جستجو منو
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   هندزفری بی سیم دو گوش   هندزفری بلوتوث گردنی باوین Bavin BH-33 Wireless Headphone
هندزفری بلوتوث گردنی باوین Bavin BH-33 Wireless Headphone
هندزفری بلوتوث گردنی باوین Bavin BH-33 Wireless Headphone
هندزفری بلوتوث گردنی باوین Bavin BH-33 Wireless Headphone
هندزفری بلوتوث گردنی باوین Bavin BH-33 Wireless Headphone

هندزفری بلوتوث گردنی باوین Bavin BH-33 Wireless Headphone

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۱۹۰,۰۰۰ تومان

هندزفری بلوتوث گردنی باوین Bavin BH-33

امروزه انواع هندزفری‌های بلوتوثی بازار هندزفری را به طور کامل تحت سیطره خود درآورده‌اند. هندزفری‌های گردنی نیز محبوبیت خاصی پیدا کرده‌اند و در انواع برندها و شکل‌های مختلف روانه بازار شده‌اند. در این حوزه هندزفری بلوتوث گردنی باوین Bavin BH-33 یکی از جدید‌ترین محصولات شرکت باوین بوده که روانه بازار شده و دارای طراحی شیک و جذابی است. در ادامه با معرفی بیشتر این محصول همراه ما باشید.

مشخصات ظاهری هندزفری Bavin BH-33

طراحی هندزفری بلوتوث باوین BH-33 به صورت گردنی بوده و به نحوی طراحی شده که بدون هیچ مزاحمتی روی گردن شما قرار بگیرد. در طراحی این هندزفری اصول ارگونومیک به طور کامل رعایت شده است. 21 گرم نیز وزن این هندزفری به طور کامل آن بوده که در نتیجه هنگام استفاده از آن هیچگونه مشکلی نخواهید داشت. در مجموع می‌توان گفت در این محصول باوین با یک طراحی شیک و جمع‌وجور مواجه هستیم.

ویژگی‌های فنی هندزفری بلوتوثی گردنی باوین BH-33

هندزفری Bavin BH-33 از مواد سازگار با پوست ساخنه شده است و ضد آب و ضد عرق می باشد در نتیجه برای استفاده در هنگام ورزش و پیاده روی کاملا مناسب است. هندزفری باوین BH-33 با قابلیت حذف نویز ساخته شده است و باعث می شود کیفیت صدایی که می شنوید بالا باشد .همچنین بلوتوث نسخه 5.3، نیز به افزایش کیفیت صدای این هندزفری کمک می‌کند. این هندزفری بدون حضور مانعی بر سر راه آن 10 تا 20 متر است.

هندزفری Bavin BH-33 به صورت مغناطیسی طراحی شده است که می توان دو گوشی آن و قسمتی از سیم هارا به یکدیگر در صورت لزوم متصل کرد و این قابلیت استفاده و ساماندهی آن را آسان تر می کند.یک تراشه دیجیتال هندزفری Bavin BH-33 استفاده شده که باعث بالا رفتن کیفیت صدا می شود.

هندزفری باوین BH-33 به صورت half in ear ارائه شده است و استفاده از آن در طولانی مدت موجب خستگی و درد نمی شود.
یک کنترلر برای هندزفری Bavin BH-33 تعبیه شده است که برای کنترل صدا و تماس و میکروفون مورد استفاده قرار می گیرد. جهت مشاهده ی راهنمای استفاده از این کنترلر به عکس های پالری محصول مراجعه کنید.

باتری

وجود بخش گردنبندی در هندزفری باوین BH-33 باعث شده یک باتری بزرگ در اختیار شما قرار بگیرد. ظرفیت باتری به کار رفته در هندزفری Bavin BH-33 برابر 500 میلی امپر ساعت است. در نتیجه تنها با یک بار شارژ باتری هندزفری خود، می‌توانید 9 ساعت به طور مداوم از آن استفاده کرده و از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. همچنین در حالت استندبای شارژ را تا 200 ساعت نگه می دارد. شما می‌توانید این هندزفری را به کمک کابل Type-c که در جعبه محصول قرار گرفته، شارژ کنید. مدت زمان شارژ این محصول نیز 2 ساعت است.

برندباوین
بلوتوث5.3
سایر ویژگی هاحذف نویز هنگام مکالمه | طراحی راحت و سبک |مناسب ورزش
  امتیاز کاربران به:

هندزفری بلوتوث گردنی باوین Bavin BH-33 Wireless Headphone

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط