۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
هدفون بیتس Beats Fit Pro x Kim Kardashian
هدفون بیتس Beats Fit Pro x Kim Kardashian
هدفون بیتس Beats Fit Pro x Kim Kardashian
هدفون بیتس Beats Fit Pro x Kim Kardashian

هدفون بیتس Beats Fit Pro x Kim Kardashian

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱۱,۵۹۰,۰۰۰ تومان

هدفون بیتس Beats Fit Pro x Kim Kardashian
Beats Fit Pro یک هدفون حذف نویز بی‌سیم واقعی هستند که برای ارائه یک تناسب راحت و ایمن در طول روز طراحی شده‌اند. آنها با ویژگی هایی مانند:

1. نوک بال های ایمن و راحت: هدفون های هدفون مجهز به نوک بال هایی هستند که به گونه ای که به طور ایمن روی گوش شما قرار می گیرند خم می شوند و آنها را برای روزهای کاری و تمرین مناسب می کند. سه گزینه گوشواره سیلیکونی نرم در اندازه های مختلف برای اطمینان از تناسب مناسب وجود دارد.

2. حذف نویز فعال: هدفون‌های هدفون دارای فناوری حذف نویز فعال هستند که نویز خارجی را برای تجربه صدای فراگیر مسدود می‌کند. همچنین یک حالت شفافیت وجود دارد که به شما امکان می دهد در صورت نیاز از محیط اطراف خود آگاه باشید.

3. پشتیبانی از صدای فضایی: Beats Fit Pro از صدای فضایی با ردیابی سر پویا پشتیبانی می کند. این ویژگی از ژیروسکوپ و شتاب سنج برای تنظیم صدا در حین چرخاندن سر استفاده می کند و یک تجربه صوتی چند بعدی ایجاد می کند.

4. سازگار با اپل و اندروید: هدفون ها با دستگاه های اپل و اندروید سازگار هستند. کاربران iOS می‌توانند از ویژگی‌هایی مانند تعویض خودکار دستگاه، اشتراک‌گذاری صدا با سایر هدفون‌های Beats یا Apple AirPods و فعال‌سازی Siri بدون هندز لذت ببرند. کاربران اندروید می‌توانند از طریق بلوتوث به هدفون متصل شوند و از برنامه Beats برای ویژگی‌های اضافی مانند کنترل‌های سفارشی‌شده، نظارت بر سطح باتری، به‌روزرسانی‌های میان‌افزار و تست تناسب برای صدا و تناسب بهینه استفاده کنند.

5. کنترل‌های روی دستگاه: هدفون‌ها دارای کنترل‌های روی دستگاه برای مدیریت پخش موسیقی، تغییر حالت‌های گوش دادن، برقراری تماس و فعال کردن دستیارهای صوتی با استفاده از دکمه «b» هستند. با یک ضربه صدا پخش و مکث می‌شود، دو ضربه برای پرش آهنگ، سه ضربه تکرار آهنگ، و یک لمس طولانی بین حالت‌های گوش دادن جابه‌جا می‌شود.

6. عملکرد تماس با کیفیت بالا: Beats Fit Pro دارای میکروفون‌های دوتایی شکل‌دهنده پرتو است که صدای شما را ایزوله می‌کند و یک پردازنده دیجیتالی که نویز خارجی و تداخل باد را کاهش می‌دهد و در نتیجه تماس‌های تلفنی واضح و شنیدنی برقرار می‌کند.

7. تا 24 ساعت پخش ترکیبی:
هدفون ها تا 6 ساعت زمان گوش دادن را با فعال کردن حذف نویز فعال ارائه می دهند. کیس شارژ جیبی گنجانده شده 18 ساعت بیشتر پخش می کند. در صورت کم بودن باتری، شارژ سریع سوخت ۵ دقیقه ای می تواند تا ۱ ساعت پخش را به شما ارائه دهد.

8. بهبود یافته توسط تراشه Apple H1: کاربران iOS می‌توانند از ویژگی‌هایی مانند جابه‌جایی خودکار بین دستگاه‌ها، اشتراک‌گذاری صدا با سایر هدفون‌های Beats یا AirPods و فعال‌سازی هندزفری Siri به لطف ادغام تراشه Apple H1 لذت ببرند.

در جعبه، Earbuds Beats Fit Pro، یک کیف شارژ جیبی، گوشواره‌هایی با سه گزینه اندازه، یک کابل شارژ USB-C به USB-C، یک راهنمای شروع سریع و یک کارت گارانتی پیدا خواهید کرد.

برندبیتس – beats
سایر ویژگی هانوک بال های انعطاف پذیر و ایمن برای راحتی و ثبات تمام روز پلت فرم آکوستیک سفارشی صدای قدرتمند و متعادلی را ارائه می دهد صدای فضایی با ردیابی سر پویا برای موسیقی همهجانبه، فیلم و بازی 1 سه حالت گوش دادن مجزا: حذف نویز فعال، و حالت شفافیت، و اکولایزر تطبیقی بهبود یافته توسط تراشه Apple H1 برای سوئیچینگ خودکار 2 ، به اشتراک گذاری صدا 3 (با یک جفت هدفون Beats یا Apple AirPods) و “Hey Siri” 4 هدفون های مقاوم در برابر عرق و آب (دارای رتبه IPX4) 5 حداکثر 6 ساعت زمان گوش دادن 6 (تا 24 ساعت همراه با جعبه شارژ جیبی 7 ) عملکرد تماس با کیفیت بالا و تعامل دستیار صوتی از طریق میکروفون های داخلی بلوتوث ® کلاس 1 پیشرو در صنعت برای برد طولانی و ترک تحصیل کمتر
  امتیاز کاربران به:

هدفون بیتس Beats Fit Pro x Kim Kardashian

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط