جستجو منو
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   هندزفری بی سیم دو گوش   هندزفری گیمینگ بلوتوث شیائومی Xiaomi Black Shark T11
هندزفری گیمینگ بلوتوث شیائومی Xiaomi Black Shark T11
هندزفری گیمینگ بلوتوث شیائومی Xiaomi Black Shark T11
هندزفری گیمینگ بلوتوث شیائومی Xiaomi Black Shark T11
هندزفری گیمینگ بلوتوث شیائومی Xiaomi Black Shark T11

هندزفری گیمینگ بلوتوث شیائومی Xiaomi Black Shark T11

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۳,۱۹۰,۰۰۰ تومان

هندزفری بلوتوث دوگوش گیمینگ شیائومی Xiaomi Black Shark T11

امروزه انواع هندزفری‌های بلوتوثی بازار هندزفری را به طور کامل تحت سیطره خود درآورده‌اند. هندزفری‌های دو گوش نیز محبوبیت خاصی پیدا کرده‌اند و در انواع برندها و شکل‌های مختلف روانه بازار شده‌اند. در این حوزه هندزفری بلوتوث دوگوش گیمینگ شیائومی Xiaomi Black Shark T11 یکی از جدید‌ترین محصولات شرکت شیائومی بوده که روانه بازار شده و دارای طراحی شیک و جذابی است. در ادامه با معرفی بیشتر این محصول همراه ما باشید.

مشخصات ظاهری هندزفری بلوتوثی Xiaomi Black Shark T11


طراحی هندزفری بلوتوث شیائومی T11 به صورت Semi In Ear بوده و به نحوی طراحی شده که بدون هیچ مزاحمتی در گوش شما قرار بگیرد. در طراحی این هندزفری اصول ارگونومیک به طور کامل رعایت شده است. کیس این هندزفری نیز به صورت یک شمشیر به شکل کشویی عقب و جلو می‌شو. همچنین بدنه کیس این هندزفری دارای نورپردازی RGB است. در مجموع می‌توان گفت در این محصول شیائومی با یک طراحی شیک و و مطابق با اصول ارگونومیک مواجه هستیم که به خصوص گزینه مناسبی برای گیمرها است.

ویژگی‌های فنی هندزفری بلوتوثی Xiaomi Black Shark T11

درایور‌های استفاده شده در هندزفری بلوتوثی شیائومی T11 از نوع 13 میلی متر بوده که کمک می‌کند صدای بسیار واضحی بشنوید. بلوتوث نسخه 5.3 و برد آن بدون حضور مانعی بر سر راه آن 10 متر است. محدوده فرکانس پاسخگویی این هندزفری بین 20 تا 20 کیلو هرتز است. همچنین تکنولوژی به کار رفته در هندزفری گیمینگ شیائومی T11 کمک می‌کند که در هنگام تماس تلفنی، صداهای محیط مزاحم تماس شما نشوند.

بلوتوث 5.3 برای ارتباط بهتر

در هندزفری بلوتوثی Xiaomi Black Shark T11 از بلوتوث نسخه 5.3 استفاده شده است. این نسخه از بلوتوث کمک می‌کند که ارتباط بهتری بین دستگاه شما و هندزفری برقرار شود. این ویژگی به خصوص برای کسانی که می‌خواهند بازی‌های ویدئویی را تجربه کنند، امکان مهمی است. همچنین در صورتی که دستگاه یا گوشی شما نیز دارای این نسخه از بلوتوث باشد، هم ارتباط میان دو دستگاه و هم مصرف باتری هندزفری و گوشی شما کمتر خواهد بود.

کیفیت صدای Hi-Fi و تاخیر بسیار کم شما به کمک هندزفری Black Shark T11 می‌توانید فایل‌های صوتی با کیفیت Hi-Fi استریو را گوش بدهید. این نوع کیفیت صدا اوج وضوح صدایی است که شما می‌توانید بشنوید. همچنین در هندزفری گیمینگ بلک شارک T11 از گیمینگ مود بهره می‌برد که دارای تاخیر بسیار کم در انتقال صدا است. وجود این قابلیت این محصول شیائومی را به انتخابی بسیار مناسب برای گیمرها تبدیل می‌کند. برای فعال کردن این حالت، لازم است که دو ثانیه دست خود را روی گوشی راست نگه دارید.

شارژدهی بالا

در هندزفری بلوتوث شیائومی T11 یک باتری بسیار قدرتمند مورد استفاده قرار گرفته است. ظرفیت باتری خود گوشی‌ها 30 میلی آمپر ساعت و ظرفیت کیس شارژ، 500 میلی آمپر ساعت است. شما تنها با یک بار شارژ باتری هندزفری خود، می‌توانید به مدت 4 ساعت از آن استفاده کنید. با استفاده از کیس شارژ، این مقدار تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می‌کند و به حدود 30 می‌رسد.

برندشیائومی
بلوتوث5.3
سایر ویژگی هاحذف نویز هنگام مکالمه | استفاده به صورت Semi In Ear | کیس با نورپردازی RGB | ظرفیت باتری بالا | گیمینگ مود
قطر درایور13 میلیمتر
  امتیاز کاربران به:

هندزفری گیمینگ بلوتوث شیائومی Xiaomi Black Shark T11

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط