جستجو منو
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   سایر کابل ها   کابل HDMI   کابل HDMI 2.1 8K   کابل HDMI گرین لاین 8K طول 2 متری
کابل HDMI گرین لاین 8K طول 2 متری
کابل HDMI گرین لاین 8K طول 2 متری
کابل HDMI گرین لاین 8K طول 2 متری

کابل HDMI گرین لاین 8K طول 2 متری

 تعداد
۱
 قیمت
۸۹۰,۰۰۰ تومان

کابل HDMI گرین لاین 8K طول 2 متری؛ دوام بالا!

کابل HDMI 8K Green Line دارای طیف وسیعی از ویژگی‌های طراحی شده برای بهبود تجربه تماشای شماست. با پشتیبانی از رزولوشن 8K، این کابل وضوح و جزئیات خیره کننده ای را ارائه می دهد و فیلم ها، بازی ها و نمایش های مورد علاقه شما را مانند قبل زنده می کند. قابلیت‌های انتقال داده با سرعت بالا، پخش روان و بدون تاخیر یا بافر را تضمین می‌کند، حتی در هنگام پخش محتوای با کیفیت بالا. علاوه بر این، ساختار بادوام کابل به این معنی است که می تواند در برابر سختی های استفاده روزانه مقاومت کند و عملکرد طولانی مدتی را ارائه دهد.

استفاده از کابل HDMI Green Line 8K مزایای بی شماری را برای مصرف کنندگان فهیم ارائه می دهد. نه تنها کیفیت تصویر را با پشتیبانی از رزولوشن 8K افزایش می‌دهد، بلکه یک تجربه چندرسانه‌ای روان را بدون کاهش سیگنال یا افت کیفیت ارائه می‌کند. ساختار بادوام آن عملکرد قابل اعتماد را در طول زمان تضمین می کند، و آن را به سرمایه گذاری عاقلانه ای برای هر کسی که به دنبال ارتقاء تنظیمات سرگرمی خانگی خود است تبدیل می کند.

در مقایسه با سایر کابل های HDMI موجود در بازار، کابل گرین لاین 8K HDMI به دلیل عملکرد عالی و مقرون به صرفه بودن خود متمایز است. در حالی که برخی از کابل ها ممکن است ویژگی های مشابهی را ارائه دهند، اما اغلب دارای برچسب قیمت بالاتری هستند. کابل Green Line ارزش استثنایی برای پول ارائه می دهد و به شما این امکان را می دهد تا از کیفیت تصویر برتر بدون ضرر کردن لذت ببرید.

برندگرین
طول کابل2 متر
  امتیاز کاربران به:

کابل HDMI گرین لاین 8K طول 2 متری

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط