جستجو منو
شارژر بی سیم رسی مدل RCW-36
شارژر بی سیم رسی مدل RCW-36
شارژر بی سیم رسی مدل RCW-36
شارژر بی سیم رسی مدل RCW-36

شارژر بی سیم رسی مدل RCW-36

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۳,۲۹۰,۰۰۰ تومان

شارژر بی سیم و تاشو مدل RCW-36 از برند رسی یک شارژر کامل و قابل حمل است که میتوانید آن را در سفر نیز به همراه خود داشته باشید . با شارژر RCW-36 قادر خواهید بود گوشی موبایل ، ساعت هوشمند و ایرپاد خود را به طور همزمان شارژ کنید . شارژر رسی مدل RCW-36 با جنس ABS به وسیله یک کابل دو سر تایپ سی به برق متصل میشود و میتواند گوشی موبایل را با توان حداکثر 15W و ساعت هوشمند را با توان 2.5W و ایرپاد را با توان 5W شارژ کند . همچنین اگر گوشی موبایل خودتان را به تنهایی شارژ کنید این شارژر با قابلیت تاشو بودن خود میتواند به عنوان استند نیز مورد استفاده قرار بگیرد . در دنیای امروز و با توجه به فراگیر شدن استفاده از دیوایس های هوشمند وجود یک شارژر که بتواند دیوایس های هوشمندمان را به طور همزمان شارژ کند از اهمیت بالایی برخوردار است . شارژر بی سیم رسی مدل RCW-36 یک انتخاب هوشمندانه و ایده ال برای رفع نیاز به شارژ کردن دیوایس های شما خواهد بود.

برندرسی
کابل همراهUSB Type-C
توضیحاتشارژ تلفن همراه با توان : 5W/7.5W/10W/15W | شارژ ایرپاد با توان : 5W | شارژ ساعت با توان : 2.5W
سایر ویژگی هاامکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) شارژ ایمن (MultiProtect) امکان شارژ بی‎‌سیم
  امتیاز کاربران به:

شارژر بی سیم رسی مدل RCW-36

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط