۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   هدفون و هدست   هدفون بلوتوثی HiTune Max3 یوگرین مدل HP106 کد 90422
هدفون بلوتوثی HiTune Max3 یوگرین مدل HP106 کد 90422
هدفون بلوتوثی HiTune Max3 یوگرین مدل HP106 کد 90422
هدفون بلوتوثی HiTune Max3 یوگرین مدل HP106 کد 90422
هدفون بلوتوثی HiTune Max3 یوگرین مدل HP106 کد 90422
هدفون بلوتوثی HiTune Max3 یوگرین مدل HP106 کد 90422

هدفون بلوتوثی HiTune Max3 یوگرین مدل HP106 کد 90422

 تعداد
۱
 قیمت
۶,۴۹۰,۰۰۰ تومان

معرفی هدفون بلوتوثی یوگرین مدل HP106 
هدفون بلوتوثی یوگرین مدل HP106 کد 90422، یکی از جدیدترین محصولات شرکت یوگرین است که با ارائه صدایی باکیفیت و تجربه‌ای لذت‌بخش، به سرعت در بین کاربران محبوب شده است. این هدفون با طراحی ارگونومیک و وزن کم، برای استفاده طولانی مدت ایده‌آل است و به شما امکان می‌دهد تا بدون هیچ‌گونه احساس خستگی یا ناراحتی، به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

با استفاده از این هدفون به راحتی می‌توانید به تماس‌های خود پاسخ دهید و با بالاترین کیفیت صحبت کنید. شما می‌توانید از هدفون بلوتوثی یوگرین هم به صورت باسیم و هم بی سیم استفاده کنید. یک کابل AUX و یک کابل شارژ USB-C داخل جعبه آن قرار دارد.

در ادامه به مشخصات برجسته این هدفون نگاهی انداخته‌ایم.

کیفیت صدای عالی
هدفون بلوتوثی یوگرین مدل HP106 کد 90422 از درایورهای 40 میلی‌متری با کیفیت بالا بهره می‌برد که صدایی واضح، شفاف و قدرتمند را ارائه می‌دهد. هدفون HiTune Max3 یوگرین به لطف صدای فراگیر سه بعدی، تجربه موسیقی فوق العاده ای را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، دارای یک حالت سیمی است که تاخیرها را از بین می برد و از تداخل جلوگیری می‌کند و تجربه شنیداری بهتری را تضمین می کند.

طراحی ارگونومیک
هدفون بلوتوثی یوگرین مدل HP106 کد 90422 با طراحی ارگونومیک و گوشی‌های سیلیکونی نرم، به خوبی در گوش قرار می‌گیرد و برای استفاده طولانی مدت ایده‌آل است. به لطف این ویژگی، هدفون حتی در استفاده طولانی مدت بسیار راحت است. با تنظیم کننده‌های چند زاویه‌ای می‌توانید به راحتی هدفون را برای بهترین پوشیدن تنظیم کنید.

هدفون بی سیم با وزن کم

هدفون بلوتوثی یوگرین مدل HP106-90422 بسیار سبک است و وزنی برابر با 920 دارد که به شما احساس راحتی در هنگام استفاده را می‌دهد.

عمر باتری طولانی

ظرفیت باتری این هدفون 650 میلی آمپر ساعت است که به شما این امکان را می‌دهد تا 60 ساعت با کاهش فعال نویز خاموش به موسیقی گوش دهید. این ویژگی باعث می‌شود هدفون Ugreen HiTune Max3 همراهی عالی در طول سفرهای طولانی باشد. علاوه بر این، می‌توانید هدفون را در 1.5 ساعت شارژ سریع کنید، با شارژ 10 دقیقه‌ای، 5 ساعت زمان موسیقی دریافت می‌کنید.

دارای میکروفون داخلی
این هدفون دارای میکروفون داخلی است که به شما امکان می‌دهد به تماس‌های تلفنی خود پاسخ دهید و بدون نیاز به خارج کردن گوشی از گوش، مکالمه کنید. میکروفون FF و میکروفون مکالمه نویز خارجی را در زمان واقعی تشخیص می‌دهد و صدای شما را دقیقاً برای شفافیت صحبت می‌کند.




برندیوگرین
وزن920 گرم
نوع اتصالبی‌سیم, سیمی
رابطبلوتوث
بلوتوثنسخه 5.0
نوع باتریلیتیوم پلیمری
اقلام همراهکابل Aux 3.5 میلی متری, کابل شارژ USB-C
سایر ویژگی هاامکان قطع و وصل کردن تماس و موزیک, پروفایل های بلوتوث HFP، AVRCP، A2DP، BLE, پشتیبانی از صدای فضایی سه بعدی, حذف نویز ANC, حذف نویز محیط ENC, دارای 5 میکروفون, درایورهای 40 میلی‌متری, شارژ راحت, طراحی ارگونومیک, کابل آن قابل جدا شدن است
  امتیاز کاربران به:

هدفون بلوتوثی HiTune Max3 یوگرین مدل HP106 کد 90422

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط