۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   لوازم شخصی و سلامت   ابزار سلامت   ست 5 عددی مانیکور شیائومی Xiaomi Mijia MJZJD002QW
ست 5 عددی مانیکور شیائومی Xiaomi Mijia MJZJD002QW
ست 5 عددی مانیکور شیائومی Xiaomi Mijia MJZJD002QW
ست 5 عددی مانیکور شیائومی Xiaomi Mijia MJZJD002QW
ست 5 عددی مانیکور شیائومی Xiaomi Mijia MJZJD002QW

ست 5 عددی مانیکور شیائومی Xiaomi Mijia MJZJD002QW

 تعداد
۱
 قیمت
۶۹۰,۰۰۰ تومان

ست مانیکور شیائومی Xiaomi Mijia MJZJD002QW
رسیدگی و آرایش ناخن یکی از فعالیت های پر طرفدار این روزهاست. خیلی از افراد برای مانیکور کردن و برداشتن پوست های اضافه اطراف ناخن از لوازمی مانند سوهان، قیچی و ناخن گیر استفاده می‌کنند. شیائومی اما با تولید پک 5 تایی مانیکور Xiaomi Mijia MJZJD002QW همه این ابزارها را در یک بسته بندی جذاب در کنار هم قرار داده است. شما می‌توانید لوازمتان را در داخل باکس بچینید و به آسانی با خودتان حمل کنید.

به کمک این لوازم شما می‌توانید از ناخن ها و پوست اطراف آن‌ها مراقب کنید تا همیشه سالم به نظر برسند همچنین ابزارهایی برای نظافت شخصی مثل قیچی زیبایی و قاشقک نیز در پک وجود دارد.

مشخصات
پک محصول دارای ابعاد 65*104*17.3 میلی متر و وزن 104 گرم می باشد.طراحی آن ساده و مینیمال است و درون آن پنج محصول بسیار کاربردی برای مانیکور وجود دارد.این مشخصات ظاهری آن را برای حمل در کیف و مکان های مختلف بسیار مناسب می کند.
اجزای درون پک از استیل ضد زنگ 420/430 و با استحکام بالا ساخته شده است. سطح آن ها صاف و در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم هستند.

ظاهر اجزا کاملا مات است .84 مرحله پردازش برای دستیابی به این ظاهر مات انجام شده است و کاملا ضد اثر انگشت می باشد.
اجزای این پک در ادامه معرفی شده اند.

دو عدد ناخن گیر دو عدد ناخن گیر در پک قرار گرفته است. یک از آن ها دارای لبه ی کمی منحنی است که فاصله هر دو لبه از هم کمتر از 0.02 میلی متر می باشد این محصول در ابعاد 58.4 × 11 × 11.8 میلی متر ساخته شده است.

ناخن گیر دیگر دارای لبه زاویه دار است و برای گوشه های عمیق ناخن مناسب می باشد که دارای ابعادی برابر 60.9 × 11 × 11.8 میلی متر است. این ناخن گیر ها بسیار بادوام می باشند و حتی با 2000 بار استفاده و برش خم نمی شوند و ترک نمی خورند.

سوهان ناخن با سوهان ناخن شیائومی در ابعاد 59.1 × 11.6 × 1.2 میلی متر ارائه شده است که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید لبه های ناخن را نرم و صاف کنید. بافت سوهان ناخن کاملا استاندارد می باشد.
قیچی کوچک یک قیچی کوچک با انحنای کم نیزبا ابعاد 3.4*46.5*91.9 میلیمتر در این پک قرار دارد که از آن می توان برای اصلاح کردن موهای ابرو استفاده نمود.

قاشقک قاشقک دارای لبه های گرد و بسیار نرم می باشد و برای تمیز کردن گوش می توان از آن استفاده کرد.ابعاد 89.7 × 5 × 2.9 میلی متر و حالت گردی قاشقک کاملا استاندارد و دارای ایمنی بالا برای مجرای گوش شماست.
همانطور که دیدیم همه این 5 قلم مانیکور ضد زنگ هستند تا بتوانید به راحتی آن ها را شسته و ضد عفونی کنید.

برندشیائومی
سایر ویژگی هاپک : ABS | اجزا: فولاد ضد زنگ 420 و 430
  امتیاز کاربران به:

ست 5 عددی مانیکور شیائومی Xiaomi Mijia MJZJD002QW

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط