جستجو   لوازم شخصی و سلامت   ماساژور   ماساژور تفنگی حرارتی فیلیپس Philips PPM3302G
ماساژور تفنگی حرارتی فیلیپس Philips PPM3302G
ماساژور تفنگی حرارتی فیلیپس Philips PPM3302G
ماساژور تفنگی حرارتی فیلیپس Philips PPM3302G
ماساژور تفنگی حرارتی فیلیپس Philips PPM3302G

ماساژور تفنگی حرارتی فیلیپس Philips PPM3302G

 تعداد
۱
 قیمت
۷,۹۹۰,۰۰۰ تومان

ماساژور تفنگی حرارتی فیلیپس Philips PPM3302G

خستگی ناشی از ساعت‌های کاری و فعالیت زیاد اگر در بدن انباشته شود به مرور باعث بروز بیماری های جدی در ما می شود. همچنین بسیاری از ما به خاطر فعالیت های ورزشی که داریم، ممکن است با کوفتگی و خستگی در عضلات خود مواجه شویم و بر بخوریم؛ برای جلوگیری از این اتفاق ها شرکت فیلیپس یک ابزار سلامتی برای ماساژ موثر بدن طراحی و تولید کرده است. خرید ماساژور Philips PPM3302G می‌تواند شما را از رفتن به سالن‌های ماساژ و هزینه‌های اضافی بی نیاز کند و بدین ترتیب در وقتتان نیز صرفه جویی می‌شود.

ماساژور تفنگی فیلیپس PPM3302G Massage Gun دارای 3 سری مختلف و 5 حالت سرعت است.

مشخصات ماساژور Philips PPM3302G

ماساژور فیلیپس PPM3302G دارای طراحی شیک و ابعاد 38*74*134 میلی متر و وزنی حدودی 290 گرم است؛ به علت ابعاد و وزن مناسب شما می توانید این ماساژور فیلیپس را با خود به هرجای متنقل کنید و از آن در هر مکانی استفاده کنید.

دسته ی ماساژور تفنگی فیلیپس PPM3302G به صورتی طراحی شده تا بتوانید شانه ها و دیگر نقاط بدن خود را با این ماساژور به راحتی ماساژ دهید؛ طول دسته ی ماساژور تفنگی فیلیپس حدود 10سانتی متر است.

بر روی بدنه ی (قسمت انتهای) ماساژور تفنگی فیلیپس PPM3302G یک دکمه تعبیه شده که به کمک آن می توانید حالت های مختلف این ماساژور را انتخاب کنید. ماساژور Philips PPM3302G دارای 5حالت مختلف سرعت است. 3 سرعت که مخصوص شدت ماساژ بوده و 2 حالت نیز مخصوص حالت موجی آرام و سریع است. در نتیجه بسته به میزان نیاز خود به طور کامل می‌توانید شدت و شکل ماساژ خود را تغییر دهید.

ماساژور Philips PPM3302G دارای موتوری قدرتمند با فرکانس 2800 دور در دقیقه بوده و دامنه جابه جایی سری این ماساژور 6 میلیمتر است. این دامنه ی جابجایی باعث شده این دستگاه ماساژ دهنده عمیق عضلات باشد که این ویژگی باعث شل شدن عضلات نیز خواهد شد؛ بعلاوه توان کلی این ماساژور 15 وات است. سری 37 میلی متری و قدرت فشار برابر با 5 کیلوگرم حاکی از این است که این ماساژور قدرت بالایی برای ماساژ موثر بدن شما دارد.

کمپرس گرم، رفع کننده خستگی

ماساژور فیلیپس PPM3302G مجهز به کمپرس گرم با حرارت 45 درجه است تا گردش خون را سرعت بخشد و کاهش تنش عضلانی کمک کند. همچنین این قابلیت منجر به شل شدن عضلات برای بالا بردن تاثیر ماساژ چرخشی می شود. ضمن اینکه خود به خود خستگی شما را رفع می کند.

4 سری مختلف برای ماساژ

ماساژور تفنگی فیلیپس PPM3302G دارای یک سری به صورت پیش‌فرض و سه سری به صورت جداگانه است. در نتیجه شما می‌توانید با 4 سری مختلف که با توجه به کاربرد آن ها سری مورد نظر را انتخاب کنید. بعد از اتصال سری مورد نظر، کلید پاور را فشار دهید تا سرعت ماساژ را انتخاب کنید.

سری نقطه‌ای ریز: برای تمام بدن
سری 5 انگشتی: برای شانه، بازو و گردن
سری نقطه‌ای درشت: مناسب برای کف دست و کف پا
نکته قابل توجه این است که تمام این سری‌ها از سیلیکون نرم و مناسب برای پوست انسان ساخته شده که هیچ عارضه‌ای برای پوست شما ایجاد نمی‌کند.

باتری 1300 میلی آمپر ساعت

ظرفیت باتری ماساژور Philips PPM3302G برابر 1300 میلی آمپر ساعت است. شما می توانید با درگاه تعبیه شده این ماساژور را ظرف 3 ساعت شارژ کنید. طبق گفته ی شرکت فیلیپس با پر بودن شارژ این محصول شما می توانید تا حدود 120 دقیقه از این ماساژور استفاده کنید. البته این عدد در حالت آزمایشگاهی بوده و امکان دارد در استفاده روزمره مقداری متفاوت باشد. در صورتی که از کمپرس گرم استفاده کنید، مدت شارژدهی برابر با 1 ساعت خواهد بود.

برندفیلیپس
ابعاد38*74*134 میلی متر
وزنحدود 262 گرم
سایر توضیحات4 سری ماساژ مختلف برای تمام نقاط بدن | قابلیت ماساژ در 5 حالت | دامنه جابه جایی سری ماساژور 6 میلی متر | سری سیلیکونی سازگار با پوست | کمپرس آب گرم
  امتیاز کاربران به:

ماساژور تفنگی حرارتی فیلیپس Philips PPM3302G

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط