۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   شارژر و کابل   شارژر   شارژر بی سیم   پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم موبایل یوگرین مدل CD345 کد 15120
پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم موبایل یوگرین مدل CD345 کد 15120
پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم موبایل یوگرین مدل CD345 کد 15120
پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم موبایل یوگرین مدل CD345 کد 15120
پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم موبایل یوگرین مدل CD345 کد 15120

پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم موبایل یوگرین مدل CD345 کد 15120

 تعداد
۱
 قیمت
۲,۶۹۰,۰۰۰ تومان

طراحی شیک و جمع و جور
پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم موبایل یوگرین مدل CD345 با طراحی شیک و جمع‌وجور خود به راحتی در داشبورد، کنسول یا دریچه تهویه مطبوع ماشین شما قرار می‌گیرد. این پایه از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است و در رنگ مشکی شیک عرضه می‌شود.

به دو روش می‌توان این پایه را نصب کرد. روش اول نصب پایه به دریچه هوای خودرو است. روش دوم استفاده از پد چسب 3M VHB و چسباندن پایه به داشبورد یا شیشه جلو است. این هولدر و شارژر بی سیم برای همه خودروها مناسب است.

شارژ بی سیم فست شارژ
شارژر وایرلس آیفون یوگرین مدل CD345 یوگرین از شارژ بی سیم Qi با سرعت ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند که می‌تواند گوشی‌های هوشمند سازگار را به سرعت شارژ کند. این پایه دارای یک کویل شارژ بزرگ است که گوشی را در موقعیت صحیح قرار می‌دهد و اطمینان حاصل می‌کند که شارژ به طور موثر انجام شود.

سازگاری یالا
شارژر بی سیم آیفون یوگرین مدل CD345 مناسب گوشی‌های آیفون ۱۲ به بالا است که از شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کنند. این پایه با اکثر کیس‌های گوشی، از جمله کیس‌های سیلیکونی، TPU و چرمی نیز سازگار است.

به طور کلی برای شارژ دستگاه‌های زیر می‌توان از این شارژر وایرلس استفاده کرد:

IPhone14/14 Pro/14 Plus/14 Pro Max/13/ 13 Pro/ 13 Pro Max/ 13 Mini/ iPhone 12/ 12 Pro/ 12 Pro Max/ 12 Mini, AirPods / AirPods Pro

تنظیم آسان
نصب هولدر موبایل و شارژر یوگرین CD345 آسان است. شما می‌توانید به سادگی پایه را به داشبورد، کنسول یا دریچه تهویه مطبوع خود وصل کنید و سپس گوشی خود را روی پایه قرار دهید. پایه به طور خودکار گوشی شما را در موقعیت صحیح قرار می‌دهد و شارژ را شروع می‌کند.

قدرت این پایه نگهدارنده و شارژر به قدری بالا است که می‌تواند وزن ۱۱۰۰ گرم معادل ۵ آیفون ۱۴ پرومکس را تحمل کند!

قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم موبایل یوگرین مدل CD345 دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه است که به شما امکان می‌دهد گوشی خود را در هر زاویه‌ای که نیاز دارید مشاهده کنید. این ویژگی برای استفاده از تماشای ویدیو یا برقراری تماس‌های تصویری ایده‌آل است.

حتما تجربه این مسئله را داشته‌اید که زاویه تابش خورشید گاها باعث میشود که نتوانید صفحه گوشی را به خوبی مشاهده کنید. شما می‌توانید در این زمان به راحتی زاویه پایه را تغییر دهید.

دارای چند سیستم ایمنی
پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم موبایل یوگرین دارای سیستم‌های ایمنی چندگانه برای محافظت از گوشی شما در برابر گرم شدن بیش از حد، اضافه جریان، اتصال کوتاه و سایر خطرات است. این ویژگی به شما آرامش خاطر می‌دهد که گوشی در هنگام شارژ ایمن است.

برندیوگرین
ولتاژ ورودی12 ولت
توان خروجی15 وات
سایر ویژگی هاآهنربای 18 * N52H, دارای دو روش نصب, نیروی مغناطیسی قدرتمند
  امتیاز کاربران به:

پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم موبایل یوگرین مدل CD345 کد 15120

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط