جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   کابل و مبدل   گیرنده بلوتوث و AUX   گیرنده صوتی ماشین ارلدم EARLDOM Wireless Receiver M69
گیرنده صوتی ماشین ارلدم EARLDOM Wireless Receiver M69
گیرنده صوتی ماشین ارلدم EARLDOM Wireless Receiver M69
گیرنده صوتی ماشین ارلدم EARLDOM Wireless Receiver M69
گیرنده صوتی ماشین ارلدم EARLDOM Wireless Receiver M69

گیرنده صوتی ماشین ارلدم EARLDOM Wireless Receiver M69

 تعداد
۱
 قیمت
۴۹۰,۰۰۰ تومان

گیرنده صوتی بلوتوث EARLDOM M69

دانگل های گیرنده صوتی بلوتوث به ضبط ماشین یا دستگاه‌های پخش خانگی که از قابلیت اتصال به بلوتوث بهره‌مند نیستند این امکان را می دهد تا با پرداخت هزینه ناچیزی به جای تعویض آن‌ها، از امکان اتصال بی سیم به صورت بلوتوثی بهرمند شوند.

دانگل بلوتوث خودرو ارلدام مدل ET-M69، با دارابودن بلوتوث 5.1 و باتری 200 میلی آمپر ساعتی داخلی برای حدود 10 ساعت استفاده انرژی لازم را در خود ذخیره می نماید و از کارت حافظه TF نیز پشتیبانی می کند.

طراحی ظاهری

گیرنده صوتی چندکاره Earldom M69 دارای یک طراحی بسیار ساده است. یک پورت Type-C در قسمت پایین تعبیه شدهمه مسئولیت شارژ باتری را برعهده دارد. یک جک 3.5 میلی‌متری اتصال به انواع دستگاه‌های دارای این نوع ورودی را انجام می دهد. دستگاه‌هایی مانند ضبط ماشین، اسپیکر، هدفون و ....
روی دانگل کلیدهایی برای کنترل پخش مدیا و حجم صدا در نظر گرفته شده که همزمان برای پاسخ به تماس های تلفنی نیز استفاده می شوند.

میکروفون داخلی

در ضمن این محصول دارای یک میکروفون داخلی است و قابلیت مکالمه دارد. میکروفون داخلی امکان پاسخگویی به تماس ها به صورت هندزفری را برای کمک به راحتی شما در رانندگی فراهم می نماید.

قابلیت شارژ

باتری لیتیومی داخلی اتصال گیرنده صوتی خودرو هوکو مدل M69 دارای ظرفیت 200 میلی‌آمپر ساعت است. این گیرنده صوتی ارلدام با استفاده از درگاه USB-C شارژ شده و مدت زمان مورد نیاز برای شارژ آن حدود 2 ساعت است. شما میتوانید تا 10 ساعت با آن موسیقی گوش دهید ویا مکالمه کنید. به علاوه باتری تا 200 ساعت آماده به کار در حالت استندبای را پشتیبانی می کند.

سازگاری بالا

گیرنده صوتی خودرو ارلدام مدل ET-M69 سازگار با تجهیزات صوتی با رابط ورودی 3.5 میلی متری (خودرو، بلندگوهای سندبار، هدفون و غیره) بوده و از پخش از طریق کارت TF و بلوتوث 5.1 پشتیبانی می کند. شایان ذکر است که کانکتور 3.5 میلی متری در گیرنده صوتی خودرو فوق قابل جدا شدن است. در صورت عدم استفاده می توانید آن را جدا کرده تا فضای کمتری را اشغال کند.

برندارلدام
سایر ویژگی هابلوتوث ورژن 5.1 2.Chips: JL AC7006F4 پشتیبانی از A2DP دارای اسلات Micro SD برد 10 متر باتری 200mAh Polymer قابلیت پاسخگویی به تماس ها دارای کلید های کنترل مدیا پشتیبانی از MP3/WMA/WAV/FLAC میکروفون داخلی
  امتیاز کاربران به:

گیرنده صوتی ماشین ارلدم EARLDOM Wireless Receiver M69

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط