابی ورزش و فعالیت‌های روزمره، ساعت هوشمند گرین لاین Fit-Gear همچنین دارای چند قابلیت حفظ و پایش سلامتی است که از جمله آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد:

پایش کیفیت خواب:
خواب راحت و با کیفیت یکی از فاکتورهای اصلی سلامتی است. ساعت هوشمند Green Lion Fit-Gear می‌تواند استیج های مختلف خواب (خواب سبک، خواب عمیق، REM) را تشخیص دهد و شیوه تنفس شما را بررسی نماید. بدین ترتیب که آنالیز کامل از خواب شب شما بدست خواهد آورد که در نهایت آن را در اپلیکیشن گزارش خواهد داد.
پایش 24 ساعته ضربان قلب: به کمک سنسور موجود در ساعت شما می‌ توانید همواره ضربان قلب خود را تحت کنترل داشته باشید.

مقاومت در برابر آب IP67
یکی از ویژگی های مهم ساعت هوشمند گرین لاین Fit-Gear مقاومت آن در برابر آب باشد. ساعت گرین لاین گلوریمی Fit-Gear دارای استاندارد مقاومت IP67 است؛ این مقاومت باعث شده شما هنگام شستن دست ها و حمام رفتن بتوانید از این ساعت استفاده کنید. البته بهتر است در استخر و هنگام حمام این ساعت را از دستان خود خارج کنید.

باتری
ساعت هوشمند Green Lion Fit-Gear دارای باتری قابل شارژ داخلی 345 میلی آمپر ساعتی است و با استفاده معمولی در حالت معمول حدود 7 تا 15 روز باتری نگه خواهد داشت. مدت زمان لازم برای کامل شدن شارژ باتری حدود 2 تا 3 ساعت بوده و به کمک شارژر داخل بسته‌بندی انجام می‌ شود. هندزفری قرار گرفته داخل این ساعت نیز باتری 30 میلی آمپر ساعتی داشته که تا 4.5 ساعت با یک بار شارژ، شارژدهی دارد. شارژ باتری و هندزفری به کمک شارژر USB قرار گرفته داخل بسته‌بندی آن است.

سازگاری
ساعت هوشمند گرین لاین Fit-Gear از اندروید 5 به بالا و آی او اس (IOS) 9 به بالا و پشتیبانی کرده و با آن سازگار است.

بلوتوث
بهره‌گیری از بلوتوث نسخه 4.0 سبب شده تا ساعت هوشمند Fit-Gear به راحتی به گوشی شما متصل شود. این نسخه از بلوتوث تاخیر پایین و سرعت اتصال بالایی دارد و اگر گوشی شما هم از نسخه 5.2 پشتیبانی کند خیالتان را از بابت قطع نشدن راحت خواهد کرد و مصرف باتری نیز کمتر خواهد بود. هندزفری قرار گرفته داخل ساعت نیز بلوتوث 5.2 دارد که باعث افزایش کیفیت صدای هندزفری می‌شود.

دیگر قابلیت‌های ساعت و هندزفری گرین لاین Fit-Gear
از دیگر قابلیت‌های ساعت هوشمند گرین لاین Fit-Gear می‌توان تماس بلوتوثی، دریافت اعلانات شبکه‌های اجتماعی، کنترل موزیک، به وجود حافظه داخلی 128 مگابایتی و همچنین NFC است.

اقلام همراه
در بسته بندی این محصول، علاوه بر ساعت و هندزفری گرین لاین Fit-Gear یک عدد شارژر و یک دفترچه راهنما قرار گرفته است.

برندگرین
ابعاد270*52*14 میلی متر
وزن70 گرم
بلوتوث5.2 هندزفری | 4.0 ساعت
جنسپلی کربنات | آلومینیوم
صفحه نمایشIPS 2.01 inch
سازگار بااندروید 5 و بالاتر | iOS نسخه 9 و بالاتر
  امتیاز کاربران به:

ساعت هوشمند و هندزفری بلوتوث گرین لاین Green Lion Fit-Gear GNFITGRSW

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط