۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   پاوربانک   سایر پاوربانک ها   پاور بانک عکاسی وگر مدل VEGER Snapcam 5000mAh Magsafe
پاور بانک عکاسی وگر مدل VEGER Snapcam 5000mAh Magsafe
پاور بانک عکاسی وگر مدل VEGER Snapcam 5000mAh Magsafe
پاور بانک عکاسی وگر مدل VEGER Snapcam 5000mAh Magsafe
پاور بانک عکاسی وگر مدل VEGER Snapcam 5000mAh Magsafe

پاور بانک عکاسی وگر مدل VEGER Snapcam 5000mAh Magsafe

 تعداد
۱
 قیمت
۲,۵۹۰,۰۰۰ تومان

معرفی پاور بانک عکاسی VEGER مدل SnapCam 5000mAh Magsafe
پاور بانک عکاسی VEGER مدل SnapCam 5000mAh Magsafe با ترکیب باتری قابل حمل و قابلیت‌های عکاسی، تجربه‌ای جدید و جذاب از عکاسی با تلفن همراه را ارائه می‌دهد. این دستگاه با طراحی چندمنظوره و عملکرد قوی، به یکی از ابزارهای ضروری برای علاقه‌مندان به عکاسی با گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است.

عملکرد به عنوان دوربین
دکمه شاتر بی‌سیم بلوتوث

SnapCam از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود و با فشار دادن دکمه شاتر روی دستگاه، می‌توانید مانند یک دوربین واقعی عکس بگیرید. بخش گیره‌ای آن به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی با یک دست قابل استفاده است و برای زنان با دستان کوچک نیز مناسب است.

نیروی مغناطیسی قوی برای اتصال آسان
طراحی مخصوص Magsafe

SnapCam به طور خاص برای Magsafe طراحی شده و با نیروی مغناطیسی قوی به گوشی شما متصل می‌شود. این دستگاه می‌تواند به صورت عمودی یا افقی نصب شود و به راحتی بین این دو حالت سوئیچ کند. همچنین با گوشی‌های هوشمند و قاب‌های سازگار با Magsafe همخوانی دارد.

ظرفیت باتری ۵۰۰۰mAh
قابل استفاده به عنوان پاور بانک

SnapCam دارای باتری داخلی ۵۰۰۰mAh است که می‌تواند گوشی شما را شارژ کند. این دستگاه با گوشی‌های هوشمند سازگار با استاندارد Qi شارژ بی‌سیم نیز سازگار است.

استند گوشی هوشمند
قابلیت استفاده به عنوان پایه گوشی

این دستگاه می‌تواند به راحتی به گوشی شما متصل شود و به عنوان یک پایه گوشی در حالت‌های عمودی و افقی استفاده شود. همچنین می‌تواند در حین تماشای ویدیوها گوشی شما را شارژ کند.

طراحی ساده و شیک
SnapCam با ترکیب طراحی ساده و عملکرد بالا، یک انتخاب ایده‌آل برای هر کسی است که به دنبال یک دستگاه چندمنظوره و کارآمد برای عکاسی و شارژ گوشی است.

دکمه‌های مختلف دستگاه ساده و شیک طراحی شده‌اند و چراغ نشانگر LED با کد رنگی سه رنگ برای جلوگیری از خطاها و مشکلات در اتصال بلوتوث، حالت شارژ و نمایش میزان باقیمانده باتری استفاده می‌شود. همچنین یک حفره برای بند جهت جلوگیری از افتادن دستگاه وجود دارد.

برندوگر
سایر ویژگی هادکمه شاتر بی‌سیم بلوتوث: اتصال آسان به گوشی و عکاسی مانند یک دوربین واقعی. نیروی مغناطیسی قوی: طراحی مخصوص Magsafe برای اتصال محکم و آسان. ظرفیت باتری 5000mAh: قابلیت شارژ گوشی و سازگار با شارژ بی‌سیم استاندارد Qi. قابلیت استفاده به عنوان پایه گوشی: امکان استفاده در حالت‌های عمودی و افقی برای تماشای ویدیوها. طراحی ساده و شیک: دکمه‌های ساده و چراغ نشانگر LED با کد رنگی برای جلوگیری از خطاها.
  امتیاز کاربران به:

پاور بانک عکاسی وگر مدل VEGER Snapcam 5000mAh Magsafe

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط