جستجو منو
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   سایر لوازم جانبی   پایه نگهدارنده و هولدر   هولدر و کارت پارکینگ باوین Bavin PS-45 Mobile Phone Holder 2in1
هولدر و کارت پارکینگ باوین Bavin PS-45 Mobile Phone Holder 2in1
هولدر و کارت پارکینگ باوین Bavin PS-45 Mobile Phone Holder 2in1
هولدر و کارت پارکینگ باوین Bavin PS-45 Mobile Phone Holder 2in1
هولدر و کارت پارکینگ باوین Bavin PS-45 Mobile Phone Holder 2in1

هولدر و کارت پارکینگ باوین Bavin PS-45 Mobile Phone Holder 2in1

 تعداد
۱
 قیمت
۷۹۰,۰۰۰ تومان

هولدر و پایه نگهدارنده باوین Bavin Dashboard Mount PS-45

داشتن وسیله‌ای که گوشی خود را حین کار و رانندگی بر روی آن نصب کنیم، امروزه به یک ضرورت تبدیل شده است. به خصوص داشتن یک هولدر در خودرو می تواند علاوه بر ایمنی حین رانندگی، راحتی شما در استفاده از مسیریاب و دیگر امکانات گوشی را به همراه داشته باشد. در همین راستا شرکت باوین هولدر Bavin PS-45 مگنتی را به صورت قابل نصب بر روی شیشه و داشبورد طراحی کرده است.شما می‌توانید گوشی خود را با استفاده از آن نگه دارید و بعد از آن خیالتان از بابت ایمنی گوشی خود راحت باشد. با معرفی این محصول همراه ما باشید.

مشخصات هولدر باوین Bavin PS-45

هولدر Bavin PS-45 به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توانید آن را بر روی سطح داشبورد خودرو و یا شیشه جلوی ماشین بچسبانید. پایه این هولدربعد از نصب بسیار محکم و پایدار خواهد بود و دچار لغزش و سقوط نخواهد شد به طوری که تا 5 کیلوگرم را می تواند تحمل کند. این هولدر بعد از نصب، به خوبی گوشی را نگه داشته و شما می توانید به راحتی با گوشی خود کار کنید. بخش گیرنده هولدر داشبوردی Bavin PS-45 از نوع گیره‌ای بوده که می‌توانید دکمه آن را کشیده و با یک دست گوشی خود را داخل هولدر قرار داده و یا از داخل آن بردارید. هولدر باوین PS-45 در ابعاد 165*120*90میلیمتر و با وزن 274 گرم و با پکیجینگ 341 گرم و با ر نگ مشکی ساخته شده است

تغییر راحت مکان و زاویه گوشی

هولدر باوین PS-45 دارای یک پایه قابل چرخش است. شما به راحتی می‌توانید بازوی این هولدر Bavin PS-45 را 360 درجه بچرخانید و در مکان مورد نظر خود قرار دهید. شما می‌توانید بازوی این هولدر را به میل خود به سمت بالا یا پایین حرکت دهید . در نتیجه همانطور که در تصاویر گالری نیز مشخص است، می‌توانید گوشی را در مکان‌های متفاوتی نسبت به محل نصب هولدر استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید به میل خود گوشی را به صورت افقی یا عمودی روی هولدر باوین PS-45 قرار دهید. همچنین از محل مفصل این هولدر نیز می‌توانید محل قرارگیری گوشی را بالا و پایین کنید.

سازگار با سایز های مختلف تلفن همراه

هولدر Bavin PS-45 برای گوشی های از ارتفاع 4.7 تا 7.2 اینچ می تواند استفاده شود و همچنین از نظر عرضی اندازه های مختلف از تلفن های همراه را پشتیبانی می کند.

قابل استفاده به عنوان کارت پارکینگ

احتمالا برای شما هم پیش آمده که مجبور به پارک خودرو خود مقابل درب پارکینگ یا محلی نامناسب بوده‌اید، در اینجور مواقع معمولا کاغذ و خودکاری گیر می‌آوریم تا شماره خود را روی آن نوشته و روی داشبورد در معرض دید قرار می‌دهیم. با استفاده از هولدر Bavin PS-45 به راحتی شماره موبایل خود را پشت شیشه اتومبیل قرار دهید و بگذارید که در همان‌جا نیز باقی بماند تا در صورت به وجود آمدن مشکل بتوانند با شما تماس بگیرند. بخشی بر روی این هولدر تعبیه شده که شما می‌توانید شماره خود را به صورت برچسب مانند نوشته و روی آن بچسبانید.

برندباوین
ابعاد165*120*90 میلیمتر
سایر ویژگی هانصب روی داشبورد و شیشه | بازوی با قابلیت تا شدن |بازو با قابلیت چرخش 360 | نصب افقی و عمودی گوشی
  امتیاز کاربران به:

هولدر و کارت پارکینگ باوین Bavin PS-45 Mobile Phone Holder 2in1

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط