۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   کابل و مبدل   کایل تایپ سی   کابل Type-C به Type-C الدینیو Ldnio LC631C C15 طول 1 متر توان 65 وات مخصوص سری 15 آیفون
کابل Type-C به Type-C الدینیو Ldnio LC631C C15 طول 1 متر توان 65 وات مخصوص سری 15 آیفون

کابل Type-C به Type-C الدینیو Ldnio LC631C C15 طول 1 متر توان 65 وات مخصوص سری 15 آیفون

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۳۹۰,۰۰۰ تومان

کابل Type-C به Type-C الدینیو Ldnio LC631C طول 1 متر توان 65 وات
امروزه درگاه‌های Type-c در طیف وسیعی از دستگاه‌ها از جمله گوشی‌های موبایل، تبلت، لپ تاپ و مک بوک به کار می‌رود. حتی شرکت اپل نیز در نسخه 15 سری گوشی‌های آیفون به سراغ این نوع درگاه رفته است. اگر شما هم جزء کاربران این محصولات باشید، حتماً تا به حال نیاز به یک کابل ‌دو سر Type-C باکیفیت حس کرده‌اید. کابل Type-C به Type-C الدینیو Ldnio LC631C طول 1 متر توان 65 وات محصولی دقیقاً با چنین مشخصاتی است. با معرفی این محصول همراه ما باشید.

مشخصات کابل دو سر Type-c الدینیو LC631C
کابل Type-C به Type-c الدینیو LC631C از قابلیت شارژ سریع و انتقال داده برخوردار است. در دو سر این کابل کانکتور Type-C با پوشش پلاستیک ABS قرار داشته که کیفیت بسیار بالایی دارد. سر کانکتورها نیز از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. بدنه این کابل از الیاف بافته شده ساخته شده که هم ظاهر بسیار شیک و جذابی داشته و هم در برابر خم شدن و خوردگی مقاوم است. طول کابل Type-C الدینیو LC631C برابر 1 متر است. کابل دو سر Type-C مدل Ldnio LC631C برای انتقال دیتا نیز مناسب بوده و می تواند با حداکثر سرعت 480 مگابیت بر ثانیه دیتا را انتقال بدهد.

کابل دو سر Type-c الدینیو LC631C؛ دروازه‌ای به سمت شارژ سریع
کابل Type-C به Type-c الدینیو LC631C دارای هسته مس ضخیم است و با پشتیبانی از قابلیت فست شارژ حداکثر توان عبوری 65 وات، انتخاب مناسبی برای کسانی است که بخواهند شارژ سریع داشته باشند. همچنین کابل Type-C به Type-c الدینیو LC631C مجهز به تکنولوژی PD است. در نتیجه به کمک این کابل شما به سادگی می‌توانید گوشی خود با توان تا 65 وات را بالاترین سرعت ممکن شارژ کنید. به کمک کابل دو سر Type-c الدینیو LC631C می‌توانید مک بوک خود را تنها ظرف 2.5 ساعت به طول کامل شارژ کنید. همچنین به دلیل برخورداری از توان 60 وات به بالا، می‌توانید از این کابل‌ها نیز برای شارژ لپ تاپ خود استفاده کنید. البته رسیدن به توان بالای شارژ، به شارژری که از آن استفاده می کنید و مدل گوشی شما هم بستگی دارد. پیشنهاد ما برای شما این است که از شارژرهای برند الدینیو و یا دیگر شارژهای با توان بالا که در مدل‌های متنوعی درسایت مستر کالا موجود است، استفاده کنید تا بتوانید از بالاترین سرعت و ایمن‌ترین شارژ لذت ببرید.

برندالدینو
  امتیاز کاربران به:

کابل Type-C به Type-C الدینیو Ldnio LC631C C15 طول 1 متر توان 65 وات مخصوص سری 15 آیفون

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط