۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   لوازم شخصی و سلامت   ماساژور   ماساژور تفنگی شیائومی Xiaomi Mijia Mini Fascia Gun 2 MJJMQ04YM
ماساژور تفنگی شیائومی Xiaomi Mijia Mini Fascia Gun 2 MJJMQ04YM
ماساژور تفنگی شیائومی Xiaomi Mijia Mini Fascia Gun 2 MJJMQ04YM
ماساژور تفنگی شیائومی Xiaomi Mijia Mini Fascia Gun 2 MJJMQ04YM
ماساژور تفنگی شیائومی Xiaomi Mijia Mini Fascia Gun 2 MJJMQ04YM

ماساژور تفنگی شیائومی Xiaomi Mijia Mini Fascia Gun 2 MJJMQ04YM

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۸,۷۹۰,۰۰۰ تومان

ماساژور تفنگی شیائومی Xiaomi Mijia Mini Fascia Gun 2 MJJMQ04YM
خستگی ناشی از ساعت‌های کاری و فعالیت زیاد اگر در بدن انباشته شود به مرور باعث بروز بیماری های جدی در ما می شود. همچنین بسیاری از ما به خاطر فعالیت های ورزشی که داریم، ممکن است با کوفتگی و خستگی در عضلات خود مواجه شویم و بر بخوریم؛ برای جلوگیری از این اتفاق ها شرکت شیائومی یک ابزار سلامتی برای ماساژ موثر بدن طراحی و تولید کرده است. خرید ماساژور شیائومی Xiaomi Mijia Mini Fascia Gun 2 MJJMQ04YM می‌تواند شما را از رفتن به سالن‌های ماساژ و هزینه‌های اضافی بی نیاز کند و بدین ترتیب در وقتتان نیز صرفه جویی می‌شود.

مشخصات ماساژور تفنگی Xiaomi Mijia MJJMQ04YM

ماساژور شیائومی Mijia MJJMQ04YM دارای طراحی شیک و ابعاد 140*108*46 میلی متر و وزن 403 گرم است؛ به علت ابعاد و وزن مناسب شما می توانید این ماساژور شیائومی را با خود به هرجای متنقل کنید و از آن در هر مکانی استفاده کنید.. بر روی بدنه ی (قسمت انتهای) ماساژور تفنگی شیائومی MJJMQ04YM یک صفحه لمسی تعبیه شده که به کمک آن می توانید حالت‌های مختلف این ماساژور را انتخاب کنید. این ماساژور همچنین دارای کیف باکیفیت است. یک لامپ LED نیز دور بخش انتهایی ماساژور قرار گرفته است که در رنگ‌ نارنجی، سفید و بی‌رنگ به ترتیب از زیاد به کم قدرت ماساژ این دستگاه را در لحظه نشان می‌دهد.

موتور قدرتمند و 2 حالت ماساژ مختلف

ماساژور Xiaomi Mijia MJJMQ04YM دارای موتوری قدرتمند ازنوع براش لس بوده که نسل جدید موتورهای مغناطیسی است. با دور موتور 3200 دور در دقیقه و گشتاور 600 نیوتون متر است. و دامنه جابه جایی سری این ماساژور 8 میلیمتر بوده که این دامنه ی جابجایی باعث شده این دستگاه ماساژ دهنده عمیق عضلات باشد که این ویژگی باعث شل شدن عضلات نیز خواهد شد؛ بعلاوه توان کلی این ماساژور 15 وات است. قدرت فشار برابر با 18 کیلوگرم بوده که این ماساژور قدرت بالایی برای ماساژ موثر بدن شما دارد. همچنین این ماساژور مجهز به فناوری خنک کننده خودکار است.
ماساژور شیائومی Mijia MJJMQ04YM دارای 4 حالت مختلف سرعت است. این 4 حالت به شرح زیر است:

دور موتور ثابت: برای آرامش ماهیچه‌ها پس از تمرین و ورزش
دور موتور متغیر: برای آرامش ماهیچه‌ها پس از کار روزانه
همچنین وقتی یکبار از این ماساژور استفاده می‌کنید، برای مرتبه بعدی، لازم به تنظیم دوباره امکان قدرت و نوع ماساژ نیست و ماساژور به طور خودکار به شکل قبلی عملیات ماساژ را انجام می‌دهد.
3 سری مختلف برای ماساژ
ماساژور تفنگی شیائومی Fascia Gun 2 دارای سه سری به صورت جداگانه است. در نتیجه شما می‌توانید با 3 سری مختلف که با توجه به کاربرد آن ها سری مورد نظر را انتخاب کنید. بعد از اتصال سری مورد نظر، کلید پاور را فشار دهید تا سرعت ماساژ را انتخاب کنید.
سری 2 انگشتی U شکل : مناسب برای ماساژ شانه، گردن و ستون فقرات
سری تخت:مناسب برای تمام قسمت های بدن مخصوصا شانه و پشت
سری گرد:مناسب برای عضله های بزرگ تر مانند کمر، پاها و باسن
نکته قابل توجه این است که تمام سری‌های ماساژور شیائومی فاسیا مینی 2 از سیلیکون نرم و مناسب برای پوست انسان ساخته شده که هیچ عارضه‌ای برای پوست شما ایجاد نمی‌کند.

باتری 2450 میلی آمپر ساعت
ظرفیت باتری ماساژور Xiaomi Mijia MJJMQ04YM برابر 2450 میلی آمپر ساعت است. طبق گفته ی شرکت شیائومی با پر بودن شارژ این محصول شما می توانید تا حدود 30 روز هر روز یکبار ماساژ معمولی را به کمک این ماسژور تجربه کنید. البته این عدد در حالت آزمایشگاهی بوده و امکان دارد در استفاده روزمره مقداری متفاوت باشد.

برندشیائومی
ابعاد108x140x46 میلی متر
وزنحدود 400 گرم
اقلام همراهکابل Type-c | سه سری مختلف | کیف با کیفیت
سایر ویژگی ها3 سری ماساژ مختلف برای تمام نقاط بدن | قابلیت ماساژ در 2 حالت | دامنه جابه جایی سری ماساژور 8 میلی متر | صفحه لمسی
  امتیاز کاربران به:

ماساژور تفنگی شیائومی Xiaomi Mijia Mini Fascia Gun 2 MJJMQ04YM

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط