۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی لپتاپ و کامپیوتر   مووس و کیبورد   موس وایرلس شیائومی Xiaomi MIIIW Wireless Mouse Lite MW23M21
موس وایرلس شیائومی Xiaomi MIIIW Wireless Mouse Lite MW23M21
موس وایرلس شیائومی Xiaomi MIIIW Wireless Mouse Lite MW23M21
موس وایرلس شیائومی Xiaomi MIIIW Wireless Mouse Lite MW23M21
موس وایرلس شیائومی Xiaomi MIIIW Wireless Mouse Lite MW23M21

موس وایرلس شیائومی Xiaomi MIIIW Wireless Mouse Lite MW23M21

 تعداد
۱
 قیمت
۷۹۰,۰۰۰ تومان

موس وایرلس شیائومی Xiaomi Wireless Mouse MIIIW
موس یکی از لوازم اصلی کامپیوترهای شخصی محسوب می‌شوند. افرادی که به طور روزانه و مرتب با این ابزار کار می‌کنند، می‌دانند که داشتن موس خوب چقدر بر کیفیت کارشان تاثیرگذار خواهد بود. در این سال‌ها انواع موس‌های بی سیم نیز برای بهبود تجربه کاربری افراد از این ابزار به بازار آمده‌اند. موس وایرلس شیائومی Xiaomi MIIIW یکی از تولیدات شرکت Xiaomi بوده که برای پاسخ به نیازهای طیف وسیعی از کاربران خانگی و اداری به بازار آمده است. با معرفی این محصول همراه ما باشید.

مشخصات موس بی سیم شیائومی MIIIW
موس Xiaomi MIIIW از جنس ABS ، در ابعاد 11.5 × 3.2 × 6.2 سانتی متر و با وزن 100 گرم ساخته شده است. این محصول دارای طراحی خاص ارگونومیک و متناسب با هر فرم دست بوده که در استفاده طولانی مدت، شما را دچار خستگی نخواهد کرد.
طراحی بسیار سبک و راحت این موس باعث شده است که به راحتی در کیف یا جیب شما جا بگیرد و بتوانید آن را به مکان های مختلف برده و استفاده کنید.

موس شیائومی مدل MIIIW کاملا بی صدا است و می توانید از آن در مکان های مختلف مانند ادارات یا کتابخانه و دانشگاه که می خواهید برای دیگران مزاحمتی ایجاد نشود، استفاده کنید.

موس وایرلس شیائومی MIIIW MW23M21 به قدری روان است که روی سطح های مختلف چوبی ،پشمی و... به راحتی حرکت می کند و از این نظر محدودیتی نخواهید داشت.

دارای سه دقت(dpi) قابل تنظیم
یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده موس بی سیم شیائومی MIIIW که آن را به ایک انتخاب فوق‌العاده برای هر کسی تبدیل می‌کند، قابلیت تنظیم دقت آن است.دقت موس یا همان DPi، درواقع به شما نشان می دهد که موس شما در هر اینچ چند نقطه را تشخیص می‌دهد.

این موس دارای سه دقت 800 ،1200 و 1600 dpi است و با توجه به نیاز شما می تواند تنظیم شود.بهتر است برای استفاده روزانه روی دقت 800 و برای کارهای حرفه ای تر از دقت 1600 استفاده کنید.
موس شیائومی مدل MIIIW MW23M21 با سنسور فوتوالکتریک کار می کند.

سازگاری
در سیستم‌های ویندوزی،برای ویندوز 10 به بالا و بر روی سیستم عامل مک از macOS 10.10 به بالا می توانید از موس بی سیم شیائومی MIIIW استفاده کنید.

اتصال
این محصول با یک دانگل 2.4 گیگاهرتز به سیستم مورد نظر شما متصل می شود. فقط کافیست دانگل را به یکی از پورت های USB لپتاپ یا کامپیوتر خود متصل کنید.
موس بی سیم Xiaomi MIIIW با استفاده از دو باتری AAA کار می کند.

برندشیائومی
ابعاد11.5 × 3.2 × 6.2 سانتی متر
وزن100 گرم
نوع اتصالدانگل وایرلس از نوع USB | بلوتوث
سازگار باویندوز | مک
  امتیاز کاربران به:

موس وایرلس شیائومی Xiaomi MIIIW Wireless Mouse Lite MW23M21

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط