جستجو منو
شارژر بی سیم رسی مدل RCW-11
شارژر بی سیم رسی مدل RCW-11
شارژر بی سیم رسی مدل RCW-11
شارژر بی سیم رسی مدل RCW-11
شارژر بی سیم رسی مدل RCW-11

شارژر بی سیم رسی مدل RCW-11

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۴۹۰,۰۰۰ تومان

با استفاده از شارژر بی سیم می‌توان گوشی یا تبلت خود را به آسانی و سرعت بیشتری شارژ کرد. برند رسی جزو محبوب‌ترین برند‌های جهان است و استفاده از محصولات آن بسیار متداول است. شارژر بی سیم رسی مدل RCW-11 محصولی با کیفیت و طراحی زیبا از این برند است. با استفاده از این محصول می‌توان گوشی یا تبلت را با سرعت بالاتری شارژ کرد. به همراه این شارژر بی‌سیم یک کابل USB-C جهت وصل شدن آن به سری شارژر ارائه می‌شود. RCW-11 به گونه‌ای طراحی شده که با اتصال آن به سری شارژر گوشی خود دقیقا همان ولتاژ و آمپر خروجی سری شارژر را به گوشی شما می‌رساند. این محصول با گوشی‌های آیفون 8 به بالا و دستگاه های با قابلیت شارژ بی سیم سازگار است.

برندرسی
درگاه های ارتباطیUSB Type-C
کابل همراهUSB Type-C
شدت جریان خروجی2.0 آمپر 2.0 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
توضیحاتسازگار با گوشی‌های دارای قابلیت شارژ بی سیم مانند AirPods Pro, AirPods with Wireless Charging Case and AirPods Wireless Charging Case Compatible with iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, iPhone 12 mini, iPhone 12, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone 11, iPhone SE (2nd generation), iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone XR, iPhone X, iPhone 8, iPhone 8 Plus این شارژر بی‌سیم به آداپتورهایی با حداکترتوان 20 وات وصل می‌شود شدت‌جریان و ولتاژ خروجی این شارژر متناسب با آداپتور است
  امتیاز کاربران به:

شارژر بی سیم رسی مدل RCW-11

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط