۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   هندزفری بی سیم دو گوش   هندزفری بلوتوث گرین لاین Green Lion Kidz Klips GNKIDKILP
هندزفری بلوتوث گرین لاین Green Lion Kidz Klips GNKIDKILP
هندزفری بلوتوث گرین لاین Green Lion Kidz Klips GNKIDKILP
هندزفری بلوتوث گرین لاین Green Lion Kidz Klips GNKIDKILP
هندزفری بلوتوث گرین لاین Green Lion Kidz Klips GNKIDKILP

هندزفری بلوتوث گرین لاین Green Lion Kidz Klips GNKIDKILP

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۳۹۰,۰۰۰ تومان

هندزفری بلوتوث گرین لاین Green Lion Kidz Klips GNKIDKILP
امروزه کودکان نیز مانند والدین خود و افراد دیگر سنین، کم کم وارد دنیای لوازم دیجیتالی شده و از ابزارهایی مانند گوشی تلفن همراه و یا هندزفری استفاده می‌کنند. همانطور که مشخص است، با توجه سن خاص کودکان، می‌بایست محصولی برای آن‌ها تهیه شود که هم از کیفیت کافی برخوردار بوده و هم برای کودکان جذاب باشد. به همین دلیل کمپانی گرین لاین با ارائه هندزفری بلوتوث گرین لاین Green Lion Kidz Klips GNKIDKILP گوش دادن به موسیقی را برای کودکان بیش از پیش لذت‌بخش کند. با معرفی این محصول همراه ما باشید.

طراحی بدنه هندزفری Green Lion Kidz Klips

طراحی ایرفون های هندزفری گرین لاین Kidz Klips که با نام تجاری GNKIDKILP یا GL-TWS38 نیز شناخته می‌شود، به صورت Semi In-Ear است که در گوش شما قرار می‌گیرد. وزن سبک هر هندزفری باعث می‌شود تا کودک دلبند شما در طولانی مدت امکان استفاده از آن را داشته باشید و کمتر خسته شود. همچنین اندازه گوشی ها و کیس شارژ کوچک و جمع و جور است و می توانید به راحتی آن را با خود حمل کنید.

طراحی جذاب مخصوص کودکان
همانطور که گفته شد، یکی از ویژگی‌های هر محصولی که برای کودکان طراحی می‌شود، جذابیت ظاهری است. طراحی یک محصول مخصوص کودکان باید به شکلی باشد که آن‌ها را به کار کردن با آن محصول ترغیب کند. شرکت گرین لاین نیز در هندزفری کودکان گرین لاین Kidz Klips سعی کرده این پارامترها را رعایت کند. این هندزفری در رنگ بندی جذاب کرم و صورتی تولید شده است. همچینن شکل کلی کیس شارژ این هندزفری به صورت کشویی بوده که این مساله هم باعث جذاب‌تر شدن هندزفری شده و هم کمک می‌کند در کیس شارژ در دست کودک آسیب نبیند. یک تصویر نیز در قسمت بالایی کیس قرار گرفته که وقتی در آن را می‌بندید، روشن شده و همین باعث ذوق‌زده شدن کودک دوست‌داشتنی شما می‌شود.
شما می‌توانید رنگ صفحه LED قرار گرفته روی کیس شارژ هندزفری گرین لاین Kidz Klips را با یک بار فشار دادن دکمه‌ای که داخل کیس قرار گرفته، تغییر دهید. همچنین می‌توانید با دو بار فشار دادن دکمه داخل کیس، شکل نورپردازی را تغییر دهید و بین حالت تک رنگ و حالت هفت رنگ چشمک‌زن جابه‌جا شوید.

کنترل پنل لمسی برای استفاده ساده‌تر

هندزفری Green Lion Kidz Klips دارای پنل کنترل لمسی بر روی گوشی‌های خود است که بله شما امکان می‌دهد بتوانید ساده‌تر از این هندزفری استفاده کنید. کارکرد پنل لمسی این گوشی به شرح زیر است:

جواب به تماس/قطع کردن: یک بار زدن روی گوشی‌ها
رد تماس: نگه داشتن انگشت روی گوشی‌ها برای یک ثانیه
پخش/قطع موسیقی: یک بار زدن روی گوشی‌ها حین پخش موسیقی
فعال کردن/غیر فعال کردن حالت گیم مود: نگه داشتن انگشت رو گوشی سمت چپ برای 2 ثانیه
رفتن به آخرین آهنگ: سه بار زدن روی گوشی چپ یا راست
رفتن به آهنگ بعدی: دو بار زدن روی گوشی چپ یا راست
فعال کردن حالت دستیار صوتی : نگه داشتن انگشت رو گوشی سمت چپ برای 2 ثانیه
مشخصات فنی هندزفری هندزفری گرین لاین Kidz Klips
هندزفری کودکان گرین لاین Kidz Klips دارای بلوتوث نسخه 5.3 است و می توان تفاوت اصلی آن را با نسخه های قبلی خود در پیشرفته‌تر شدن و به روز شدن چیپ بلوتوث آن دانست. با استفاده از این هندزفری می توان تا فاصله ده متری (بدون هیچ مانعی از منبع پخش صدا) بدون افت کیفیت صدا را شنید و به موسیقی گوش داد. از دیگر قابلیت‌های بلوتوث نسخه 5.3 این است که اتصال پایدارتری داشته و امکان انتقال دیتا نیز با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد.

نکته دیگری که می‌توان در رابطه با هندزفری گرین لاین Kidz Klipsی عنوان کرد، این است که اگر گوشی شما نیز دارای نسخه 5.3 بلوتوث باشد، باتری استفاده شده از هندزفری و گوشی، کمتر خواهد بود. توجه داشته باشید، همان‌طور که گفته شد، این ویژگی تنها زمانی رخ خواهد داد که گوشی نیز مانند هندزفری دارای نسخه 5.3 بلوتوث باشد.
هندزفری Green Lion Kidz Klips دارای درایورهایی به اندازه 13 میلیمتر است که کیفیت صدای بسیار مناسبی برای شما ایجاد می‌کند.

تا 45 ساعت پخش موسیقی با Green Lion soundcore Kidz Klips
یکی دیگر از مواردی که هندزفری گرین لاین Kidz Klips را به یک محصول باارزشمند تبدیل کرده است طول عمر باتری آن است. شما با یک بار شارژ این هندزفری، می‌توانید 5 ساعت از آن استفاده کنید. ظرفیت گوشی‌ها 30 میلی آمپر ساعت و ظرفیت کیس شارژ 300 میلی آمپر ساعت است. در نتیجه به کمک کیس شارژ می‌توانید برای زمان نسبتاً طولانی‌تر از این هندزفری استفاده کنید. توجه کنید که تمام این اعداد در حالت آزمایشگاهی بوده و ممکن است بنا به شرایط واقعی عملکرد باتری متفاوت باشد.

برندگرین
بلوتوث5.3
سایر ویژگی هادستیار صوتی | حالت گیم مود | تصویر کودکانه باهفت رنگ مختلف روی کیس شارژ | پنل کنترل لمسی
قطر درایور13 میلی‌متر
  امتیاز کاربران به:

هندزفری بلوتوث گرین لاین Green Lion Kidz Klips GNKIDKILP

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط