۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   میکروفون و ضبط صوت دیجیتال   میکروفون یقه‌ ای گرین لاین Green Lion GLM-Professional Microphone GNPGLMWMICBK دارای 2 فرستنده
میکروفون یقه‌ ای گرین لاین Green Lion GLM-Professional Microphone GNPGLMWMICBK دارای 2 فرستنده
میکروفون یقه‌ ای گرین لاین Green Lion GLM-Professional Microphone GNPGLMWMICBK دارای 2 فرستنده
میکروفون یقه‌ ای گرین لاین Green Lion GLM-Professional Microphone GNPGLMWMICBK دارای 2 فرستنده

میکروفون یقه‌ ای گرین لاین Green Lion GLM-Professional Microphone GNPGLMWMICBK دارای 2 فرستنده

 تعداد
۱
 قیمت
۴,۴۹۰,۰۰۰ تومان

میکروفون یقه‌ ای گرین لاین Green Lion GLM-Professional GNPGLMWMICBK دارای 2 فرستنده

اگر شما هم قصد استریم بازی و ویدیوهای آموزشی دارید یا می‌خواهید برای صفحه یوتوب خود ویدئو درست کنید، خرید میکروفون یقه‌ ای گرین لاین GLM-Professional یکی از نیازهای اصلی شما خواهد بود. با معرفی این محصول همراه ما باشید.

مشخصات میکروفون یقه ای گرین لاین GLM-Professional
میکروفون یقه ای گرین لاین GLM-Professional مشابه میکرووفن های RODE ساخته شده است که البته مزیت آنها نسبت به RODE این است که دارای کیس قابل شارژ است.این میکروفون از سه قطعه قابل حمل که درون یک کیس شارژ قرار می‌گیرند تشکیل شده است. دو تا از این قطعات قابل حمل فرستنده صدا بوده که روی یقه فرد قرار می‌گیرند و یکی از آن‌ها نیز گیرنده است که به کامپیوتر، گوشی یا دوربین شما وصل می‌شود. یک سوی گیرنده کانکتور Type-c و یک سوی دیگر آن کانکتور لایتنینگ وصل شده است. همچنین یک پورت Aux بر روی گیرنده قرار گرفته تا بتوانید آن را به دوربین فیلم برداری خود نیز متصل سازید. در نتیجه به راحتی می‌توانید این میکروفون را برای گوشی‌های آیفون نیز استفاده کنید. این میکروفون دارای گیره‌ای بوده که به یقه و لباس متصل می شود و شما نگران افتادن آن نباید باشید. در مواقع عدم استفاده نیز می‌توانید فرستنده‌ها و گیرنده را داخل داک آن قرار دهید تا شارژ شوند.

کیفیت صدا

میکروفون یقه ای Green Lion GLM-Professional لاین دارای حساسیت 72dB- بوده که باعث ضبط صدای واضح و شفاف با تمام جزئیات می‌شود، ضبط صدا توسط میکروفون گرین لاین به صورت 360 درجه بوده و در نتیجه لازم نیست نگران حرکت کوچک میکروفون باشید. همچنین قابلیت حذف نویز و همچنین پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز از دیگر ویژگی‌های این محصول است که نشان دهنده امکان برداشت یک صدای بسیار شفاف و باکیفیت است.

اتصال به صورت وایرلس
میکروفون یقه ایGLM-Professional به صورت وایرلس به گوشی یا لپتاپ شما متصل می‌شود. برای این کار کافی است که گیرنده آن را به گوشی یا لپتاپ خود متصل کنید اتصال میکروفون‌های بی‌سیم گرین لاین به صورت خودکار بوده و شما را اذیت نخواهد کرد. همچنین شما می‌توانید تا 10 متری بخش گیرنده نیز قرار بگیرید.

باتری و قابلیت استفاده
امروز در خرید کالاهای دیجیتال، شارژردهی مناسب یک عامل انتخاب مهم است. میکروفون بی‌سیمGLM-Professional دارای دو میکروفون بوده که هر کدام دارای باتری لیتیومی با ظرفیت 300میلی آمپر ساعتی و همچنین کیس شارژ این میکروفون دارای یک باتری 1100 میلی آمپرساعت است. تا 5 ساعت از TX و تا 10 ساعت از RX می توان استفاه کرد.شارژ مجدد میکروفون بی سیم گرین لاین نیز از طریق پورت تایپ سی موجود بر روی کیس آن انجام می‌شود.مدت زمان شارژ دستگاه 1 تا 2 ساعت می باشد.

اقلام همراه

هندزفری سیمی با رابط تایپ C, دو عدد میکروفن (ترنسمیتر), یک عدد رسیور, کابل USB به تایپ C, کابل جک 3.5 میلی متری 4 به 3, کابل جک 3.5 میلی متری 4 به 4, کابل تایپ C به لایتنینگ, کابل تایپ C به تایپ C, دفترچه راهنما

برندگرین
اتصال دهندهتایپ سی | لایتنینگ | Aux
فرکانس پاسخگویی20 هرتز تا 20 کیلو هرتز
سایر ویژگی هاکیفیت ضبط صدا بسیار بالا | نویز کنسلینگ | امکان وصل به گوشی‌های آیفون
  امتیاز کاربران به:

میکروفون یقه‌ ای گرین لاین Green Lion GLM-Professional Microphone GNPGLMWMICBK دارای 2 فرستنده

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط