جستجو منو
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   سایر کابل ها   کابل HDMI   کابل HDMI شیائومی 4K طول 3 متر
کابل HDMI شیائومی 4K طول 3 متر
کابل HDMI شیائومی 4K طول 3 متر
کابل HDMI شیائومی 4K طول 3 متر
کابل HDMI شیائومی 4K طول 3 متر

کابل HDMI شیائومی 4K طول 3 متر

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

بررسی تخصصی کابل HDMI شیائومی

کابل‌های HDMI به عنوان یک رابط چند رسانه‌ای در دستگاه‌های دیجیتال مانند تلویزیون شیائومی به‌کار می‌روند. درواقع این کابل‌ها رابط جدیدی بین دستگاه خواننده و پخش کننده برای انتقال صوت و تصویر باکیفیت بالا هستند.

این کابل‌ها محصولی از شرکت شیائومی است که با سرعت انتقال بسیار بالای اطلاعات قادر به انتقال فایل صوتی و تصویری دیجیتال به‌صورت هم‌زمان می باشد. کابل‌های HDMI با حفظ کیفیت انتقال داده‌ها برخلاف سایر انواع کابل‌ها از تمامی فرمت‌های استاندارد ویدیویی پشتیبانی می‌کنند.

کابل HDMI شیائومی یک نمونه پایدار و پرسرعت برای انتقال انواع اطلاعات ویدیویی، صوتی و تصویری است که تصاویر را بدون افت کیفیت و با بالاترین سرعت به‌همراه صوت انتقال می‌دهد. محصولات شیائومی به کیفیت بالا و قیمت مناسب معروف بوده که این ویژگی در کابل‌های HDMI این شرکت نیز دیده می‌شود.

انعطاف‌پذیری و دوام بالا

کابل HDMI شیائومی یک کابل کاربردی برای اتصال دو دستگاه با پورت HDMI است. این وسیله جانبی برای اتصال راحت کامپیوترها، پخش کننده‌های رسانه‌ای و کنسول‌های بازی به تلویزیون‌های HD، نمایشگرها و یا پروژکتورها استفاده می‌شود. این محصول با دستگاه‌های دارای پورت HDMI سازگاری کاملی دارد و می‌توانید با استفاده از آن به‌راحتی صدا و تصویر را بدون افت کیفیت پخش کنید.

این کابل با روکش کانکتور با فلز طلا و پوشش آلومینیومی رشته‌ها در برابر تاخوردگی، شکستگی و سایش مقاوم است. بدنه کابل HDMI شیائومی از پلاستیک TPC ساخته شده و از انعطاف‌پذیری و دوام بالایی برخوردار است.

طول این کابل شیائومی 3 متر است و از آن می‌توانید برای نمایش باکیفیت بالای محتوای 4K سه‌بعدی استفاده کنید. کابل شیائومی مدل XY-H-1.5 از نسخه 1.4 استاندارد HDMI پشتیبانی کرده و کیفیت بالای صدا و تصویر را تضمین می‌کند.

پیشنهاد می کنیم از دسته بندی شارژر شیائومی نیز دیدن نمایید.

افزایش سرعت انتقال اطلاعات

این کابل HDMI شیائومی به رنگ سفید طراحی شده و با طول مناسب  ۳ متر  از وزن و حجم کمی برخوردار است. کابل HDMI شیائومی با پوشش چند لایه خود در برابر گرد و غبار، فشار، رطوبت و سایر خطرات نیز بسیار مقاوم است. رشته‌های سیم داخل این کابل با پوشش آلومینیومی خود میزان اختلاف الکترومغناطیسی را به حداقل می‌رساند.

درون کابل عاری از هرگونه هوا و اکسیژن بوده که سبب افزایش بهبود کیفیت انتقال صوتی و تصویری می‌شود. این کابل HDMI از رزولوشن‌های 1080i، 720p، 480p، 480i و 1080p پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این کابل می‌توانید دستگاه‌های چند رسانه‌ای را بدون نیاز به کابل شبکه مجزا به نمایشگر متصل کنید. روکش‌ کانکتورهای این محصول سبب می‌شود تا سرعت انتقال اطلاعات افزایش یافته و نویز ایجاد شده توسط کابل کاهش یابد.

پشتیبانی از دستگاه‌های دیجیتال و پخش‌کننده‌های چند رسانه‌ای 4K 


امروزه بسیاری از دستگاه‌های دیجیتال و پخش‌کننده‌های چند رسانه‌ای از استاندارد 4K پشتیبانی می‌کنند. شاید برای شما پیش آمده باشد که بخواهید از صفحه نمایش تلویزیون برای مشاهده فیلم‌ها و تصاویر داخل لپ‌تاپ استفاده کنید.

برای لذت بردن از تصویر و صدای باکیفیت و محتوای 4K، کابل HDMI شیائومی بهترین انتخاب برای شما است. این کابل پهنای باند لازم برای حفظ کیفیت داده‌های صوتی و تصویری را به بهترین شکل فراهم می‌کند. این کابل همچنین با دستگاه‌های مختلف سازگار بوده و در برابر اکسید شدن نیز مقاوم است.

برندشیائومی
طول کابل300 سانتی متر
نوع اتصالHDMI
مناسب برایدستگاه‌های دیجیتال و پخش‌کننده‌های چند رسانه‌ای 4K
  امتیاز کاربران به:

کابل HDMI شیائومی 4K طول 3 متر

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط