۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   کابل و مبدل   مبدل و هاب   هاب 7 پورت USB-C یوگرین مدل CM512
هاب 7 پورت USB-C یوگرین مدل CM512
هاب 7 پورت USB-C یوگرین مدل CM512
هاب 7 پورت USB-C یوگرین مدل CM512
هاب 7 پورت USB-C یوگرین مدل CM512

هاب 7 پورت USB-C یوگرین مدل CM512

 تعداد
۱
 قیمت
۳,۱۹۰,۰۰۰ تومان

پورت‌های متعدد برای نیازهای مختلف شما دارد
1 پورت USB-C با پشتیبانی از Power Delivery (PD) 3.0: این پورت نه‌تنها برای شارژ سریع دستگاه شما (تا 100 وات) استفاده می‌شود؛ بلکه از انتقال داده با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه هم پشتیبانی می‌کند.
پورت USB 3.0: این پورت‌ها برای اتصال طیف وسیعی از لوازم جانبی مانند هارد دیسک‌های اکسترنال، درایوهای فلش، موس، کیبورد، چاپگر و اسکنر ایده‌آل هستند.

پورت HDMI: با استفاده از این پورت می‌توانید محتوای دستگاه خود را با وضوح تصویر 4K به مانیتور یا پروژکتور نمایش دهید.
پورت Gigabit Ethernet: این پورت برای اتصال به شبکه سیمی با سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه استفاده می‌شود که برای داشتن یک اتصال پایدار و پرسرعت به اینترنت ایده‌آل است.

شیار کارت حافظه SD/TF: این شیار برای خواندن و نوشتن کارت‌های حافظه SD و TF استفاده می‌شود که برای انتقال عکس‌ها و ویدئوها از دوربین عکاسی یا فیلمبرداری به دستگاه شما بسیار کاربردی است.

طراحی جمع‌وجور و قابل حمل دارد

هاب 7 پورت USB-C یوگرین مدل CM512 با ابعاد جمع‌وجور و وزن سبک، به راحتی قابل‌حمل است و می‌توانید آن را در جیب یا کیف خود قرار دهید و به هر کجا که می‌روید همراه خود ببرید. این ویژگی هاب را به گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی که در حال حرکت هستند و به اتصالات متعددی در محل کار، منزل یا کافه نیاز دارند، تبدیل می‌کند.

بدنه آلومینیومی بادوامی دارد
بدنه هاب 7 پورت USB-C یوگرین مدل CM512 از آلومینیوم باکیفیت ساخته شده است که به آن استحکام و دوام می‌بخشد. این امر از هاب در برابر ضربه و خط‌وخش محافظت می‌کند و طول عمر آن را افزایش می‌دهد.

مجهز به چیپست داخلی پیشرفته است
هاب 7 پورت USB-C یوگرین مدل CM512 از یک چیپست داخلی پیشرفته استفاده می‌کند که عملکرد پایدار و قابل اعتمادی را ارائه می‌دهد. این چیپست از اتصالات روان و بدون افت سرعت بین دستگاه شما و لوازم جانبی متصل شده اطمینان حاصل می‌کند.

سازگاری گسترده‌ای دارد
هاب 7 پورت USB-C یوگرین مدل CM512 با طیف وسیعی از دستگاه‌های دارای پورت USB-C، از جمله لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند، سازگار است. به این ترتیب، می‌توانید از آن با اکثر دستگاه‌های مدرن خود بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

برندیوگرین
طول20 سانتی‌متر
ابعاد124×33×16 میلی‌متر
سرعت انتقال دادهسرعت انتقال USB 3.0 تا 5 گیگابیت بر ثانیه
تعداد پورت7 پورت
پورت ورودیUSB-C
پورت خروجیدو پورت USB3.0+ یک پورت HDMI+ یک پورت RJ45+ کارت حافظه SD+ کارت حافظه TF+ پورت PD, سه پورت USB 3.0 A+یک پورت HDMI+یک پورت RJ45+ پورت PD
سرعت انتقال داده90 مگابایت بر ثانیه
سایر ویژگی هاپشتیبانی از کارت‌های حافظه برای استفاده همزمان, شارژ با پورت USB-C با توان 100 وات
  امتیاز کاربران به:

هاب 7 پورت USB-C یوگرین مدل CM512

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط