۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   اپل واچ   بند اپل واچ   بند اپل واچ جیتک مدل G-Tech Advancer for apple watch 44/45/49mm

بند اپل واچ جیتک مدل G-Tech Advancer for apple watch 44/45/49mm

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۰۹۰,۰۰۰ تومان

معرفی بند اپل واچ جیتک مدل G-Tech Advancer برای اپل واچ ۴۴/۴۵/۴۹mm
بند اپل واچ جیتک مدل G-Tech Advancer، با طراحی منحصر به فرد و مواد با کیفیت، انتخابی ایده‌آل برای تمامی کاربران اپل واچ است که به دنبال بند مقاوم و راحت برای ماجراجویی‌های خود می‌گردند. در ادامه به بررسی جزئیات و ویژگی‌های این بند می‌پردازیم.

مواد نایلونی با کیفیت بالا
بند G-Tech Advancer از مواد نایلونی با کیفیت و راحت ساخته شده است که پوست را تحریک نمی‌کند و بدون بو است. این بند فوق‌العاده سبک (تنها ۰.۶۲ اونس)، قابل تنفس، با دوام و قابل شستشو می‌باشد که آن را برای فعالیت‌های مختلفی مانند کوهنوردی، دوچرخه‌سواری، کمپینگ، اسکی و دویدن ایده‌آل می‌کند.

طراحی الهام گرفته از کوله‌پشتی نظامی
این بند نایلونی با الهام از طراحی کوله‌پشتی‌های نظامی و طناب‌های بوم نایلونی بافته شده است. این ویژگی باعث شده تا بند از مقاومت و دوام بالایی برخوردار باشد و ظاهری سخت و مقاوم داشته باشد.

قلاب و حلقه قوی
بند G-Tech Advancer دارای طراحی قلاب و حلقه قوی است که با قطعات بزرگی از چسب‌های قوی و مقاوم ساخته شده است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا به راحتی اندازه بند را مطابق با مچ دست خود تنظیم کنید و در عین حال از ثابت بودن و امنیت آن اطمینان حاصل کنید.

مناسب برای
این بند مخصوص اپل واچ‌های Ultra و مدل‌های ۴۹mm، ۴۵mm، ۴۴mm و ۴۲mm طراحی شده است و با سری‌های مختلف اپل واچ از جمله سری ۹، ۸، ۷، ۶، ۵، ۴، ۳، ۲، ۱ و SE سازگار است. اندازه مچ‌های مناسب برای این بند از ۵.۱ تا ۹.۸ اینچ (۱۳۰ تا ۲۵۰ میلی‌متر) متغیر است.

برندجیتک
سایر ویژگی هامواد نایلونی با کیفیت بالا: راحت، پوست‌دوست، بدون بو، بسیار سبک (0.62 اونس)، قابل تنفس، با دوام و قابل شستشو. طراحی نظامی الهام گرفته از کوله‌پشتی: مقاوم و با دوام، ظاهر سخت و مقاوم. قلاب و حلقه قوی : اتصال محکم و قوی برای حداکثر ایمنی عرض 32 میلی‌متر: طراحی بروز و مناسب برای صفحه‌های بزرگ اپل واچ. سازگاری گسترده: مناسب برای اپل واچ Ultra، و مدل‌های 49mm، 45mm، 44mm، و 42mm، سازگار با سری‌های 9، 8، 7، 6، 5، 4، 3، 2، 1 و SE. اندازه مچ دست مناسب: از 5.1 تا 9.8 اینچ (130 تا 250 میلی‌متر).
مناسب برایApple Watch 44/45/49mm
  امتیاز کاربران به:

بند اپل واچ جیتک مدل G-Tech Advancer for apple watch 44/45/49mm

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط