جستجو منو
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی خودرو   نظافت خودرو و کارواش   جارو شارژی شیائومی Xiaomi Lydsto H5 YM-SCXCH802 توان 65 وات
جارو شارژی شیائومی Xiaomi Lydsto H5 YM-SCXCH802 توان 65 وات
جارو شارژی شیائومی Xiaomi Lydsto H5 YM-SCXCH802 توان 65 وات
جارو شارژی شیائومی Xiaomi Lydsto H5 YM-SCXCH802 توان 65 وات
جارو شارژی شیائومی Xiaomi Lydsto H5 YM-SCXCH802 توان 65 وات

جارو شارژی شیائومی Xiaomi Lydsto H5 YM-SCXCH802 توان 65 وات

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۲,۴۹۰,۰۰۰ تومان
دارای توان 65W
قدرت مکش 4500pa
دارای 2 نازل کاربردی
قابل استفاده تا حدود 20 دقیقه
یک مخزن شفاف با حجم مناسب برای جمع آوری گرد و غبار


جارو شارژی شیائومی Xiaomi Lydsto H5 YM-SCXCH802 Handheld Vacuum Cleaner توان 65 وات
تمیز کردن مکان هایی مانند داخل کشوها، بین دکمه‌های کیبورد، داخل اتومبیل و جاهایی از این دست، یکی از پر دردسرترین مکان‌هایی بوده که نیاز به تمیز کردن دارد. برای گردگیری این نقاط به جاروهایی نیاز است که سری کوچکی داشته باشند و بتوانند محل های تنگ را پوشش دهند. برای حل این مشکل کمپانی Xiaomi با ساخت جارو شارژی Xiaomi Lydsto H5 باعث شده تا تمیز کردن فضای اعلام شده بسیار ساده و آسان شود. مهم‌ترین نکات در مورد این جارو بی سیم (شارژی) بودن آن است که کاربردزیادی داشته و که کار با این جارو شیائومی را بسیار آسان می‌کند.
قابل ذکر است برند Lydsto زیرمجموعه‌ی شرکت شیائمی است.

مشخصات جارو شارژی ماشین Xiaomi Lydsto H5 YM-SCXCH802
جارو شارژی ماشین Xiaomi Lydsto H5 به صورت بی سیم و شارژی طراحی شده که دارای ابعاد 90*65*295 میلی متر است، جارو شارژی Xiaomi Lydsto H5 به دلیل وزن و سایز مناسب به راحتی قابل حمل است.

برای جارو شارژی شیائومی Lydsto H5 YM-SCXCH802 یک مخزن شفاف با حجم مناسب برای جمع آوری گرد و غبار در نظر گرفته شده است. جارو شارژی ماشین Xiaomi Lydsto H5 برای فیلتر کردن تمام گرد و خاک‌ها، از فیلتری با کیفیت استفاده کرده که می تواند تا حدود زیادی آلاینده ها را از بین ببرد. فیلتر استفاده شده در جارو شارژی Xiaomi Lydsto H5 قابل شستشو بوده که شما با خارخ کردن فیلتر و می توانید این فیلتر را شستشو دهید.

جارو شارژی شیائومی با قدرت مکش 4500 پاسکال و با توان 65 وات به شما این امکان را می دهد که کثیفی ها و آلودگی های که غیرقابل دسترس است را به راحتی تمیزکنید. صدای تولید شده توسط جارو شارژی شیائومی Lydsto H5 YM-SCXCH802 پایین بوده (85 دسی بل) که برای یک جاروی شارژی با این توان و قدرت، بسیار مناسب است.

جارو شارژی شیائومی Lydsto H5 YM-SCXCH802 دارای 2 عدد نازل کاربردی در بسته بندی بوده که می توانید متناسب با شرایط و نیازتان از آن ها استفاده کنید. (عکس نازل ها در گالری تصاویر)

ظرفیت باتری
جارو شارژی Xiaomi Lydsto H5 دارای باتری با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت است. مدت زمان مورد نیاز برای پر شدن شارژ این دستگاه حدود 3 ساعت بوده که از طریق درگاه تعبیه شده می توانید این جارو شارژی را شارژ کنید. طبق گفته شرکت شیائومی در هنگام پر بودن شارژ این محصول، شما با سرعت پایین حدود 20 دقیقه از این جارو استفاده کنید.

اقلام همراه
داخل پک جارو شارژی ماشین Xiaomi Lydsto H5 YM-SCXCH802 علاوه بر خود جارو، 2 نازل مختلف و یک کابل شارژ قرار دارد.
برندشیائومی
مدلLydsto H5 YM-SCXCH802
  امتیاز کاربران به:

جارو شارژی شیائومی Xiaomi Lydsto H5 YM-SCXCH802 توان 65 وات

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط