۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   لوازم شخصی و سلامت   ابزار سلامت   تب سنج ihealth
تب سنج ihealth
تب سنج ihealth
تب سنج ihealth
تب سنج ihealth

تب سنج ihealth

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۶۹۰,۰۰۰ تومان

این دماسنج هوشمند و مدرن، به سنسور مادون قرمز هیمان آلمانی  مجهز است و دمای بدن را با تفاوت +_۰٫۱ درجه بیان می کند. برای این که دما سنج MIJia iHealth شیائومی، بتواند درجه حرارت بدن را اندازه گیری کند باید بر روی پیشانی فرد قرار گیرد و به محض قرار گرفتن در محدوده پیشانی، یعنی چیزی در حدود یک ثانیه بعد، این دستگاه با ویبره به شما نشان می دهد که درجه حرارت آماده ی خوانده شدن است.

دما سنج MIJia iHealth شیائومی، دمای بدن را بر حسب درجه ی سانتی گراد نشان می دهد و علاوه بر این، به یک سنسور داخلی مجهز می باشد که اثر درجه حرارت و دمای محیط را به حداقل می رساند و شما می توانید مطمئن شوید که دمای نشان داده شده توسط دستگاه، درست همان دمای بدن فرد بیمار است. دما سنج MIJia iHealth شیائومی دارای دو باتری AAA می باشد که دوام طولانی مدتی دارند و سبب می شوند دستگاه بتواند به راحتی چندین و چند بار مورد استفاده قرار گیرد.

دماسنج Mjia iHealth شیائومی دمای فعلی بدن شما یا عزیزانتان را تنها در یک ثانیه و با دقت ۰٫۱ درجه سانتیگراد به شما نشان خواهد داد. فقط کافی است کلید اندازه گیری را در مرکز پیشانی فشار دهید و یک ثانیه بعد منتظر خواندن نتیجه باشید. در ضمن بلافاصله بعد از آن می توانید دمای بدن فرد دیگری را اندازه گیری کنید. دماسنج Mjia iHealth از وجود سنسور Haiman آلمان، بهره می برد که به واسطه ی نور مادون قرمز خود دمای بدن فرد را اندازه گیری می کند.

دماسنج   MIjia iHealth  شیائومی دارای یک بدنه براق و یک دسته بلند است که سبب می شود این دستگاه به راحتی در دست جای گیرد و کار کردن با آن فوق العاده راحت باشد. ، در طراحی جلو، می توان صفحه نمایش ال ای دی که   درجه حرارت را نشان می دهد، و تنها یک دکمه ساده دارد مشاهده نمود. در بالای این قسمت بخش لمسی دستگاه قرار دارد که برای اندازه گیری دما به کار گرفته می شود، هنگام اندازه گیری درجه حرارت، کنترل از راه دور مادون قرمز وارد عمل می شود و، پس از آن بلافاصله درجه حرارت قابل نمایش است.

از دیگر ویژگی های دما سنج MIJia iHealth شیائومی می توان به اندازه گیری سریع ، بدون تماس با پوست، و سنسور فوق العاده قوی و هوشمند این دستگاه اشاره نمود. این سنسور فوق العاده قوی سبب می شود که نتایج ارائه شده توسط دستگاه دارای دقت ۰٫۱ باشند. علاوه بر این، یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه که از اهمیت خاصی برخوردار است این است که دما سنج MIJia iHealth شیائومی می تواند تا ۱۰۰ نتیجه اندازه گیری شده را در خود حفظ کند و از الگوریتم فوق العاده حرفه ای برای پردازش نتایج استفاده نماید تا به این نتیجه برسد که دمای ارائه شده کاملا صحیح است.

علاوه بر وجود سنسور اندازه گیری دما، دما سنج MIJia iHealth شیائومی دارای سنسور حدف دمای محیط و دمای اطراف است که تاثیر تغییرات دمای محیطی را بر نتایج به حداقل می رساند. صفحه ی ال ای دی این دستگاه دارای ابعاد ۲۵٫۷ در ۱۹ .۱ میلی متر است که سبب می شود خواندن نتایج برای هر کسی حتی کودکان آسان باشد. زاویه ۱۵٫۵ درجه سر  دما سنج MIJia iHealth شیائومی، این دستگاه را با زاویه ی پیشانی انسان هماهنگ کرده و دقت نتایج را افزایش می دهد. همچنین وجود دو باتری ۱٫۵ ولت AAA باعث می شود که دما سنج MIJia iHealth شیائومی بتواند بی وقفه ۳۰۰۰ بار دمای بدن را اندازه گیری کند.

یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه این است که برای استفاده همزمان چند کاربر مفید می باشد. یکی از ویژگی های مهم این دستگاه عدم وجود جیوه در ساختار آن به منظور سنجش دمای بدن و عدم برخورد آن با بدن است. چرا که وجود جیوه در دماسنج های سنتی و احتمال شکستن محفظه ی شیشه ای آن می تواند خطرات زیادی را برای کاربران به همراه داشته باشد.

 

برندشیائومی
ابعاد13 × 4 × 4 میلی متر
سایر ویژگی هادماسنج Xiaomi iHealth همچنین دارای یک سنسور داخلی است که به شما اجازه می دهد تا تاثیر دمای محیط را روی نتیجه ی نهایی، کاهش دهید..دماسنج iHeatlh پس از هزاران تست متعدد، آزمایش بالینی، تست آزمایشگاه Blackbody، طبق گواهی CFDA به مرحله توزیع رسیده است تا کاربران از اطلاعات آن مطمئن باشند..محدوده اندازه گیری موثر این سنسور کمتر از 3 سانتی متر است. این دماسنج به طور مداوم داده ها و فاصله تا پیشانی را کنترل می کند و اگر از حد مجاز خارج شود، اندازه گیری به طور خودکار لغو می شود. بزرگترین ویژگی برجسته این دماسنج این است که دما را در یک ثانیه با دقت 0.1 درجه سانتیگراد نشان می دهد..
  امتیاز کاربران به:

تب سنج ihealth

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط