جستجو منو
استند لپ تاپ باوین Bavin PS-50
استند لپ تاپ باوین Bavin PS-50
استند لپ تاپ باوین Bavin PS-50
استند لپ تاپ باوین Bavin PS-50

استند لپ تاپ باوین Bavin PS-50

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۶۵۰,۰۰۰ تومان

پایه نگهدارنده لپ تاپ باوین Bavin PS-50 Foldable Laptop Stand Holder

یکی از مشکلات ما در هنگام استفاده از لپ تاپ ارتفاع و زاویه مناسب لپ تاپ است. شرکت باوین با تولید استند لپ تاپ باوین PS-50 این مشکل را حل کرده است؛ این استند علاوه بر امکان نگه داشتن لپتاپ در ارتفاع و زاویه مناسب، فضایی در زیر لپ تاپ ایجاد می کند که به تهویه هوای گرم لپتاپ و خارج شدن آن کمک خواهد کرد.

مشخصات استند لپ تاپ باوین PS-50


جنس استند لپ تاپ Bavin PS-50 از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده که مقاومت خوبی در برابر ضربه و فشار دارد. وزن استند لپ تاپ Bavin PS-50 حدودا برابر با 650 گرم است.

استند لپ تاپ Bavin PS-50 دارای 2 بازوی قابل تنظیم تا 180 درجه بوده که شما می توانید متناسب با نیازتان زاویه و ارتفاع را تنظیم کنید. بعلاوه پایه نگهدارنده لپ تاپ Bavin PS-50 به صورت تاشو طراحی شده که شما می توانید به راحتی این استند را با خود به هرجایی منتقل کنید.

بر روی این استند پدهای سیلیکونی نیز وجود دارد که محل قرار گیری لپ تاپ بر روی استند بوده، که از افتادن خط و خش بر روی لپ تاپ جلوگیری خواهد کرد.

قسمت پایینی استند لپ تاپ باوین PS-50 دارای لبه خمیده برای نگه داشتن و لیز نخوردن لپ تاپ می باشدو بعلاوه فضایی زیرین لپ تاپ باز بوده تا گرمایی تولیدی از آن به خوبی خارج شده و آسیبی به لپ تاپ وارد نشود. شما به راحتی می توانید زاویه و ارتفاع قرارگیری لپ تاپ را تنظیم کنید. توصیه می شود که اگر می خواهید از ارتفاع زیادی برای استند بهره بگیرید، بهتر است که از یک کیبورد مجزا استفاده کنید که به مچ دستان شما فشار وارد نشود.

سازگاری استند لپ تاپ Bavin PS-50

استند لپ تاپ باوین PS-50 با لپ تاپ های با اندازه‌ی 10 تا 17 اینچ با وزن تا 10 کیلوگرم سازگاری دارد.

برندباوین
ابعاد284*220 میلی متر
جنسآلیاژ آلومینیوم | دارای پدهایی از سیلیکون
سایر توضیحاتقابلیت تنظیم ارتفاع | قابلیت تنظیم زاویه | قابلیت تا شدن و حمل | دارای شیار روی صفحه نگهدارنده استند برای کمک به خنک کردن لپ تاپ | وزن قابل تحمل 10 کیلوگرم
سازگار بالپ تاپ های با ابعاد 10 تا 17 اینچ
  امتیاز کاربران به:

استند لپ تاپ باوین Bavin PS-50

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط